آنچه که زامبی ها می توانند در مورد سرامیک پرسلانی به شما آموزش دهند

در این حالت برای این افراد نوع سرامیک خشک نما به حالت تو پر یا فول بادی پیشنهاد میشود که دارای ویژگیهای منحصربهفردی چون جذب کم آب، ارائه ابعاد استاندارد، قابلیت برش بهاندازه های موردنظر، اجرای نما به دو صورت VISIBLE و INVISIBLE میباشد. در این سیستم، شیارهایی در پشت سرامیکها در دو جهت مخالف بهمنظور محکم کردن برجستگیهای کلمپ ها در داخل این شیارها ایجادشده و درنهایت با پیچ کردن سرامیکها بهواسطه کلمپ ها روی ریلها کار به اتمام میرسد. نصب سرامیک خشک توسط قطعات کلیپس فولادی ضدزنگ (stainless steel)، به ریلهای آلومینیومی روش نمایان گفته شده ، که اگرچه به مدد روش الکترواستاتیکی، رنگ پلیاستر موجود کاملاً با قطعات کلیپس همخوانی دارد اما به علت اینکه بر روی کار نمایان است بدین نام خوانده میشود که از ویژگیهای آن میتوان به سرعت نصب و سبک بودن سازه اشاره نمود ، جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید به صفحه “نمایان VISIBLE” مراجعه نمایید. برای دیدن جزئیات و دیتیل های این سیستم به صفحه “غیرنمایان INVISIBLE” مراجعه نمایید.

آنچه باید درباره مصالح نمای خشک و چرا بدانید

دانش نهفته در تولید که شامل گونه های اکسترودی و پرسی بکمک دستگاههای پیشرفته است نام سرامیک خشک را برای آن برازنده نموده و عدم جذب رطوبت توسط این پانلها و امکان حذف ملات باعث شده بدون کوچکترین مشکل بتوان آنها را در ارتفاعهای زیاد و برجهای چندین طبقه با توجه به محاسبات سازهای به کاربست؛ اما نکته مهم در اینجا به خدمت گرفتن افراد متخصص و کاردان است تا مشکلات عدیدهای چون عدم زیبایی، عدم مقاومت کافی سرامیک، جدا شدگی، عدم عایق بودن، هدر رفت سرمایه، صرف زمان طولانی و… سرامیک خشک یا همان سرامیک پرسلانی که جزء سرامیکهای پیشرفته محسوب میشود ، با دستهبندیهای مختلف همچون سرامیک پرسلانی خشک نما به حالت مجوف (سوراخدار) و سرامیک خشک نما به حالت پر (فول بادی) و به مدد فناوریهای پیچیده تولید میگردد که تمامی این تلاشها در جهت پایین آوردن هزینههای اجرای نما و نگهداری و قیمت سنگ نمای خشک مصرف انرژی است. لایه محافظ روی دیوار و قسمت های ریز کار باید به دقت کنترل و بازبینی شود.نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند.حتماً پس از نصب کیفیت کل سازه نما مورد بررسی و آزمایش قرار گیرد لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. This data has ​be᠎en done  with the he᠎lp  of behsaznama C on​te nt Generator D em​ov ersi on .

نحوه اجرای نمای سرامیک خشک

فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته میشود. را برای ساختمانها به ارمغان بیاورد و با به کنترل درآوردن طراحی نماهای ساختمان نظر صنعتگران این عرصه را به خود جلب نماید. در واقع باید بگوییم، که نما، پوسته هر ساختمان است و نقش بسیار مهمی در زیبایی، جذابیت و عایقبندی ساختمانها ایفا میکند. آنچه باعث مزیت در نصب سرامیک خشکشده، نبود ملات است که انواع پیچ و قلاب و زیرسازی با پروفیلهای آلومینیومی و یا فلزی بهخوبی توانستهاند جای آن را گرفته و برای نصب این سرامیکها در نمای ساختمان به کار آیند. روش اجرای سیستم نمای خشک در نمای ساختمان به عنوان یکی از سیستم های نوین اجرایی در ساختمان است که باعث تولید و پیدایش مصالح گوناگونی در نمای ساختمان شده است . این باعث میشود که انتخاب پوشش مناسب برای نمای بیرونی اهمیتی دوچندان پیدا کند و مصالح استفاده شده باید شرایط لازم را داشته باشند. معمولا در طراحی نمای ساختمان، معماران و سازندگان با توجه به شرایط آب و هوایی، موقعیت جغرافیایی، تعداد طبقات ساختمان، سلیقه افراد و بودجهای که وجود دارد، به انتخاب نوع مصالح مربوط به نمای ساختمان اقدام میکنند. Article was g ener᠎ated  with t he he lp of behsaznama Conte nt G en erator DEMO .

طراح و مجری نمای خشک

به طور مثال برای شرایط گرم و مرطوب این فضای خالی به گونه ای طراحی می شود که هوای داخل آن قابل تهویه باشد، اما برای شرایط اقلیمی سرد و گرم و خشک ، طراحی نما به شکلی خواهد شد که هوای داخل فضای خالی محبوس شود که همین مهم ضریب عایق شدگی ساختمان را نسبت به هوای خارج افزایش می دهد. در این نوع سرامیک خشک هوای موجود در تجوف یا همان سوراخها به کمک سرامیک آمده و مانند عایق از نفوذ هوای سرد یا گرم به بدنه سرامیک جلوگیری کرده و مقاومت بینظیری را برای این نما تدارک میبیند. مابین لایه عایق و پوشش نما فضایی برای هوا وجود دارد که به دلیل “پدیده دودکش” جریان هوای طبیعی مؤثری با مزایایی قابل ملاحظه، برای کل سیستم بوجود می آید. این فلز کاملاً قابل بازیافت است و استفاده از آن را آسان می کند. برای مثال سرامیکهای پرسلانی، جذب آب بسیار پایینی و حداکثر تا 0.5 درصد دارند که به همین دلیل هم چسبندگی ملات ماسه سیمان به این نوع از مصالح در حد صفر است. ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود.

دیدگاهتان را بنویسید