آنچه که همه درباره متریال نمای خشک می گویند و آنچه شما باید انجام دهید

در جی اف آر سی (GFRC) از الیاف بتنی و مواد افزودنی برای بهبود خصوصیات فیزیکی، شیمیایی و مکانیکی بتن استفاده میشود. کامپوزیتی است که از سیمان پرتلند، سنگدانه ریز، آب، پلیمر اکریلیک، تقویت الیاف شیشه مقاوم در برابر قلیایی و مواد افزودنی تشکیل شده است. تقویت کننده الیاف شیشه منجر به تولید محصولی با مقاومت خمشی و کششی بسیار بالاتر از بتن معمولی میشود و امکان استفاده از آن را در کاربردهای نصب نماهای نازک فراهم میکند. 3. شستشو نما با استفاده از ابر و تی و شوینده… نمای ساختمان شما با استفاده از مواد های نانو مخصوص شستشوی نما مانند سیلیس یا دیسکیلیر لکه گیری و پاک می شود. اینها تنها برخی از دلایلی است که باعث می شود پوشش روکش صفحه باران (نمای تهویه شونده) کارآمدترین سیستم نمای خارجی موجود در حال حاضر باشد. از آنجا که این الیاف مانند فولاد زنگ نمیزنند، بنابراین نیازی به محافظت از پوشش بتن در برابر زنگ زدگی نیست. همچنین به دلیل مقاومت بالا و قابلیت شکلپذیری و سبکی وزن در ساخت مبلمان شهری و پوشش گنبدها نیز کارایی ویژهای دارد. در گذشته، نمای ساختمانها بتنی بود و به دلیل وزن بالا و همچنین مقاوم نبودن در برابر شرایط جوی دارای مزایای کمی بود. Post has been gener at᠎ed by  https://behsaznama.com  Con tent Generat or DEMO!

انواع نمای خشک

این نمای خشک پیشرفتهترین نمای مورد استفاده در عصر حاضر است که نسبت به بتن بسیار سبک بوده و مزایای بیشمار آن از جمله زیبایی نما، مقاومت بالا در مقابل عوامل طبیعی و آتشسوزی و… با استفاده از این ویژگیهای منحصر به فرد، از این اجزا میتوان حتی در محیطهای شور و دریایی نیز استفاده کرد. به گونهای که ضخامت یک قطعه بتنی GFRC را میتوان به حدود ۸ میلیمتر کاهش داد. نماهای سنتی به مرور زمان جلوه خود را از دست داده و دچار فرسایش، ترک و حتی ریزش میشوند؛ اما با استفاده از نسل جدی نمای GFRC، میتوان این مشکلات را مرتفع کرد. شما می توانید از نورهای افقی و برای نشان دادن حدفاصل بین طبقات (اگر طرح خاصی زده شده) استفاده کنید. اگر قصد ندارید هزینه ی زیادی صرف اجرای نمای ساختمان بکنید می توانید از طرح های مینیمال استفاده نمایید. از دیسکیلیر در نما های سنگی تیشه ای و مرمریت استفاده می شود. نمای خشک کرتین وال یکی از بهترین نماهای شیشه ای ساختمان از نظر سازه ای ساختمانی می باشد. برای شستشو و تمیز کردن نماهای کامپوزیتی هم همانند نماهای شیشه ای از دو روش واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و مواد شوینده استفاده می شود که در ساختمان هایی که نمای آنها کامپوزیتی می باشد پیشنهاد می شود برای تمیزی بهتر هر دو روش حتما اجرا شود. Th is art icle w as gen᠎erat​ed by https://behsaznama.com C ontent G᠎ener​ator D em​oversi on .

مزاج|مقاله شماره یک در متریال نمای خشک}

اولین مسئله که در این بحث مطرح است موضوع ارتفاع می باشد به گونه ای که باید مشخص گردد. متریال های ارزان قیمت برای ساختمان هایی که جهت فروش ساخته می شوند مقرون به صرفه می باشند. از دیگر ویژگی متریال نمای خشک، ضد آتش، سبکی، انعطاف پذیری بالای آن می توان نام برد. اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, مجموعه ها سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود. هر چه ارتفاع تاج اصلی را بیشتر در نظر بگیرید (البته با توجه به ضوابط طراحی نما) در شکل گیری طراحی نما سنتی بیشتر پیش رفته اید. اما در نصب نما به شکل نامشهود، اتصالات بعد از اتمام نصب، دیده نمی شوند. از آنجا که سطح GFRC با یک پلیمر خاص آغشته شده است، ترک، سابیدگی و خوردگی در سطوح نما دیده نمیشود. کارفرمای گرامی کافیست با شماره تلفن های اعلام شده در ارتباط باشید. امروزه باتوجه به این که هزینه های ساخت و ساز افزایش یافته، سازنده ها به دنبال این هستند تا از هزینه های ساخت و ساز بکاهند.

به عنوان یک ماده مهندسی، خصوصیات جی اف آر سی یا GFRC بسته به ترکیب مواد سازنده آن میتواند متفاوت باشد. ویژگیهای نمای جی اف آر سی GFRC چیست؟ در حقیقت، دوام و مقاومت GFRC در برابر طوفان، سیل، آتش سوزی و زلزله در آزمایشگاه و همچنین در بسیاری از پروژهها ثابت شده است. با توجه به مطالعات متعدد انجام شده در آزمایشگاه در مورد دوام و ماندگاری GFRC ، و در شرایطی که کاملاً با شرایط محیطی سازگار است، دیده میشود که در بسیاری از محیطها، مانند قرار گرفتن در معرض اسپری نمک یا رطوبت بالا، GFRC به خوبی کار میکند. شستشوی نما:در ضمن شستشوی نمای سیمانی توسط دستگاه واتر جت انجام میشود و در صورت کثیف بودن نمای سیمانی ، شستشو توسط واترجت انرا به حالت اول خود بازمیگرداند. در مواردی لازم است که طراحی نما ساده انجام شود و در موارد دیگر توجه به جزئیات و اجرای یک نمای پیچیده مهم است. پروفیلهای ساده به هیچوجه عایق حرارت یا صدا نیستند و از آنجا که رسانایی آلومینیوم بسیار بالاست، این نوع پروفیلها میتوانند به عنوان یکی از عوامل اصلی هدر رفتن انرژی در ساختمانها در نظر گرفته شوند.

دیدگاهتان را بنویسید