آنچه آلبرتو ساووا می تواند به شما درباره نمای خشک آموزش دهد

با توجه به اجزای نام برده، روش اجرای نما خشک با استفاده از یک سازه فلزی نگهدارنده انجام میگیرد که وظیفه اتصال پوسته به سازه و تحمل بار را بر عهده دارد. آنچه که باعث شد در اوایل قرن بیستم، پنجرهها بزرگتر و جدارهها شفاف تر گردند از یک طرف نیاز به نور بیشتر و تهویه بهتر و از طرف دیگر امکان تولید سطوح بزرگتر شیشه در قرون نوزدهم بود. به طور مثال قیمت سنگ عباس آباد از سنگ طرق یا اصفهان همیشه بیشتر است چون هم سفید تر بوده و هم کیفیت بهتری دارد و قدمت معدن نیز تاثیر گذار است. از این سبک هم برای طراحی داخلی ساختمان استفاده می شود هم می توان برای طراحی نما از آن بهره برد. مصالحی که برای نمای خشک استفاده می شود عبارتند از سمنت برد، انواع سرامیک پرسلانی، ورق آلومینیوم، کاشی، آجرهای سفالی و … اما نکته مهمی که در برخی موارد افراد از آن غافل میشوند این است که با انتخاب آجری باکیفیت تنها نیمی از راه را پیمودهاند و ادامه مسیر، اجرا و نصب اصولی و در نهایت رسیدن به نمایی خوشایند است. در ادامه با برخی از این موارد و دلایل علاقهمندی افراد به این روش اجرای نما آشنا میشویم.

همین دلیل منجر به افزایش طول عمر بنا میشود.

سومین روش اجرای نمای آجری به صورت خشک است. مراحل کار به این صورت است که ابتدا یک عایق حرارتی را با چسب به دیوار وصل میکنند. به همین دلیل هنوز هم بسیاری این روش سنتی را به سایر راهها ترجیح میدهند چرا که به آن از نظر مقاومت و سایر آیتمها اعتماد بیشتری دارند. همین دلیل منجر به افزایش طول عمر بنا میشود. پلاستر به سه دسته کلی زیر تقسیم میشود که موارد استفاده آنها بنا به هدف و کاربرد متفاوت است. نخستین قسمتی که امکان جلب توجه و برقراری ارتباط با مخاطبات را دارد؛ رنگ و شیوه استفاده آجر در نما است. طراحی داخلی (Interior Design) به مجموعه اعمالی که جهت بهینهسازی و یا ایجاد تغییر در فضای داخلی بناها از لحاظ ساختار، چیدمان عناصر، نور و رنگ انجام میشوند، گفتهمیشود. با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد.

روش اجرای نمای خشک

بنابراین باعث مقاومت نما و دیوار زیر کار نما میگردد. 1. زمان اجرای آن نسبت به سایر روشها طولانی تر است چرا که دوغاب و سیمان به کار رفته در آن به زمان بیشتری برای خشک شدن نیاز دارند. آن زمان است که شما معنای شگفت زدگی واقعی را درک خواهید کرد. سایتهای بزرگ و شغلهای جا افتاده و پردرآمد همیشه طراحی وب سایت ویژه خود انجام می دهند زیرا آنها نمی توانند از وب سایت های آماده را برای خود استفاده کنند.هزینه طراحی این وب سایت ها به نسبت بالاتر است و زمان بیشتری برای پیاده سازی می گیرد. همچنین رعایت تقارن و تناسب موجود در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگی و چوب در اجرای نمای خشک از دیگر ویژگی های این سبک می باشد . به بیان دیگر بهره بردن از ویژگیهای مثبت این مصالح ساختمانی علاوه بر حساسیت در انتخاب آن، منوط به اجرای اصولی آن نیز است. معمولا اگر می خواهید ساختمان جلوه طبیعی خودش را حفظ کند، می توانید یک روکش سنگی یا یک پرده کاشی کاری شده را بر روی ساختمان بچسبانید.  This conte nt h as be᠎en creat​ed wi th t he he​lp  of behsaznama C​ontent  G enerator Demoversion .

باغ موزه ی گیاهان دارویی نمونه ای پروژه های گروه معماری مدام می باش و در استان البرز قرار گرفته است. به همین خاطر در زیر چسب این لایه پوششی ایجاد میشود. 2. بندکشی با دقت و ظرافت و به صورت اصولی انجام شود چرا که در غیر این صورت آب از درزها به زیر آن نفوذ میکند و در فصول سرد سال دچار یخزدگی و در نهایت کندن آجر از نما میشود. برخی از این نکات به شرح زیر هستند. آن ها با این روش ترکیب نور، رنگ، و فضای روی نما ایجاد کردند. شما می توانید با انتخاب مصالح مناسب و در نظر گرفتن جزییات فنی و ترکیب بندی به نمای مناسبی دست یابید. از این رو از نظر فراهم آوردن ایمنی کافی گزینه مناسبی است. بخش های فروشگاهی و همچنین مسکونی خانه های vm که در Copenhagen قرار دارند توسط معماران JDS و BIG که نمای آن ها به شکل حرف V و M در بالکن ها طراحی شده اند که از دور مانند پرنده ها به نظر میرسند. چرا که با چسبی بیکیفیت نمایی خوشایند و ماندگار نخواهید داشت. نمای خشک چه نوع نمایی است؟ اجرای نمای ساختمان با متریال متفاوت و بر اساس نوع سنگ انتخاب شده برای نمای ساختمان در روشهای گوناگونی انجام میشود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با سرامیک نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید