آنچه کارشناسان درباره اجرای نمای خشک نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

بهترین آجر نما برای باربیکیو چه آجری می باشد؟ میتوان برای اجرای نمای آجری استفاده کرد که هر کدام مزایای خودشان را به همراه دارند. برای رفع این شوره میتوان از مواد نانو استفاده کرد یا با آب فشار قوی می توان آن را تمیز نمود به شرط آنکه سطح روی آجر، سریع خشک گردد. بهتر است از شیشه در اقلیمهای بسیار سرد یا بسیار گرم استفاده نکنید؛ چون اتلاف انرژی موجب بالا رفتن هزینههای شما در جهت سرمایش و گرمایش میشود. این به معنای آن نیست که نما به یک شکل طراحی و اجرا شود، بلکه در اجرای بخش های گوناگون ساختمان، از یک فرم کلی استفاده شود. به دلیل اجرای مستقل نما و بدون ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان امکان اجرای این گونه از نماها در بازسازی و نوسازی نمای ساختمان های قدیمی وجود دارد. در اجرای نمای خشک یکی از مهمترین پارامترهایی که تعیین کننده قیمت می باشد نوع متریال استفاده شده در طراحی نما می باشد و عامل بعدی در قیت تمام شده نمای خشک ارتفاع ساختمان می باشد و نحوه اجرا می باشد مجموعه ها . نمای ساختمان درست همان قسمتی است که در مکانهای شهری به عنوان یک عنصر اثرگذار در زیبایی، نقش بازی میکند. Th᠎is ​post was done by https://behsaznama.com C​on᠎tent  Generator DE MO !

فیلم اجرای نمای خشک

جایی که برای اولین بار دیوارهای انگلیسی دو لبه ساخته شده است که در آن دیوار داخلی از آجر ساخته شده است ، به گونه ای که در کف آن قرار داده شده و کاملاً مستقل از ساختار بیرونی است. از دیگر مواردی که الزامی است در زمان طراحی نما به آن دقت کرد، استفاده نکردن از عناصر گوناگون و نا هماهنگ است. از این جهت به آن لفتون میگویند که در روستایی با همین نام یعنی لفتون تولید شده است اما در حال حاضر از خاک رس در شهرهای دیگری مانند یزد و اصفهان هم تولید میشود. یکی دیگر از نکات تست کیفیت آجر که در نگاه اول باید متوجه آن شوید; این است که آجر با کیفیت باید دارای لبه های صاف و قائم 90 درجه باشد. سنگی که در اجرای نمای سنگ خشک به کار برده می شود بایستی ضخامت بیشتری نسبت به سنگ های اجرا شده به روش با ملات (تر) داشته باشد. این روش از روشهای مدرن و جدید است که نسبت به روشهای دیگر دارای مزیتهای متعددی است.

البته در این خصوص، نماهای ایرانیان دارای قدمت طولانی است. اگر شما هم سوالی داشتید، میتوانید از طریق شمارههای ذکر شده در همین وبسایت، با کارشناسان ما در تماس باشید. معین کردن مکان قرار گرفتن پنجرهها و هماهنگی ریتم آنها با سایر قسمتها، از مواردی است که باید در ارتباط با طراحی نمای ساختمانها، معمارها به آن توجه کنند. انواع مختلفی از آن در بازار موجود است که بسته به نیاز و نوع مواد بکار رفته در انها، مورد استفاده قرار میگیرند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم. از نظر رنگ و مدل تنوع گستردهای دارد و استفاده از آن موجب منحصر به فرد بودن ساختمانتان میشود. کارکنان حیطهی ساخت و ساز قادرند در طراحی کلی نما، یکی از قسمتهای نما را به عنوان نقطه شاخص آن مد نظر قرار دهند، تا در قیاس قسمتهای گوناگون نما، این قسمت از نما برجسته باشد. در طراحی نمای آجری هم کیفیت آجر ، هم نوع طراحی نماهای آجری و هم نصاب نماهای آجری باید بهترین باشند. به معنای آن که، یک نمای آجری جذاب و هماهنگ، باید دارای ریتم باشد. اجرای نمای خشک نمایان دارای سرعت نصب بالاتری است و در آن اتصالات نمایان است. مجموعه خدمات ما، یک پکیج کامل از مراحل طراحی اولیه تا نصب و اجرای سیستم ها را در بر می گیرد.

در اجرای نمای خشک آجری، سنگی یا سرامیکی، متریال نما توسط زیرسازیهای آلومینیومی و بدون ملات روی سازه اصلی نصب میشود. برای نصب پین ، وسیله یا مهارت خاصی نیاز نیست. آجر معماری یا FBA : از آجر معماری در بنایی هنگامی استفاده می شود که ایجاد اثری خلاقانه و وجود غیر یکنواختی در بافت سطح آجر و ابعاد آن مدنظر باشد. علاوه بر این، در رنگهای زرد کمرنگ (اجر سفید) ، زرد پررنگ (اجر بهمنی)، قرمز روشن و قرمز سیر موجود است. این محصول در دو رنگ زرد و قرمز موجود بوده که مهمترین مدل آن ۱۰ گل است. در ضمن هر کدام از این رنگها طیف ریز و درشت و رنگهای روشن و تیره دارد که شما را برای انتخاب راحتتر میکند. آجر نمای انتخاب شده در طراحی نمای بیرونی ساختمانها، چه در تکرار یک فرم حجمی یا جزییات اجرای آن، باید طرح اصلی و اصالت نما را مشخص کند.

This a᠎rtic᠎le has  be en w ritten with the  help  of https://behsaznama.com Con tent Gen᠎er᠎ator D​em oversi on!

دیدگاهتان را بنویسید