آنچه دالایی لاما می تواند در مورد اجرای نمای خشک به شما بیاموزد

برای داشتن نمایی زیبا و جذاب علاوه بر شناخت نوع آجر و همچنین انتخاب هوشمندانه رنگ و ترکیب آن با فضا مواردی دیگر لازم است که به آن دقت کنید. از معایب این شیوه زمان بر بودن، احتمال کثیفی حاصل از دوغاب و ایجاد نخاله های ساختمانی می باشد. استفاده از ملات سیمان شیوه ای است که از زمان های بسیار دور تاکنون رواج داشته است. همه این مراحل به مرور زمان در سطح نما و سنگ نما نفوذ کرده و باعث کستن و ترک خوردن سنگ و جرم گرفتگی نما میشود. تلفیق نمای آجری سنتی با نمای آجری مدرن و ایجاد نمایی خاص و در عین حال جذاب امروزه به یک دغدغه و حتی می توان گفت چالش روبرو شده است. همانگونه که بیان کردیم، ساخت نماهای آجری مدرن با استفاده از آجر سنتی امروزه به چالشی تبدیل شده است. در این مقاله با یکدیگر آموختیم که یکی از به روزترین و پرکاربردترین نماهایی که از آن استفاده میشود نما سرامیک خشک یا نما پرسیلانی خشک است. همانطور که گفته شد یکی از روش های رایج سیمانکاری در ایران روش آبساب است. متریال ها و مصالح زیادی با تفاوت های بسیار برای ساخت نما به روش خشک مورد استفاده قرار میگیرند، که از رایج ترین آنها عبارتند از : سرامیک پرسلانی ، کاشی و سفالینه ،کرتین وال ، صفحات آلومینیوم کامپوزیت ،پنل های سیمانی و … Post was generated by  https://behsaznama.com C᠎on tent  G᠎enerator Dem oversi on.

از مزایای نمای خشک وزن کمتر و مقاومت بالا است.

نمای آجری، نمای کرتین وال، نمای خشک سرامیک، نمای آلومینیوم کامپوزیت و نمای سنگ از نمونه های مختلف نمای خشک ساختمان به حساب می آیند. به عنوان مثال رنگ قرمز بسیار بین مصرف کنندگان برای ساختمان های مسکونی و اداری متداول است. چرا که تعداد افرادی که طرفدار نمایی مدرن و کلاسیک در کنار هم می باشند رو به افزایش است. نکته: لازم به ذکر است که هر چه مصالح مورد استفاده برای رویه ابعاد بزرگتری داشته باشند، میزان هزینه ای که برای مصالح زیرسازی پرداخت می شود کمتر خواهد بود. با توجه به تقاضای بالای آجر نما نسوز سفید محاسبه کردن هزینه تمام شده اجرای نمای آجر سفید نسوز با چالشی بزرگ همراه است . از مزایای نمای خشک وزن کمتر و مقاومت بالا است. این نوع نما از مقاومت بالایی برخوردار است که مجریان نما آن را به عنوان متریالی با کمترین میزان جذب آب اجرا می کنند. C ontent has been g enerat ed wi th t he help ᠎of  https://behsaznama.com Conte nt Generat​or Demover​sion᠎.

اجرای نمای خشک – شش تعیین چالش

از جمله نماهایی هستند که پرطرفدار هستند اما به لحاظ مدرن بودن این نوع نماها باید در انتخاب مجری از میان شرکت های اجرای نمای خشک ساختمان دقت کرد. آجرنما سنتی نمایی مقاوم و مستحکم را برای ساختمان ایجاد خواهد کرد. در حال حاضر قیمت تمام شده برای اجرای هر متر مربع از نمای بایرامیکس حدود ۴۵,۰۰۰ تومان و قیمت سطل های بایرامیکس(پوشش دهی برای 7 متر مربع ) در حدود ۱۸۰,۰۰۰ تومان میباشد.. استفاده می شود. نا گفته نماند سیستم خشک از عایق حرارتی، چارچوب نگهدارنده، فضای خالی تهویه، اتصالات، پانل های رسی و… فضایی که بین لایه عایق حرارتی و لایه رویی نما وجود دارد و اصطلاحا به آن فضای تهویه نیز می گویند حکم لایه ضد رطوبتی را داشته و مانع از انتقال رطوبت به بدنه ساختمان می شود. در فضای داخلی خود همچنین می توانید با استفاده از آجر سنتی فضاهایی کلاسیک و چشم نواز خلق کنید.

فضاي خالي که بين نما و عايق قرار دارد خود بهترين عايق حرارتي مي¬باشد لذا اين سيستم نقش بسزايي در کاهش اتلاف انرژي دارد. ساخته شود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد. برای پرداختن به مزایا و معایب نمای رومی ابتدا کمی باید در ارتباط با این نوع نما و ویژگیهای آن بدانیم. یک آشپزخانه مکانی عالی برای ترکیب آجر شیل یا آجرهای نسوز است. هر کدام از روش ها دارای دیتیل و ساخنار متفاوتی است. یکی از نام های دیگر اجر لفتون ، اجر ۱۰ گل می باشد و این یعنی این اجر دارای ۱۰ سوراخ بوده و در آجر نما ساختمان ها کاربرد فراوانی دارد. نوع طراحی و اجرای نما باید با تمامی بخش و پلان های ساختمان هم خوانی داشته باشد ضمنا توصیه می شود تحت نظر مهندس ناظر پروژه باشد. یه عنوان مثال در مناطق سردسیر از رنگ های گرم و برعکس می توانید استفاده کنید. سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود.

اجرای نمای خشک سرامیک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از کلیک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید