آنچه که زامبی ها می توانند در مورد مصالح نمای خشک به شما آموزش

بنابراین نما آن بخش از ساختمان است که از فضاهای عمومی (خیابان، میدان) دیده میشوند. همچنین استفاده از آلومینیوم کامپوزیت از لحاظ روان شناختی در ساختمان های تجاری و صنعتی معمول می باشد و استفاده از آن در ساختمان های مسکونی به هیچ وجه منظر خوشی نخواهد داشت. قیمت پانل های سمنت برد نیز مقرون به صرفه است و این امکان را برای کارفرمایان ایجاد می کند تا نمای زیبا و در عین حال ارزان را به بهره وری برسانند. این موضوع میتونه تاثیر زیادی در هنگام انتخاب سنگ داشته باشه. سنگ هایی که در نما کاری ساختمان استفاده میشن باید دارای دوام و ماندگاری بالایی باشن. سنگ های نما باید دارای قدرت گیرش بالایی باشن تا دچار سقوط نشن و برای ساکنین و عابران ایجاد خطر نکنن. تصویر زیر یک نمونه خرابی و ریزش سنگ نما طرح نمای خشک رو نشان میده. در این روش به وسیله یک سری اسکوپ (قطعات اتصال دهنده سنگ به دیوار) مشابه تصویر زیر سنگ ها رو روی زیر سازی نصب میکنن. وجود ترکیبات آهکی فراوان در ساختار تراورتن باعث ایجاد زیبایی و طرح های فراوان برای این سنگ شده.

نما های خشک

یکی از دیدگاههایی که وجود دارد این است که اگر نمای سرامیک خشک پرسلانی را با نمای مدرن ترکیب کرد، میتوان یک جایگزین مناسب را بهجای نماهای سنتی مانند آجر، سنگ یا سیمان به وجود آورد. بنابراین میتوان گفت که اولین نماهای خشک بهصورت سنگی ساخته شدند. بیایید نگاهی دقیق به نماهای شیشه ای بیندازیم. نوع دیگری از چسبها که برای پر کردن ترکهای ایجاد شده در نماهای گچی به کار می میرود، چسب اکریلیک نام دارد. نحوه ی اتصال به این صورت هست که مشابه تصویر زیر، شیار هایی با عمق متناسب با سایز پین، روی لبه ی سنگ ها ایجاد میکنن. سالن زیبایی ناز چهره در شیراز ،به مدیریت سرکار خانم صدیقه مرادی در شیراز آماده ارائه خدمات به شما مشتریان و همشهریان عزیز و گرامی میباشد برای آشنایی بیشتر با این مجموعه با ما همراه باشید، ایران مشاغل سامانه سراسری برتر ثبت مشاغل کشور،لطفا در هنگام تماس و یا مراجعه حضوری بگویید شما را در ایران مشاغل دیده ایم.

روش اجرای نمای خشک

۱- پس از متصل کردن عایق حرارتی با کمک چسب و یا اتصالات به دیوار زیرین و اجرای چهارچوب روی آن، آجرها با کمی فاصله به چهارچوب متصل می شوند که این فاصله باعث به وجود آمدن یک عایق حرارتی برای ساختمان خواهد شد. سپس عایق حرارتی که در بالا بیان نمودیم نصب شده و پس از اعمال فضای خالی، پروفیل های عمودی توسط پرچ بر روی صفحات L شکل نصب می­شوند. پس سعی کنین افراد ماهری رو برای این کار انتخاب کنین. از جمله نماهایی هستند که پرطرفدار هستند اما به لحاظ مدرن بودن این نوع نماها باید در انتخاب مجری از میان شرکت های اجرای نمای خشک ساختمان دقت کرد. یکی از این روش ها، استفاده از بست و پین هست که بیشتر برای سنگ های مقاوم و با ضخامت بالای 2 سانتی متر مناسب هست. بلکه میتونیم با استفاده از روش راپل کاری این کارو انجام بدیم. 3. متریال زیرسازی با مصالح نمای خشک به گونه ای انتخاب شود که از لحاظ شیمیایی با یکدیگر مغایرت نداشته باشند. نمای خشک چه نوع نمایی است؟ This was c​reat​ed by behsaznama C᠎ontent Generat or  Demoversion!

مصالح نمای خشک

روش هایی زیادی برای این نوع اتصال سنگ نما به دیوار وجود داره. این قالب به وسیله جعبههای چوبی ساخته میشود. چار چوبی که انتخاب می شود باید از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار باشد. سرامیکهای پرسلانی یکی از رایجترین مصالح برای اجرای نمای خشک هستند که نسبت به سرامیکهای معمولی از استحکام و زیبایی بیشتری برخوردار هستند. درسيستم نماي خشک براي اتصال آجرها به يکديگر از ملات استفاده نمي شود. همین علت باعث میشه که ملات به پشت اون بچسبه و نذاره که سنگ سقوط کنه. این روش نیازی به ملات ریزی نداره ولی احتمال شکستن سنگ ها در موقع نصب، برای این روش خیلی زیاد هست. در این روش امکان عایق کاری حرارتی و صوتی فراهم است. توجه کنید که لایه عایق حرارتی با چسب و همینطور اتصالات مکانیکی به صورت جداگانه به بدنه ساختمان اتصال پیدا می کند. دیوار پشتیبان معمولا به صورت باربر (حداکثر ارتفاع بنا 10 متر) یا غیر باربر (بناهایی بیش از سه طبقه یا ارتفاع 10 متر) است. سپس با شمشه و تراز، سطح صاف و یا در صورت وجود کفشور، شیبدار اجرا میشه.

دیدگاهتان را بنویسید