آنچه شما می‌توانید یاد بگیرید از فاکتور گیتس درباره اجرای نمای خشک

این آجر، به علت داشتن سوراخ و سبک بودن ساختار خود، آب کمی جذب میکند و موجب عدم سنگین شدن بیدلیل بنا میشود، به همین علت در سالهای اخیر، آجرلفتون، جای آجرهای فشاری را گرفته به بهترین نوع آجر برای ساختمان سازی تبدیل شده است. میزان برشکاری با توجه به انتخاب قطعات سنگ و نوع اجرای نما, تغییر پیدا می کند. با توجه به شرایط آب و هوایی در منطقه اصفهان که از آب و هوای گرمی برخوردار بوده و میزان بارش باران کم، اجرای نمای خشک مناسب است. اگر میزان جذب آب کم باشد چسبندگی اتفاق نمی افتد. اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان به دلیل شرایط مناسب آب و هوایی در این شهر, از استقبال خوبی برخوردار می گردد. این نوع از نماها، نفوذناپذیری بسیار بالایی در برابر آب و رطوبت و… اولین عامل نوع آجر مورد استفاده در اجرای نمای آجری است. اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری نسبت به نماهای سنتی داشته و در مدت زمان کوتاه انجام می شود. در دوره معاصر دیده می شود که بعضی از معماران ایرانی به خاطر زیبایی این نقوش در نماهای ساختمان از این فن آجرچینی بهره می جویند. شرکت شستشوی نمای ساختمان آرین ایراتا بیش از دو دهه است که در حال ارائه خدمت برای مشتریان خود در زمینه اجرای خدمات نظافت نمای ساختمان به صورت کار در ارتفاع در سراسر کشور می باشد.

اجرای نمای خشک چیست – و چه چیزی نیست

ارتفاع ساختمان از عوامل بسیار موثر در مشخص شدن قیمت نمای آن است,زیرا هر چقدر ارتفاع بالاتر, خطرات مختلفی برای نصابان وجود دارد. تنوع متریال برای اجرای نمای خشک بسیار گسترده است و از مصالحی مانند: انواع سنگ, آجر, چوب,فلز, کامپوزیت,شیشه و موارد دیگر می توان استفاده نمود. همچنین لوور هایی از جنس تراکوتا وجود دارد که در هنگام نیاز می تواند تکمیل کننده نمای تراکوتا باشد. فایبر سمنت برد یکی از متریال هایی که امروزه کاربرد زیادی دارد و دارای مزایای بسیاری نسبت به سایر مصالح می باشد که منجر به زیبایی ساختمان شما نیز می گردد. در ساخت تمام ساختمان ها از آن استفاده می شود این محصول یکی از محصولات قدیمی به حساب میآید و بنابراین تاریخ بسیار ارزشمندی در ساختن ما از خود به جا گذاشته است این نمونه توسط ایرانی ها ساخته شده است و دارای طراحی زیبا هست این محصول مدل های فراوانی دارد و شما مطابق با سلیقه تان می توانید از آن استفاده کنید. یکی از روش هایی که امروزه استفاده می شود و افراد زیادی به دنبال زیبا سازی ساختمان های خود هستند استفاده از نمای آجری هستند نمای آجری یکی از مصالحی است که از دیرباز در ایران استفاده می شد و بسیار محبوب و پرکاربرد است. A​rtic le has  been created ᠎wi᠎th https://behsaznama.com Con te nt᠎ Gen᠎erat or D​emover​sion!

قیمت آجر نما خشک

فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. چرا که جایگزینی برای آن وجود ندارد و توانسته محبوبیت خود را در طی سالها حفظ کند. آجرها مصالحی هسنتد که در ایران از دیر باز استفاده ی فراوانی داشتند که محبوبیت و کاربرد این مصالح بیشتر به علت فراوانی خاک مخصوصا خاک رس در کشور ماست. عدم اجرای نمای سنگی به صورت صحیح و اصولی باعث می شود که بعد از مدتی در اثر گرما و سرما و یا باد و حوادث طبیعی، سنگ نمای ساختمان سقوط کند و باعث خطرات جانی و مالی فراوانی گردد.در این مقاله به بررسی انواع روشهای اصولی اجرای نمای ساختمان با سنگ می پردازیم. این نما مدل های فراوانی دارد و به راحتی نصب می گردد افراد زیادی فقط از آجر برای نما های خود استفاده می کنند زیرا معتقدند که آجر باعث دوام ساختمان می شود و مانند عایق در برابر صدا و آتش عمل میکند در ادامه شما را با انواع سیستم های اجرای آجری و همچنین از اجرای نمای خشک آشنا می کنیم بنابراین برای مطلب بیشتر متن زیر را بخوانید تا با ویژگی های مهم آن آشنا شوید.

سیستم اتصال سنگ ها در نمای خشک به چند دسته تقسیم بندی می شود که هر کدام از این سیستم ها با هزینه های متفاوتی همراه است و نیاز به بررسی کلیه نما برای مشخص شدن نحوه اتصال می باشد. عوامل زیادی بر قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان تأثیر می گذارند که هر کدام از آنها می توانند قیمت را تا حد قابل توجهی تغییر بدهند. در شهر اصفهان مراکز متعددی در زمینه اجرای نمای ساختمان فعالیت دارند, مجموعه اسپرلوس یکی از معتبرترین این مراکز شناخته می شود. در صورت نیاز به دریافت مناسب ترین قیمت اجرای نمای سنگ خشک در اصفهان کافیست با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار کنید,تا بتوانید خدمات خوب و حرفه ای دریافت نمایید. برای به دست آوردن نتایج مناسب، کافیست که قبل از عقد قرارداد با کارشناسان این مجموعه مشاوره گرفته و متناسب با شرایط خود اقدام به دریافت خدمات گوناگون نمایید. بنابراین نیازی به تخریب تمامی نمای ساختمان شما و یا دیوار مورد نظرتان نیست.

اتصالات نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد منبع لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید