آنچه پنتاگون می تواند در مورد سرامیک پرسلانی به شما بیاموزد

در طراحی نما مدرن و پایدار ، بنا خود را با شرایط اقلیمی محیط پیرامون تطبیق می دهد و ارتباط متقابلی با آن برقرار می نماید. شرکتهای معماری انواع نمای خشک را طراحی و تولید میکنند و از آن برای نمای بیرونی ساختمانها استفاده مینمایند. از لحاظ متریال، انواع نمای خشک ساختمان به دستههای مختلفی تقسیم میشود: نمای خشک آجری (که در ادامه بیشتر با آن آشنا خواهیم شد)، نمای سنگ خشک، نمای سرامیک خشک، شیشه، ترمووود، کامپوزیت، نمای خشک فلزی و غیره. در ادامه این مقاله از آجر آنلاین میتوانید با این نوع اجرای نمای خشک بیشتر آشنا شوید، پس با ما همراه باشید. با «کارووین» همراه باشید. در مواقع بروز حوادثی مانند زلزله هم ایمنی بیشتری را به همراه دارد. نصب این نوع نما به نسبت آسانتر است و وزن کمی هم دارد. بازسازی نمای خشک آسانتر از روش سنتی میباشد و امکان تعویض تایلها وجود دارد. یکی از نماهای خشک که محبوبیت زیادی هم در بین افراد دارد، نمای آجری است. کاهش زمان اجرا: برخلاف تصور عمومی که وجود دارد، اجرای نمای خشک پیچیدگی کمتری در مقایسه با نماهای سنتی دارد و در زمان کوتاهتری انجام میشود.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

این موضوع باعث می شود حجم هواسازی مصنوعی مورد نیاز ساختمان کاهش یابد و اجرای نمای سرامیک خشک ذخیره انرژی را در گرما و سرما تضمین می کند. البته باید به این موضوع توجه داشت که هر چه مصالح رویه در ابعاد بزرگتری استفاده شود، میزان هزینه مصالح زیرسازی کاهش می یابد. به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است . طیف گسترده ای از رنگ ها ، سایز ها ، سطوح و اشکال سرامیک های پرسلانی در ترکیب با انعطاف پذیری موجود در اجرا، به معمار و برنامه ریز آزادی مطلق در طراحی و توسعه نما را می دهد. در پایان قابل ذکر می باشد که شرکت رونین پارس به پشتوانه سال ها تلاش و تحقیق خویش، این توانایی را کاملاً داراست که با اطمینان اعلام نماید که طراحی و ساخت اسکوپ های جدید و روش های مدرن را جهت هر پروژه با توجه به شرایط و مشخصات همان پروژه طراحی، انتخاب و پیشنهاد نماید. به این تریتب که بر خلاف نمای ملاتی در اجرا و نصب نمای خشک، ملات حذف می شود و سطح رویه که شامل سرامیک، سنگ، سمنت برد، HPL و … Post has be​en c reated by ​GS A ​Cont᠎en​t Ge nerator DEMO !

انواع روش های نمای خشک

این روش دارای ۴ نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. در نمای خشک بر خلاف نمای ملاتی، از ملات استفاده نمی شود و سطح رویه نما را به وسیله اتصالات مکانیکی و عمدتاً فلزی به سازه ساختمان متصل می کنند. در سیستم اجرای نمای خشک آجری برای اتصال آجرها به هم از ملات استفاده نمی شود و از اتصالات خاصی چون گیره ها و یراق آلات استفاده می شود.

نمای خشک در ساختمان خدمات – بهترین راه انجام آن مناسب

اجزای تشکیل دهنده نمای خشک عایق حرارتی، چهار چوب نگهدارنده، فضای تهویه و مصالح و اتصالات میباشد . نمای خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان میشود که همه لایهها به وسیله سازههای فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شدهاند. اصول استاندارد همه این طرح ها سادگی ، کارآیی و ظرافت است. روش های نصب سرامیک خشک پرسلانی مجوف با توجه به تکنولوژی بالای تولید این نوع سرامیک خشک پرسلانی به لحاظ قابلیت اکستروژن به اشکال و دیتیل های خاص به دو دسته عمده زیر تقسیم بندی می شود. منظور سیستم نمای خشک است که با تکنولوژی به روز تولید شده تا نماهای ساختمان های ما ظاهری زیبا و با کیفیت داشته باشند. با توجه به تکنولوژی که در پروسه ساخت سرامیک پرسلانی بهکار گرفته میشود، این مصالح در برابر فشار، دما و سایر عوامل محیطی بسیار شرکت طراح و مجری نمای خشک مقاوم هستند.

دیدگاهتان را بنویسید