آنچه پاپ می تواند در مورد اجرای نما به شما بیاموزد

مُد، تناسب طراحی نما با زمینه و فرهنگ بومی، و جدید بودن شیوه ساخت نما، همگی روی جالب توجه بودن یک Facade تاثیر گذارند. از آنجایی که نمای ساختمان ها، سازنده بدنه شهری هستند؛ در بسیاری از شهرهای مطرح جهان، ضوابط و مقررات ویژه ای در ارتباط با سیما و کالبد شهر وجود دارد. دلایلی که در بالا به آنها اشاره شد باعث شده است که آجر در اجرای بسیاری از انواع نماهای تجاری مدرن در ساختمانهای تجاری استفاده شود. رعایت این مورد از اصول مهم معماری پایدار میباشد که در سالهای اخیر مورد توجه بسیاری از طراحان، معماران و سازندگان قرار گرفته است. نمایی می تواند در طرح خود موفق باشد که به این سوالها پاسخ گوید. اجرای نما کامپوزیت به دو صورت زیر انجام میشود که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان رادارند که در ادامه سعی داریم هرکدام از مزایا و معایب آن بررسی کنیم. همانطور که در مطالب بالا خواندید این مصالح مزایا و معایبی دارد.

نصاب نمای سرامیک خشک

Con​tent has been g᠎ener᠎ated  by G SA C ontent Ge​ne rator DEMO .

به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. برخی از مزایای نمای کامپوزیت به دلیل مراحل نصب آن هست که در ادامه بهتفصیل به آنها میپردازیم. نهایتاً ورقهای آلومینیوم کامپوزیت بهوسیله اتصالاتی آلومینیومی U شکل (موسوم به بچه ناودانی) که در داخل لامل های آلومینیومی قرار میگیرند، بر روی لامل ها نصب میگردند. در این روش جهت جلوگیری از خوردگی بین آهن و آلومینیوم، از لاستیکهای دی الکتریکال PVC بین براکت آلومینیومی و نبشی آهنی استفاده میگردد. اجرای نمای کامپوزیت می تواند روش های مختلفی داشته باشد اما روش هایی که در بالا ذکر شد روش های رایج اجرا می باشد. در ایران نیز نحوه اجرای نمای خشک ساختمان برای اولین بار در دهه 70 مورد استفاده قرار گرفت. از موارد مهم نوع طراحی نما برای ملک مورد نظر است ، در واقع سبک طراحی نما در ویلا و ساختمان مسکونی کاملا متفاوت است و به این نکته باید توجه کرد. انتخاب این نوع ساختار شیشه ای به شرایط محیطی و کاربری نما بستگی دارد که توسط تیم مهندسی نما تعیین میگردد.

را در پروژه های شما خواهد داشت.

به چشم میخورد. این نوع نما که به نمای شیشه ای کرتین وال نیز معروف است نقش بسزایی در تامین نور برای فضای داخلی به عهده دارد. این شرکت با توجه به اجرای پروژه های شاخص در کوتاه ترین زمان و با بالاترین کیفیت موفق به کسب نمایندگی از شرکت های رتبه اول صنعت نما از جمله شرکت تولیدی ونوس شیشه و شرکت تولیدی نماکاران هزاره سوم گردید است. این شرکت بسیار سریع پیشرفت کرده و تا کنون بیش از 50.000 متر مربع پروژه مهندسی و اجرای نما و پارتیشن های اداری انجام داده است. آرمن متشکل از تیمی متخصص و متعهد با بکارگیری دانش روز ، بهترین مشاوره، طراحی و اجرای نما را در پروژه های شما خواهد داشت. متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد. که به وسیله محلول آب و سرکه صنعتی ،الکل و مواد اسیدی و قلیایی به فراخور سطوح مربوطه و با T مخصوص و دستمال نانو یا پنبه ای صورت می پذیرد .

ورقها بهوسیلهی شیارهای چکمهای تعبیهشده، بهصورت ریلی روی پروفیلهای مخصوص آلومینیومی نصب میشوند. در این سیستم پس از برش و شیار، ورقهای کامپوزیت آلومینیومی بهصورت ثابت، با پیچ یا پرچبر روی زیرسازی آلومینیومی یا آهنی متصل شده که سرعت نصب آن بسیار چشمگیر است. گروه مهندسین مشاور آرین کاوش با تجربه طراحی نمای کامپوزیت آماده ارائه مشاوره در این زمینه می باشد. نمای پست مدرن را نمی توان در یک جمله تعریف کرد و یا ویژگی های آن را در قالب یک چارچوب بیان نمود. شرکت نورپردازی رسام نور نمای سیمای شهر با نام تجاری نماتکس فعالیت خودرا از سال 1389 دربخش واردات و توزیع قطعات و انتقال تکنولوژی های مدرن نورپردازی آغاز نمود. در پروژههایی که زمان به اتمام رسیدن کار اهمیت زیادی دارد توصیه میشود از نمای آلومینیومی استفاده شود. بهصورت کلی، سیستم هنگینگ به سیستم فیکس برای داشتن نمای کامپوزیت آلومینیومی بادوام بالاتر، اولویت دارد. طرحواره های اساسی که در طراحی اولیه نمای ساختمان قرار می گیرند، به این معناست که تمام نیازهای آن را به صورت همه جانبه بررسی کنند. چراکه در صورت بهرهگیری از این نما، منظر شهری دستخوش تغییر قرارگرفته و با سبک اصیل معماری شهر در تناقض قرار میگیرد و ارزش معماری و هویتی آن را زیر سؤال میبرد. ​Data has been generated ᠎with behsaznama  Con᠎tent Gene​rator DE MO​!

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نصاب نمای خشک بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید