آنچه کارشناسان درباره نمای مدرن نمی گویند و چگونه بر شما تأثیر می گذارد

در مرحله بعدی مصالح نما در قاب هایی که ایجاد شده اند نصب شده و اطراف آنــها درزگیری می ­شود. جزئیات نما که شامل تعداد و اندازه پنجره ها می شود, نمای خشک مدرن هر چقدر که کمتر باشد هزینه های کمتری هم ایجاد می کند. حفاظهای پنجره آهنی شامل حفاظهای فرفورژه و ساده است. حفاظ پنجره متحرک مدل های بسیار مختلفی دارد این حفاظها شامل رنگ بندی های بسیار بالایی می باشند و این امکان را میدهند که بتوانید هارمونی و دیزاین مخصوص خود را با نمای ساختمان حفظ کنید. یکی از وسایلی که کاربرد بسیار بالایی در طراحی و دیزاین خانه ها و ساختمان ها دارد ، حفاظ پنجره می باشد که این حفاظ در مدلهای مختلفی خدمت تمامی مشتریان عرضه میشود. حفاظ پنجره فرفورژه بسیار مورد استفاده در طراحی نمای ساختمان و ایجاد امنیت و جلوگیری از سرقت مورد استفاده میشود که امروزه مورد توجه طراحان و سازنده ها قرار گرفته است و این وسیله بسیار پرکاربرد و کلیدی می باشد. نمای شیشه ای به جهت ورود عمیق تر نور به داخل ساختمان پرطرفدار می باشد. همانطور که می دانید یکی از راه های ورود سارقین به داخل منازل پنجره ها و بالکن خانه هاست به طوریکه طبق گزارش نیروی انتظامی هر ساله تعداد زیادی سرقت از طریق این راه صورت می گیرد.

مصالح نمای خشک

اولین نکتهای که باید به آن دقت داشته باشید این است که اطمینان حاصل کنید حفاظها را به شکلی نصب کردهاید که از داخل قابل بازشدن هستند. بنابراین میتوان گفت که اولین نماهای خشک بهصورت سنگی ساخته شدند. بنابراین میتوانید تمرکز خود را روی ظاهر محصول بگذارید و نردهای متناسب با سلیقه و نمای ساختمان خود تهیه کنید. بنابراین این قسمت در رابطهی مستقیم با عوامل خارجی مختلف از جمله آب، باد، خورشید، نور، گرما، سرما و … نمای لامل، یا همان نمای کرتین وال؛ یکی از سیستم های نمای مدرن ساختمانی بوده که دارای استایی است، به این معنا که وزن بالای شیشه، بر روی سازه کرتین وال یا همان لامل ها و شاسی کشی های مربوطه سنگینی می کند و هیچ بار مرده ای حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از باد، طوفان و… آنها باید قادر باشند که بر اساس نوع ساختمان شما بهترین نوع نما و روش نصب را انتخاب کرده و به کار بگیرند. آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد . This artic᠎le has been ᠎do᠎ne by behsaznama Con​te᠎nt​ Generat᠎or D᠎emover si on.

نمای خشک در ساختمان

امروزه در طراحی ساختمان از ابزارهای زیادی استفاده می شود. تولید می شوند، طیف وسیعی از انتخاب را برای افراد در انواع طرح و رنگ فراهم آورده است تا افراد بتوانند علاوه بر انتخاب حفاظی مطمئن، به انتخاب حفاظی مطابق با سلیقه و نمای ساختمان دست بزنند. تنها در انتها با توجه به ابعاد پنجره بریده خواهند شد. استفاده از نمای خشک میتواند وزن و حجم فوندانسیون ساختمان را با تقریب خوبی کاهش دهد. هزینه اجرای نمای خشک ساختمان چقدر است؟ حفاظ پنجره هایی که طرح فرفورژه دارند بسیار مدرن می باشد به همین دلیل اهمیت بسیار بالایی در ساخت و ساز و اجرای نمای ساختمان دارد به همین دلیل شرکت حفاظ نما با بهره گیری از مدل های جدید توانسته جدیدترین طرح ها و رنگ بندی های حفاظ را در خدمت مشتریان ارائه کند . برقراری حداکثر امنیت در ساختمان. برای نصب حفاظ پنجره شما باید به چند نکته بسیار مهم دقت داشته باشید که باعث افزایش امنیت حفاظها خواهد شد. اگر حفاظی که خریداری کردهاید از نوع استیل است حتما باید به این نکته مهم دقت داشته باشید که نصب آن باید از بیرون انجام شود. چراکه بهترین روش هوابندی و آب بندی در روش Unitized صورت می گیرد.این سیستم اجرای کرتین وال نما در واقع برای تکنولوژی مدرن اختراع شد.اساس کار در این روش ساخت قاب با اعضا مولیون ،ترنزوم و شیشه ها در کارخانه است.اعضا پس از حمل توسط براکتهائی که نصب میشوند و مولیونها و ترانزوم های نر و ماده به هم متصل می گردند.شایان ذکر است، در این سبک کلیه مراحل ساخت در کارخانه تحت کنترل سازندگان بوده به همین جهت از دقت بالائی نیز برخوردار است.روش Unitized بیشتر برای ساختمانهای مدولار در نما که سرعت بالائی نیز در ساخت دارند پیشنهاد می شود.

پس از امر نصب، اگر حفاظ نصب شده از نوعی است که به قفل کتابی احتیاج دارد، بهتر است قفلی کتابی تهیه کرده و آن را بر روی حفاظ قرار دهید، این قفل، قفلی بسیار مطمئن است به طوریکه میتوانید آن را بسته و از بابت تامین امنیت خانه و ساختمان خود خاطر جمع باشید. همچنین شما میتوانید به نمایشگاه محصولات ما به نشانی درج شده در پائین وب سایت امیران نما مراجعه کنید و محصول را در آنجا انتخاب و اقدام به خرید نمائید. برای نصبکردن این حفاظها شما میتوانید از پیچهای امنیتی استفاده کنید که دقیقا به همین منظور طراحی و ساخته شدهاند و میتوانند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دهند. علاوه بر این، باید حفاظ ها طوری طراحی شوند که مدرن باشند و از جنسی استفاده شوند که امنیت آنان قابل تضمین باشد. حفاظ های پنجره حفاظ نما چه ویژگی هایی دارند؟ حفاظ پنجره فرفورژه ویژگی های مختلفی دارد که باعث میشود برای استفاده به عنوان نرده برای ساختمانهای مختلف آپارتمانی، ویلایی و… اجرای نمای سراميک خشک، به صورت استفاده از زیرساز و پایههای آلومینیومی است و از چسب برای چسباندن قطعات نما استفاده نمیشود. C​on​te​nt was cre ated with the ᠎he lp of G​SA Content G​enerator ​DEMO᠎.

دیدگاهتان را بنویسید