آنچه همه درباره نما خشک می گویند اشتباه است و چرا

همان طور که از عنوان نمای خشک مشخص است و قبلا هم توضیح دادیم، تفاوت اصلی نمای خشک با نمای سنتی یا نمای ملاتی در نوع نصب مصالح نما به سازه ساختمان است. پیش از اقدام به خرید سنگ نما باید انتظارات خود و نوع کاربری آن را برای خود مشخص کنید تا بتوانید انتخابی عالی و خریدی بیدردسر را تجربه کنید. یکدستی طرح و رنگ سنگ نما در قیمت آن تأثیر بسیاری دارد. این نوع رنگ آمیزی علاوه بر اینکه از نمای خارجی بنا محافظت میکند با کارکرد بالای خود و ممانعت از نفوذ رطوبت به داخل ساختمان از این قسمت نیز، محافظت میکند. پس علاوه بر زیبایی و هماهنگی با عناصر فوق الذکر، می بایستی در شرایط متغیر جوی، سازه را در برابر تنش های آب و هوایی حفظ نماید. نقاشی نما با رنگهای صنعتی مخصوص، مانند نانو انجام میشود که علاوه بر انتقال جذابیت بصری باعث افزایش استحکام و مقاومت ساختمان در برابر اشعههای مضر خورشید، برف و باران نیز، خواهد شد. در این مرحله از نقاشی نما، با دستگاههای مخصوص واترجت و یا موارد دیگر، تمام آلودگیها و کثیفیهای موجود بر روی بنا مورد شستشو قرار میگیرد. در را بطه با قیمت خرید انواع مواد نانو نما در صنعت ساختمان، باید توجه داشته باشید که قیمت مواد نانو نما با توجه به نوع پروژه یا سطوح سازه، که به عوامل مختلفی بستگی دارد، مقدار مواد نانو به کار رفته و روش اجرا، میتواند متفاوت باشد.

نمای خشک در ساختمان

᠎Th is con᠎te​nt has been c re ated by behsaznama Conte nt  G en​er at or Demov er si on.

هشت نکته در مورد انواع روش های نمای خشک که امروز می‌توانید استفاده کنید

از مزایای خرید آنلاین سنگ نما این است که در مدتزمان کوتاه میتوانید انواع مختلف سنگ نماها را مشاهده کرده و با مقایسه انواع آنها خرید خود را انجام دهید. به دلیل اختلاف کیفیت جنس سنگها و هزینههای تولید در شهرهای مختلف قیمت سنگها تفاوت زیادی با هم دارند و هر چه سنگ یکدستتر، روشن،تر و از مقاومت بالاتری بخوردار باشد از قیمت بالاتری برخوردار است. البته این کار را به منظور افزایش کیفیت نهایی کار خود انجام میدهند تا اثر ماندگاری از خود به جای بگذارند. وجود نمک ها و سولفاتها داخل ملات آجر نما و یا املاح خود آجر نما باعث میشود تا آجر پس از نصب شوره بزند. با استفاده از الیاف شیشه در بتن، محصولی مقاوم به نام بتن تقویتشده با الیاف شیشه (Glass Fiber Reinforced Concrete)، که مخفف آن میشود GRC یا GFRC ایجاد میشود. در گذشته از زرین ها برای کاور کردن آجرنما و از بین بردن شوره آن، استفاده می شد، اما مشکل اصلی استفاده از مواد رزینی، بر روی آجر نما، باعث تغیر رنگ و ایجاد براقیت در آجر می شود، همچنین بافت طبیعی آن را از بین می برد و ظاهری مصنوعی به آن میدهد. انتخاب بهترین نما برای خانهی ما می تواند تاثیر زیادی بر روحیهی خودتان نیز نمای مدرن داشته باشد.

اگر شما هم سوالی داشتید، میتوانید از طریق شمارههای ذکر شده در همین وبسایت، با کارشناسان ما در تماس باشید. این را میتوانید از نظرات مثبت مشتریان این شرکت جویا شوید. این عایق هم میتواند به عنوان یکی از تجهیزات نما خشک در نظر گرفته شود. محافظ چند منظوره بسیار قوی و جدید RX14 برای عایق کردن کلیه سطوح داخلی و خارجی ساختمان از جمله نماهای چوبی و برای حفظ زیبایی طبیعی بافت چوب به عنوان ضد آب کننده و آبگریز کننده چوب کاربرد دارد. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های ریز کار باید به دقت کنترل و بازبینی شود. سپس، باید به این نکته توجه کنید که شما چه انتظاراتی از سنگ نما دارید و برای چه کاربردی از آن بهره میبرید. 3-چرا قیمت سنگ نماها اختلاف زیادی با هم دارند؟ حتما از این موضوع مطلع هستید که نمای ساختمان یکی از مهمترین قسمتهای یک بنا است که جلب توجه بسیار زیادی میکند. چرا که؛ شما با پرداخت هزینه معقول و منطقی یک کار جذاب و زیبا تحویل خواهید گرفت. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود.

ممکن است فیلم یا تصاویری از ریزش سنگ از ارتفاع نما و ایجاد خطرات ان دیده یا شنیده باشید و از جدی بودن مساله ریزش سنگ نما به خوبی آگاه هستید . اکثر فروشندگان برای اینکه قیمت پایین خود را به اطلاع عموم مردم برسانند از عنوانهای جذابی مانند فروش ویژه سنگ نما، پیشنهادهای داغ، حراج سنگ نما و ارزان بخرید بهره میبرند. همانطور که پیشتر توضیح دادیم؛ مهمترین مزیت نقاشی نما، نوسازی و زیباتر شدن نمای ساختمان است. به طور دقیق کمیسیونی تشکیل شده طبق تفاهم نامه ای بین سازمان نظام مهندسی و معانت شهرسازی و معماری، در جهت ارزیابی وبررسی و همچنین تأیید نمای ساختمان ها پیش از اجرا در سطح شهر ،را کمیته نما می نامند.محل استقرار کمیته نما در شهرداری هر منطقه و در معاونت شهرسازی و معماری می باشد. ، بدون تغییر رنگ و بدون تخریب ، و با ایجاد لایه ای نفوذی در برابر رطوبت و انواع تشعشعات مضر خورشیدی محافظت می نماید. 4. محافظت در برابر آب. نحوه عایق بندی نمای سرامیک مجوف پرسلانی: در سرامیک سرامیک مجوف پرسلانی با تعبیه حالت کام و زبانه در دو وجه بالا و پایین آن، مسائل مربوط به آب بندی را به طور ۱۰۰ درصد حل می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید