آنچه که همه درباره قیمت آجر نما خشک می گویند و آنچه شما باید انجام دهید

آجر نما نسوز کد AR51 آذرخش با توجه به مواد اولیه مرغوب و همچنین پخت در شرایط استاندارد و در کوره با حرارت تحت کنترل صورت میگیرد. آجر قزاقی به صورت سنتی و دستی تولید میگردد به این صورت که ، ابتدا خاک مورد نیاز که بیشتر هم خاک رس سرند شده میباشد تهیه شده ، و بعد از آن از خاک گل تولید میگردد و درون قالب های چوبی قرار میگیرد و پس از خشک شدن خشت ها قزاقی در کوره قرار گرفته ، در واقع مدت زمان پخت آجر قزاقی رنگ آجر را مشخص می نماید. در اینجا به مزایا و ویژگی های انتخاب و نصب نمای خشک به عنوان نمای ساختمان اشاره می کنیم. ابتدا از گوشه ها دو ریسمان عمود بر هم بسته و 60 سانتی متر به یک طرف نشان گذارده ضلع همجوار را80 سانتیمتر علامت گذاری می کنیم در این حالت خط ارتباط بین این دو باید 100 سانتیمتر کامل باشد که در مغایرت ریسمان را جا بجا کرده تا نقطه 100 سانتیمتر تکمیل گردد.که در این صورت زاویه 90 درجه درست می شود . در این حالت ، اگرچه ما هنوز با گچ و گچ کار می کنیم ، زمینه ای که با آن سر و کار داریم مواد پیشرفته ای است. Th᠎is c ontent h as ᠎be en do​ne with https://behsaznama.com Content Gen er ator  DE MO .

نمای خشک چیست

1: عنوان واحد نمونه صنایع معدنی کشور در سال 1391 و دریافت لوح و تندیس از دست وزیر صنعت، معدن و تجارت کشور جناب مطالب بشتر آقای دکتر غضنفری. این کارخانه آماده همکاری و دریافت سفارشات از تمام شهر های کشور عزیزمان ایران می باشد. در خاتمه شاگردان با قطعه آجر دیگر روی نره های تراشیده شده را کاملا صیقل می دهند در این صورت خمیری زاییده شده از خود آجر به وجود می آید که به آن بتنه آجر می گویند با پرکردن سوراخ های نره های آجر به وسیله همان بتنه و کشیدن قطعه آجر دیگر تیزی ها و گوشه های آجر را صاف و هموار می کنند در این صورت آجر برای چیدن جلوی دیوار آماده است ولی بهتر است مصرف آن را به روز بعد موکول کنند تا در این فاصله کاملا خشک شود پس از خشک شدن آجرهاشوره سفیدی روی آجر را می گیرد که می توان پس از چیدن و خشک شدن شوره ها آن را باپارچه ای از روی آجرها برداشت. اجرای سیتم نمای خشک در ابتدا نیاز به مطالعات مهندسی دارد و به غیر از مهندسین ناظر پروژه، پرسنل اجرایی دیگر می توانند کارگران ساده آموزش دیده باشند. پس از اتمام کل نما سازی با آجر ابتدا ماسه بادی دانه دار پای کار آماده داشته و به هر پیمانه ماسه دو پیمانه سیمان معمولی پرتلند اضافه می کنند وبا مقداری آب به صورت خمیر در آورده پس از نصب داربست برای زیر پای استاد کار بند کش خمیر را در ظرفی نزدیک کار برده با قلم فلزی باریک که عرض آن حد اکثر 10 میلیمتر و ضخامت آن 2 میلیمتر و سر آن نیز منحنی شده باشد ، وسط آن نیز زانویی خورده شده باشد پس از پوشاندن دستهای استادکاربا دستکش های لاستیکی سالم خمیر را کم کم روی کف دست چپ قرار داده و قلم نام برده را به دست راست گرفته دست چپ به زیر درز آجر از چپ به راست حرکت می کند و هم زمان دست راست با قلم فلزی خمیر را به لای درز جای داده پس از پیش رفتن حدود یک متر طول عمل را به درزهای زیر انتقال می دهد سپس از ابتدای هر درز با دست راست قلم را تا آخر ملات یکسره کشیده تا تشخیص داده شود درزها تمیز بند کشی شده و با قطعه پارچه ای لبه های آجر را تمیز می نمایند.

جلوی بند ها را از گل ورزیده شده کروم موقت گذارده سپس دوغاب سیمان رابه صورت رقیق محلول شده از ماسه پاک و سیمان معمولی آماده با ملاقه به آهستگی پشت کاشی ها را پر می کند تمام اضلاع را در رگ اول دور می گردانندتا امکان کنترل تمام زاویه ها وضلع ها ،گوشه ها و نبشه ها به عمل آیدکه چنان چه کنار ضلعی تکه های غیر استاندارد احتیاج شود کاشی های رگه اول را جا بجا نموده و تکه ها به کنار منتقل شود و دوغاب ریزی پشت انجام گیرد پس از کنترل اضلاع هر بنا رگه های دیگر را از اول شروع و انقدر تکرار می شود تا کاشیکاری در حد مطلوب به اتمام برسد پس از خودگیری کامل ملات کاشی ها دوغابی از رنگ کاشی با سیمان سفید ورنگ مشابه تهیه نموده و با پارچه یا گونی به لای بند ها مالیده و بعد از خشک شدن سطح کاشی ها را کاملا نظافت می نمایند ، در این هنگام نصب کاشی های دیواری خاتمه یافته و آماده فرش سرامیک کف می شود. نمای خشک سرامیک از مدرنترین و بهروزترین شیوه های اجرای نمای ساختمانی است. پیمانکار نما برای اجرای نمای کامپوزیت با توجه به نقشه های اجرایی، اقدام به انجام عملیات نصب که شامل زیرسازی، شاسی کشی، شیت بندی و مونتاژ پنل های آلومینیومی است مینماییم. Po st was c reated by https://behsaznama.com Conte᠎nt G​enerat​or DEMO᠎!

قیمت اجرای نمای خشک

ضمن اینکه وجود این فضا، امکان اجرای هرگونه تجهیزات عایق صدا (آکوستیک) و حرارتی را نیز به بهترین شکل فراهم میکند.. برای همین نما تبدیل به رابط میان درون و بیرون شده، باید ورود نور، هوا و میهمان را به داخل تأمین کرده، امکان دید خوبی را به بیرون ایجاد میکرد. انرژی و نفوذ صداها از بیرون ساختمان به داخل ساختمان و همچنین بالعکس جلوگیری کنند. آجر لفتون بدون عایق باعث اتلاف انرژی بسیاری می شود و صداها از محیط بیرون ساختمان به داخل ساختمان و همچنین بالعکس نفوذ می کند. نکته:استفاده از روش های نادرست و غیر اصولی شستشوی نما و نماشویی ساختمان باعث ایجاد اسیب جدی به نمای ساختمان میشود. آجر نما نسوز کد AP33 آذرخش به دو روش خشک و یا ملاتی قابل اجراست. یکی از اجزای نما خشک “عایق حرارتی” است. در ایران از دیر باز استفاده از خشت و آجر مرسوم بوده و استفاده از آجر در تمامی بناهای قدیمی به چشم میخورد.در قدیم این خشت ها به صورت دستی تهیه می گردیده و در آفتاب خشک می شده است ولی هم اکنون آفتاب با کوره های آجر پزی جایگزین شده است.رایج ترین آجر قزاقی ، آجر توپر قزاقی و کف فرش قزاقی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید