آنچه درباره سیستم های مدرن نما نمی دانید

را در قالب خدمات مهندسی نما به کارفرمایان گرامی ارائه کنیم. در سیستم نمای خشک ،متریال نما توسط زیر سازی های آلومینیومی و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب صحیح و مهندسی این اطمینان را به شما خواهد داد که در شرایط سخت نیز به هیچ وجه سقوط نخواهد کرد. سیستم های مدرن نماسازی که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود که این روشها از دهه ۸۰ شمسی در ایران اجرا شد که طی سالهای گذشته تاکنون پیشرفت های زیادی در این زمینه حاصل شده است و این شرکت توانسته است با بومی نمودن این تکنولوژی ها، نوآوری های زیادی را در این زمینه بدست آورد و در حال حاضر انواع مصالح مدرن دنیا را بصورت کاملا مهندسی طراحی و اجرا می نماید. در این نوع سیستم ها به دلیل اینکه پروفیل های عمودی آلومینیومی از میان درز سرامیک ها دیده می شوند، به جهت زیبایی بیشتر این پروفیل به رنگ مشکی رنگ آمیزی می شود.

بالا 6 در نمای خشک

دقت داشته باشید که آجرها به دلیل اینکه خودشان از رنگ طبیعی آجر بهره می برند بهتر است از نورهای خنثی در نورپردازی کمک بگیرید. ارائه کردن طرحی مطابق با نمای ساختمان برای نورپردازی کار دشواری است. موسسین شرکت کوثر پروفیل اراک با تجربه 20 ساله حضور قوی و مستمر در این صنعت در سال 1388 اقدام به تاسیس کارخانه کوثر پروفیل در شهرک صنعتی شماره 2 اراک با هدف تولید انواع مقاطع آلومینیومی, تیغه کرکره, مقطع خاص آلومینیوم, فروش هندریل, پروفیل توری پنجره, قیمت جام بالکن, پروفیل نمای خشک, مقاطع نمای شیشه ای, پروفیل پارتیشن, پرده زبرا, پروفیل پنجره لولایی, پروفیل پنجره کشویی مطابق با استاندارهای بین المللی نمودند. ارتفاع ساختمان از عوامل بسیار موثر در مشخص شدن قیمت نمای آن است,زیرا هر چقدر ارتفاع بالاتر, خطرات مختلفی برای نصابان وجود دارد. برای داشتن یک انتخاب خوب، مشاوره با کارشناسان و طراحان باتجربه خانههای چوبی جهت انتخاب نمای مناسب با در نظر داشتن همه عوامل مؤثر توصیه میشود. 5. گنبد ، سر ستون ها و کتیبه ها ، برجک ها ، پیش آمدگی های بنا و ..که می توان آن ها را در جهت افزایش شکوه و عظمت بنا نورپردازی کرد و به آنها هویت بخشید. در طراحی نما کلاسیک باید مفاهیم عظمت و شکوه و تناسبات نورپردازی نما را در نظر بگیریم.

ی صنعتی ساختمان ) دارای تخصص و تجربه بسیار بالا می باشد.

در طراحی ویلا کلاسیک که در نمای ساختمان آن ها از طراحی های کلاسیک استفاده شده است شما می توانید شکوه و زیبایی را توامان با یکدیگر مشاهده کرده و خانه ای به سبک سنتی و کلاسیک داشته باشید. مبلمان نقش سازنده ای را در سبک دکوراسیون کلاسیک ایفا می کند. در ادامه این قسمت از شرکت دکوراسیون داخلی هیرادانا قصد داریم در مورد طراحی نما و ویژگی های طراحی نمای کلاسیک مطالبی را ارائه دهیم. همچنین این شرکت در ساخت سازه (اجرای ساخت کامل، بازسازی، طراحی داخلی و دکوراسیون و نمای صنعتی ساختمان ) دارای تخصص و تجربه بسیار بالا می باشد. میزان برشکاری با توجه به انتخاب قطعات سنگ و نوع اجرای نما, تغییر پیدا می کند. 7. هماهنگی رنگ نور ها با رنگ متریال المان های موجود در نما انتخاب شود ، که از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام برنامه ریزی برای نور پردازی به آن توجه کرد.

هزینه اجرای نمای خشک

نمای ویلا با استفاده از متریال های مناسب موجود در منطقه با در نظر گرفتن دوام و زیبایی و قیمت مناسب انتخاب می گردد. 1. سرامیک های پرسلانی یکی از مهمترین و اصلی ترین متریال هایی می باشد که برای نصب و اجرای سرامیک خشک مورد استفاده قرار می گیرد. از جمله مزایای نمای آجری می توان به ( عایق حرارتی و برودتی ، مقاوم در برابر تغییر رنگ ، تنوع در رنگ ، سرعت بالا در اجرا با سیستم خشک ) اشاره کرد. علاوه بر نکات فنی که در اجرای نمای خشک باید مد نظر قرار گیرد، این اجرا باید زیبایی نما و آسانی و سرعت و قیمت مناسب را هم شامل بشود. نمای کرتین وال یوناتایز به معنای نمای یکپارچه اما با قطعات جداگانه است به این معنی که کلیه قطعات و قاب های نمای کرتین وال در محل کارخانه ساخته و حتی شیشه نیز درون قاب ها نصب میگردند سپس به محل پروژه حمل و بصورت کشویی در محل های در نظر گرفته شده نصب می گردند این روش به جهت هزینه گران تر اما دارای مزایای سرعت بالای نصب به خصوص در برج های مرتفع میباشد .  Article h᠎as be en gener᠎ated wi th t᠎he ᠎help  of behsaznama᠎ C on᠎tent Gen erat or DEMO᠎.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد شرکت اجرای نمای سرامیک خشک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید