آنچه در میان جمعیت درباره نماهای مدرن به شما نمی گویند

در این مقاله به برخی مزایا، معایب و تفاوت نمای سنگی و نمای کامپوزیت پرداختیم.امیدواریم با توجه به مطالب، انتخاب مناسبی انجام دهید.در مقاله فواید استفاده از ورق کامپوزیت در نما می توانید مطالب بیشتری در این باره کسب کنید. ارتباط مستقیم و بدون واسطه با بزرگترین تولیدکنندگان داخلی و خارجی به منظور به حداقل رساندن قیمت تمام شده و همچنین استفاده از مصالح مرغوب با عمر بالا بزرگترین نقطه اتکا گروه مهندسان مهرازان نما بوده است. نمای ساختمان یک حیطه کاملا تخصصی است و اجرای مهندسی و استاندارد انواع سیستمهای نمای خشک و نماهای مدرن بدون دانش و تجربه ممکن نیست؛ از این رو اهمیت وجود مشاور نما برای انواع پروژهها، خصوصا پروژههای بزرگ مقیاس، ضرورت پیدا میکند. برای تعیین مشاوره بدون هیچ تعهدی در مورد تمام نیازهای سیستم کرتین وال مدرن، می توانید امروز با تیم آرمن شرکت مجری کرتین وال در تماس باشید. به منظور جلوگیری از تمام این مشکلات و تلفات ما پیچ و رولپلاک سنگ نمای ساختمان را توصیه می کنیم. و تقریبا تمام سازندگان ساختمان از نماهای سنگی استفاده می کنند.

شرکت های نمای خشک

نرده شیشه های ریلی با دارا بودن فاکتور متریال آلومینیوم و روکش های با تنوع رنگ بسیار بالا گزینه ای خلاقانه و قابل اطمینان جهت استفاده در پروژه های مختلف تجاری و اداری می باشد . طراحی و اجرای نمای مدرن برج های تجاری فعالیتی تخصصی است که از عهده تیمهای بزرگ و توانمند برمیآید. نرده های شیشه ای ریلی کاربرد بسیار بالایی در ساختمان های تجاری و اداری امروزی ایفا می نمایند . نرده شیشه ای فیکس پوینت از لحاظ زیبایی بسیار شبیه به دکمه های لباس که طراحان مدل می کوشند با طرح دار بود و تغییر در ابعاد آن طرحی نو به مد های خود بدهند . با هدف بهبود کیفیت زندگی شهرنشینی, کمک به بهبود زیبایی بصری شهری و کاهش اتلاف انرژی از اولین اهداف تاسیس و فعالیت گروه مهندسان مهرازان نما بوده است. تصفیه آتش معمولاً در پرداخت صفحات گرانیت انجام می شود که از جمله مواردی نظیر حفاظت از محیط زیست و افزایش دقت و کاهش ضایعات است. سنگهای نمای ساختمان دارای سختی و دوام متفاوتی بوده که در شرایط مختلف آب و هوایی قابلاستفاده میباشند و به این دلیل کاربرد آنها متفاوت است بهطور مثال سنگ نمای گرانیت به دلیل مقاومت بالایی که دارد و همینطور جذب آب کمتر در نمای ساختمان، کف سازی، پیادهروسازی و حتی راهسازی نیز قابلاستفاده میباشد.

4. ترکیبات کانی شناسی سنگ باید در نظر گرفته شود: کانیهای مضر (کانیهای آهن) در برابر آب و هوا اکسیده شده و در نتیجه فرسودگی زودرس را به وجود می آورند. در اولین روش باید برحسب وزن و ابعاد سنگ به کار رفته در نمای سنگ، مرکز آن را در نظر گرفته و با دریل های چکشی عملیات حفاری را در نقاط مشخص کرده آغاز کنید. این ستونها بسیار بلند و سنگین هستند و شیوه ساخت آنها برای معماران و باستانشناسان هنوز بسیار جالب توجه به نظر میرسد.ستونهای تخت جمشید سندی بر عظمت بناهایی هستند که امروزه از میان رفتهاند، اما با نگاه کردن به این ستونها میتوان به شکوه کاخها در گذشته پی برد. البته ساخت جلوهای زیبا یکی از مهمترین دلایل طراحی و اجرای نمای رومی اما مزایای استفاده از سنگها برای نمای رومی به همین یک مورد محدود نمیشود. سقف های شیشه ای اسکای لایت در واقع به استفاده از هر نوع سازه نگهدارنده برای پنل های شیشه ای در سقف ساختمان جهت رساندن نور طبیعی روز به داخل ساختمان می باشد . نمای های اسپایدر شیشه ای شفافیت و نور دهی از بارزترین ویژگی های این نوع نما می باشد . نرده های شیشه ای اسپیگات در واقع پایه های نرده های شیشه ای است که ارتفاع آنها به 15 الی 35 سانتی متر میرسد و دیگر کمتر در چشم انسان آن حس مانع تراشی را بوجود می آورد.

نصاب نمای خشک

پس از این که پیچ را در محل خود جاسازی نمودید پیچ در شعاع خزینه شده جای می گیرد و می توانید به راحتی بتونه ی مخصوص برای پوشش پیچ را به کار ببرید. در این روش حفاری و نصب پیچ و رولپلاک همچون روش اول می باشد اما پس از اینکه حفاری صورت پذیرفت باید یک مرحله ی دیگر نیز طی شود و آن خزینه کاری یا گود کردن دهنه ی حفاری شده است. اما شاهد این موضوع نیز هستیم که به دلیل ضعف شدید سنگ و نداشتن ثبات آنها تلفات انسانی و آسیب های شدید ایجاد شده، بسیار بروز می کند. اما سعی کنید یک سانت از پیچ را بیرون از حفره نگه دارید و به وسیله ی پیچ بندهای برقی شروع به بستن آن نمایید. تعبیه عایقهای صوتی در نما یا استفاده از مصالحی با این خصوصیت، انتقال سروصدای بیرون به فضای داخل را کم میکند و کیفیت زندگی در داخل ساختمان را افزایش میدهد. از طرف دیگر سازندگان نیز قصد دارند با کمترین هزینه ی ممکن نمای ساختمان خود را به اتمام برسانند به همین دلیل برخی عوامل چون استفاده ی بیش از حد از ضد یخ ها در زمستان و یا استفاده نمودن از ملات خشک و یا دیگر عوامل باعث می شوند سنگ ها در زمستان ریزش پیدا کنند. ​Th​is content h as been wri​tt en ​with G​SA C ontent Gener ator D em᠎ov᠎er᠎sion.

نمای خشک سنگ میانبرها – راه آسان

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد نما سرامیک لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید