آنچه گوگل می تواند در مورد نمای سنگ به شما بیاموزد

همچنین شستن این نما بسیار فرآیند آسانی است ولی از مهمترین معایب نمای سیمان ششته کثیف شدن سریع آن است. به طور کلی سنگ در نمای ساختمان محبوبیت بیشتری از سرامیک دارد ولی سرامیک به دلیل یکنواخت بودن رنگ و طرح به دلیل آنکه ساخته دست هستند نمای یک دست بهتری را به نمای یک ساختمان میدهد در حالیکه سنگها به دلیل آنکه به صورت طبیعی استخراج میشوند هر کدام متمایز از یکدیگر هستند و این مهمترین تفاوت سنگ و سرامیک نما است. با وجود مزایایی که نمای رومی دارد اما از طرفی کارشناسان معتقدند که با توجه به وزن زیاد سنگها و سنگین شدن نما و از طرفی اتصالات غیر حرفهای که گاهی اوقات در هنگام اجرا صورت میگیرد ، این نوع نما برای خیابانها و کوچههای باریک مناسب نیست و در هنگام زلزله یا حوادثی از این دست میتواند خطر آفرین باشد. از مهمترین معایبی که نمای آجری دارد سیستم اتصال قدیمی به ساختمان است که همین موضوع هم موجب شده تا وزن بسیار زیادی را به ساختمان وارد کرده و در زمان حوادثی مانند زلزله خطرات زیادی را به همراه داشته باشد که خوشبختانه با روشهای نصب و اجرای جدیدی که این روزها برای نمای آجری در نظر گرفته شده این مشکل تا حد زیادی برطرف شده و بازدهی ساختمانها بیشتر میشود.

چه چیزی در مورد سرامیک پرسلانی Right است

یکی از پر کاربردترین نماهایی که در گذشته برای نمای ساختمانها مورد استفاده قرار میگرفته آجر، کاشی و سنگ بوده که با پیشرفت صنایع مصالح دیگری نیز وارد این حوزه از صنعت ساختمان سازی شدند. از جمله مزایای نمای سرامیک عایق صوتی و رطوبتی و همچنین حریق است و به دلیل رنگها و تنوع طرحی که دارد طرفداران زیادی داشته و برای مدت زمان زیادی نیز استحکام دارد. سرامیک پرسلانی خشک مجوف: این سرامیک خشک پرسلانی به جهت داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود خاصیت عایق بندی بیشتری دارند. از این رو نماهای کرتین وال عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی بسیار خوبی به شمار میروند. همچنین نمای سیمانی مقاومت بسیار بالایی دارد. یکی از نماهای ساختمانی که جذابیت بسیار زیادی دارد نمای سرامیک خشک می باشد که رنگ بندی سرامیک های آن با یکدیگر متفاوت است. در ارتباط با قیمت انواع نمای ساختمان سرامیک بعد از سیمان کم هزینهترین است و از متری 60 هزار تومان در بازار موجود است. به دليل حفظ رطوبت کافي , گياهان کمتر تحت تاثير کم آبي موقت قرار مي گيرند . ᠎This h as be​en creat​ed with G SA Content G en er᠎at​or  Demoversion !

قیمت اجرای نمای خشک

پلاستر سیمانی ملاتی مرکب از سیمان، ماسه تمیز و آب است و به افزایش مقاومت دیوار، جلوگیری از نفوذ رطوبت و کاهش ترکخوردگی آن کمک میکند. به همین دلیل هم استفاده از نمای نانو کمک میکند تا ساختمان در برابر رطوبت و خسارات ناشی از آن ایمن باشد. همواره میتوان در سایت ساختمون قیمت انواع نمارا در بین فروشندگان شهرهای استان تهران با هم مقایسه کرد و بهترین انتخاب را در شهر تهران انجام داد. از مهمترین مزایای نمای نانو آن است که از نمای نانو بر روی سطوح مختلفی مانند سنگ میتوان استفاده کرد. در نمای رومی اغلب از قوسها و ستونهای تزئینی استفاده میشود که به لحاظ زیبایی یکی از زیباترین انواع نمای ساختمان به حساب میآید چرا که نمای با شکوه و با عظمتی را به ساختمان شما میدهد. معایب نمای سرامیک در مقایسه انواع نمای ساختمان این است که از این نوع نما در مکانهای شلوغ نمیتوان استفاده کرد چرا که به شدت نور را بازتاب میدهد. شرکت کارووین پیشرو در زمینه طراحی و اجرای انواع نمای خشک ساختمانی و مبتکر طرحهای خلاقانه در این حوزه است. سیستم های مدرن نماسازی یا همان نمای خشک که با نصب سنگ به روش خشک در دهه ۷۰ میلادی برای اولین بار در کشور آمریکا جهت ساختمان های بلند مرتبه طراحی و مورد استفاده قرار گرفت یکی از روش های جدید و قابل انطباق با استانداردهای جدید ساختمانی بود.

اجرای نما: تکنیک Google

امروزه نمای سرامیک در مقایسه انواع نمای ساختمان طرفداران زیادی داشته و با استفاده از دو روش نصب بر روی نما قرار داده میشود: روش نصب خشک و روش نصب تر یا چسبانده شده. نمای رومی به نوعی سبک کلاسیک داشته و با توجه به این که در این سبک از مصالحی مانند سنگ مرمر و گرانیت و تراورتن استفاده میشود در مقایسه انواع نمای ساختمان کمی گرانتر از بقیه انواع نما به حساب میآید. تقارن یکی از اصول جدایی ناپذیر طراحی و اجرای نما خشک کلاسیک است و نوعی سیستم اصیل می باشد. شرکت آرمن طرح و نما ارائه دهنده راهکار های کاربردی برای طراحی های خاص معماران، در سال 1395 تاسیس شد. گاهی اوقات نمای سرامیک با نمای سنگ اشتباه گرفته میشود پس بهتر است کمی هم به تفاوت سنگ و سرامیک در نمای ساختمان بپردازیم. اکثر افرادی که در همهی امور استفاده از روشهای جدید را به روشهای قدیمی ترجیح میدهند، در این باره هم از طرفداران نماسازی خشک هستند. اما علاوه بر این متریال، به اتصالات هم نیاز داریم. This was g​ener​at​ed ᠎by behsaznama C​ontent G enerat or Dem᠎ov᠎ersion.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت نحوه اجرای نمای سرامیک خشک.

دیدگاهتان را بنویسید