آنچه همه باید درباره اجرای نمای خشک آجری بدانند

نمای چوبی مقاومت بالایی در برابر رطوبت،گرما و سرما دارد. این نما ترکیبی از شیشه و آلومینیوم است که ضمن دوام و عمر بالای آن به دلیل آب بندی های مهندسی و حرفه ای در برابر شرایط جوی عایق بوده و انرژی داخل ساختمان به راحتی قابل کنترل می باشد. سپس با چسب نواری کاغذی یک طرف خطوط علامتگذاری شده را بپوشانید به طوری که چسب داخل نوارهایی که باید بمانند چسبانده شود. این لایه های پلاستیکی به راحتی با تیغ های موکت بری بریده می شوند. پنجره ها و درها را باز بگذارید تا تهویه هوا به راحتی صورت گیرد سپس دستگاه را از رنگ پر کنید و اسپری را به برق وصل کنید وابتدا سقف ها را رنگ کنید. خوشبختانه شرکت تولیدی امیران نما، با سالها تجربه در زمینه تولید آجر نما و آجر نسوز، بهترین کیفیت آجر سوراخ دار لفتون را تولید میکند و شما به راحتی میتوانید با کمک امیران نما، محصول مورد نیاز خودتان را با قیمت مناسب، تهیه نمایید. تضاد رنگ بین آجر نما نسوز کد AP38 آذرخش و بند چه در طراحی داخلی و چه در طراحی نما اثر زیبایی آن را دو چندان میکند. This ᠎data w as c re ated with t​he help of  https://behsaznama.com  C᠎on᠎te nt Gen​erator Demoversi on.

اجرای نمای خشک

در کشور ایران نیز برای اولین بار در دهه 70 شمسی این روش مورد استفاده قرار گرفت و همچنین در سال های اخیر معماران و سازندگان صنعت ساخت و ساز کشور از مزایای این سیستم آگاه و از آن در ساختمان های خود بهره برده اند. علت طراحی این سیستم مقاومت نمای ساختمان دربرابر نیروی شدید باد در ارتفاعات بود و این روش مدرن و نوپا مورد تأیید استاندارد های جهانی و مورد توجه بسیاری از معماران سرتاسر جهان قرار گرفت. یکی از مباحثی که در طراحی نظر معماران را به خود جلب کرده است، بحث اتلاف انرژی در ساختمان های مدرن که از سطوح شیشه ای گسترده ای برخوردار می باشند. این روش که جدیدترین و متداولترین روش نیز است، با توجه به مزیتهای ویژهای که نسبت به سایر روشها دارد، از محبوبیت خاصی برخوردار است. مرحله اول که در ساخت کلیه مُهرها مشترک است، طراحی طرح مورد نظر برای مُهر، آن هم بر روی کاغذ است. همانند سایر آجر نما های مورد استفاده در طراحی ، آجر سیاه هم دارای انواع مختلفی است . آجر نما نسوز سفید از نظر کیفیت بالای ظاهری ، ابعاد یک دست ، عدم تغییر رنگ و عدم شوره دارای ضمانت معتبر و گارانتی تعویض می باشد .

انواع اجرای نمای خشک

This art ic le was written by  https://behsaznama.com Conte​nt G᠎enerator ​DE​MO.

برای این کار شما اول باید از سقف ها شروع کنید درصورتی که رنگ سقف ها با رنگ دیوارها متفاوت باشد، مجبور خواهید بود تا قسمت های فوقانی دیوارها را با کاغذهای ضد آب پلاستیکی و یا کاغذهای محکم قهوه ای رنگ بپوشانید همچنین باید کف زمین را نیز با لباس های به درد نخور یا هر چیز غیر قابل استفاده بپوشانید . قیمت آجر نما نسوز کد AR81 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AR81 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود. بنابراین در اجرای آجر نسوز و آجر نما استفاده از ملات پرمایه و متراکم استفاده می شود. یکی از روش های جلوگیری از شوره آجر نما استفاده از تهویه مکانیکی برای خشک کردن ملات و دوغاب است. قیمت آجر نما نسوز کد AP300 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AP300 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود.

ساختمانهای مسکونی دیوارهای محکم و یکپارچهای محصور شده بودند که با حداقل نفوذی به بیرون بدنه تشکیل یک فضای عمومی را میدادند و نماسازی برای ساختمانهای مسکونی به مفهوم امروز آن نبود. نوع تزئینی و سرگرم کننده این مُهرها نیز وجود دارند که برای بازی بچه ها تولید شده و معمولاً به جای کاربرد استامپ که برای بچه های کوچک ممکن است مضر و سمی باشد، دارای مخزن کوچکی هستند که از آن طریق رنگ به سطح مُهر انتقال می یابد. با دقت کاغدهایی را که به دیوارها چسبانده بودید جدا کنید، قبل از اینکه رنگ کردن دیوارها را شروع کنید از این کاغذها میتوانید برای پوشاندن قسمت هایی از اتاق که نمیخواهید رنگ شود استفاده کنید. آجر سفید نما طرح نسوز سفید در ترکیب با سایر رنگ ها طرح های بسیار زیبایی به وجود می آورد. در فرآوری آجر نما نسوز کد AP69 آذرخش در دمای 1100 درجه سانتیگراد کلیه عناصر آلی موجود در مواد معدنی آجر از بین میرود. مناطق مرطوب با دمای پایین و جریان هوای کم مستعد بروز شوره هستند. گاهی مهندسان برای زیبایی نما و ساختمان هایی با نمای سنتی، از متریال سنگ استفاده می کنند. یعنی همه آنها پس از آغشته شدن به جوهر موجود در استامپ شکل و نوشته مورد نظر را بر روی کاغذ چاپ می کنند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از مجموعه ها ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید