آنچه زامبی ها می توانند در مورد اجرای نمای کامپوزیت به شما یاد بدهند

از طرح های سنگی و چوبی کامپوزیت ها می توان در نمای داخلی و خارجی ساختمان های منازل، ادارات دولتی و مراکز تجاری مانند بانک ها، سالن های غذا خوری مانند رستوران ها، فست فود ها و کافی شاپ ها، در ساخت بنر ها و تابلو های تبلیغاتی و بیلبورد های مستقر در سطح شهر ها و غیره استفاده نمود. تنوع موارد مصرف از جمله استفاده در نمای خارجی و دیوار داخلی ، دیوار پوشها و روکش کابین آسانسور. امروزه در شهرها نماهای گوناگونی از جمله نمای سیمانی، نمای شیشهای و یا نمای سنگی مشاهده می شود، اما در میان آنها نمای کامپوزیت امروزه جزو اولین نماهایی است که برای نمای خانه ویلایی یا ساختمان انتخاب می شود که از اصلیترین عوامل آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد. در زیر برخی از کاربرد های پانل های سنگی را عنوان می کنیم . ورق کامپوزیت آلومینیومی تقویت شده ای که در پانل ها بکار می رود سبب می شود تا شکنندگی سنگ از بین برود. برای کسب اطلاعات بیشتر انواع برند کامپوزیت محبوب با ما همراه باشید.

قیمت اجرای هر متر مربع نمای کامپوزیت

This  data has been gen erated  wi th t he help ​of behsaznama C on​tent᠎ Gen​er at᠎or D emover᠎sion.

قیمت نمای کامپوزیت مغازه

همین امر به تنهایی باعث گردید تا نحوه محاسبه بهای تمام شده کامپوزیت برای استفاده در نمای مغازه و ساختمان های مرتفع و یا خانه های ویلایی کاهش یافته و در نتیجه قیمت تابلو کامپوزیت مغازه نیز مقرون به صرفه گردد. در مرحله بعد نیز توسط یک لایه فیلم روی آن را می پوشانند. هزینه یک واحد کامپوزیت توکویاما ژاپنی 1.500.000 تومان می باشد که شامل 6 ماه گارانتی می باشد. همچنین هزینه ساخت این روش به قیمت تیرآهن 16 ، 18 و سایر سایزها بستگی زیادی دارد. کیفیت و دوام محصولات ، هزینه کمترو کاهش زمان موثرترین پارامتر ها جهت انتخاب این محصول است. این خواص ، باعث می شود تا به جای استفاده از سنگ های سنتی از ورق های آلومینیوم کامپوزیت طرح سنگ استفاده شود و این محصول جایگاه بی نظیری در طراحی های نوین پیدا کند . روش های زیادی برای دستیابی به این تقارن و تعادل در طراحی وجود دارد. و این موضوع خود به کاهش وزن سازه و مقاومت آن کمک می کند. از دیگر مزایای ورق کامپوزیت طرح سنگ وزن سبک آن نسبت به سنگ طبیعی بوده که باعث سبکی سازه شده و در مناطق زلزله خیز گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. زیبایی نمای ساختمان، سبکی ورق، مقاوم بودن در برابر اشعه یو وی خورشید، استحکام در برابر خورندگی، نسوز بودن، مقاوم بودن در برابر ضربه پذیری و خمیدگی.

اجراي نماي كامپوزيت

ورق های کامپوزیت نسوز، ورق ها با روکش پی وی دی اف، ورق ها با روکش نانو، کامپوزیت با طرح سنگ، کامپوزیت ها با طرح چوب و غیره برخی از نمونه های ورق های کامپوزیتی موجود در بازار هستند. امروزه بسیاری از معماران و سازندگان ساختمان به دنبال سبک سازی سازه می باشند و که در پی آن استفاده از متریال های ساختمانی سبک در دستور کار خود قرار می دهند . چون نمای کامپوزیت دارای سطح حساس و خیلی ظریف در مقابل وسایل زبر و خشن است ، اگر در سطح نمای کامپوزیتی از اسکاچ و برس برای بردن لکه و جرم استفاده کنند سطح کار نه تنها به حالت قبل بر نمی گردد، بلکه باعت خط و خش در قسمت قبلی میشود و ظاهر نمای ساختمان بدتر و در چشم پدیدار میشود . اگر از طراحان و شرکت های ساختمانی معتبر سراغ از بهترین متریال برای ساخت نمای ساختمان بگیرید مطمئنا آنها اجرای نمای کامپوزیت را به عنوان اولین گزینه یا دست کم در بین سه گزینه ی اول خود به شما معرفی می کنند.

نمای کامپوزیت ساختمان یک بسیار ساده روش که برای همه کار می‌کند

زیرا اگر سنگ ها در نما بصورت صحیح نصب نشوند امکان سقوط سنگ و آسیب دیدگی افراد و اشیا (ماشین) را در پی دارد. جنس این لایه پوششی می تواند از جنس های پلی استر، پلی وینیلین فلوراید، نانو پی دی اف و یا سایر مواد باشد. ورق های کامپوزیت بر اساس مواد اولیه و پوششی که در ساخت آن ها به کار رفته است دارای مشخصات ویژه ای هستند. در مجموعه تابلوسازی دورال با بهره گیری از بهترین و با کیفیترین متریال جهت ساخت نما و استفاده از استاد کارهای با تجربه جهت اجرای هر چه بهتر این نماها اقدام می شود که همین امر باعث گشته عمده مشتریان از نمای خود رضایت مطلوب داشته باشند. 4) جرم پذیری نسبتا بالا: نمای آلومینیوم با رنگ کورهای ساخته میشود و همین امر دلیل جذب ذرات معلق موجود در هوا است. در دنیای امروز بکارگیری و استفاده از متریال های طبیعی همچون سنگ طبیعی برای نما و دکوراسیون داخلی می تواند مشکلاتی نظیر سختی در اجرا ، افزایش وزن ساختمان ، کدر شدن و تغییر رنگ آن در اثر تابش نور خورشید و … شاید این روزها نام نمای کامپوزیت ساختمان را شنیده باشید، روشی جدید برای زیباسازی ساختمان اما این نوع نما چه ویژگی هایی دارد.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد منبع لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید