آیا اجرای نما به طور کلی احساس می‌کنید احمقانه؟

این بخش که به عنوان پوستهای بر سر نما قرار گرفته است، در معماری ما از گذشته از نظر کارکردی و زیباییشناسی مورد توجه بوده است. این فایل قابل ویرایش و چاپ بوده و از اجزا و آبجکت های آن می توانید برای پرزانته طرح های حرفه ای و پروژه های دانشجویی خود استفاده کنید. در سالهاي اخیر بیشتر آثار معماري گیرا و جالب توجه با مواد مرسوم قدیمی مانند سنگ طبیعی، چوب، پانلهاي پرسلان، پلاستیک و مواد فلزي توسط معماران حرفه اي شناخته شده اجرا شده اند. در صورتی که قصد طراحی نما به صورت حرفه ای را دارید به شما توصیه میکنی بهمراه این مجموعه دو مجموعه زیر را نیز یکجا تهیه نمایید. برای این موضوع هم فکری کرده ایم، شما میتوانید با تماس با کارشناسان ما و بعد از گرفتن راهنمایی های لازم در مورد سنگ نما و دریافت تصاویر و فیلم هایی از سنگ های موجود در کارخانه، از آن ها بخواهید به رایگان برای شما تکه ای از سنگ را ارسال کنند تا بتوانید سنگ را از نزدیک مشاهده کرده و تصمیم نهایی را بگیرد. با دانلود اتوکد نما رومی می توانید چندین نمونه طرح رومی اجرا شده و چندین نمونه از ساختمان های تاریخی با نمای رومی را مشاهده کنید و اصول و تناسبات آن در طرح های خود استفاده نمایید. This w​as created by behsaznama Con te᠎nt Gener​at or D emov​ersion !

نمای خشک نمایان

معماری رومی میراث به جا مانده از معماران قبلی جهان یونان را ادامه داد و احترام رومیان به این سنت و احترام خاص آنها نسبت به دستورات معماری مستقر ، به ویژه قرنتیان ، در بسیاری از ساختمانهای بزرگ عمومی آنها مشهود است. ۸۰ میلیمتر از ساختمان گرفته شده و براکتهای آهنی (به شکل نبشی) بر روی بر روی آن جوش شده و سپس نبشیهای آلومینیومی که سوراخهایی شیار شکل دارند به این براکتها پیچ میشوند. این شیروانی ها به صورت چتر روی ویلای شما قرار می گیرند و جلوه خاصی را به ویلای شما می دهند. اجرای این سیستم به دلیل عدم استفاده از ملات، درقسمتهای مرتفع ساختمان بسیار سریعتر و آسانتر از سایر روشهای اجرای نما میباشد. استفاده از انواع سنگ ها برای نمای بیرونی ساختمان رایج است. چرا کاربری ساختمان در طراحی نما تاثیر گذار است ؟ لزوم شستشو نما دوره ای ساختمان ها در کلان شهرها احساس می شود. اسپایدر : نمای اسپایدر معمولا شیشه لمینت شده ای دارد متشکل از دو لایه شیشه سکوریت 6 میلیمتر فلوت استاندارد درجه یک و در لایه طلق که در مجموع 52/1میلیمتر و در بین دو شیشه سکوریت قرار می گیرد.

اینکه ساختمان شما مسکونی باشد یا اداری، طراحی نما متفاوت صورت می گیرد. با اینکه کاهگل ماده ای فشرده نیست، دوام و استقامت آن واقعا قابل تفکر است. این جدار میتواند شامل دیوار خارجی و نمای چسبیده به آن بوده یا شامل نما و سازه مجزای نگهدارنده نما که به آن متصل است باشد. به منظور طور کلی پروژه معماری شامل مقصود ها و برنامه های ساختمان اعم از جدايي و نمای آن، تعیین وقت و مشخصات کاربری ها باب ساختمان های مسکونی و تجاری جفت پذیرایی، آشپزخانه، اتاق بيداري و… مالکین ساختمان برای طراحی نمای ساختمان، پس از انتخاب نوع نما (نمای کامپوزیت، کلاسیک، رومی و …)میبایست تمام ضوابط طراحی نما شهرداری شهر موردنظر خود را رعایت کردهباشند؛ تا بتواند از این مرحله به راحتی عبور کنند و درگیر مسائل اداری آن نشوند. در واقع این روزها نمای رومی ساخنمان با سنگ تراورتن یا همان نمای رومی ساختمان به دلایل متعدد از جمله وجود ذخایر سنگ تراورتن و … در این بخش 6 فایل اتوکد نمای رومی برای دانلود قرار داده شده است که در میان این فایل ها، نمای ساختمان های کلاسیک رومی و اروپایی و نیز نمونه هایی از نماهای رومی اجرا شده قرار داده شده است.

برای اتصال آجرهایی که دخل این سیستم به منظور کار میروند، از تجهیزات فلزی مثابه ریل بهره جويي میشود. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابیبوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های ضربه گیربا کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرا قرار می گیرند. البته به جهت قابلیت دفع رطوبت، آلودگی های کم تری نیز روی سطح آن اتفاق می افتد. دوام مصالح در اقلیم سایت مورد نظر و کاربردی بودن فضاها امری بسیار مهم است و سایت باید از نظر شدت و جهت تابش و باد و باران و سایر عوامل مزاحم جوی به خوبی بررسی شود تا جهت گیری ساختمان و موقعیت بازشوها به درستی طراحی شود. برخی موارد مانند عدم استفاده از نماهای تمام شیشه ای (سطح شیشه خور نما از ۶۰ درصد بیشتر نشود) یا تمام فلزی و عدم استفاده از رنگ های نامتعارف، در دسته پرهیز در ضوابط طراحی نمای ساختمان قرار می­گیرند. سیمان قسم به دلیل توانايي بالایی که مرواريد درآمد روبرو عوامل جوی و محیطی دارد و همچنین قیمت پایین تازه نسبت به سمت صفت,شیشه , و آجرنما وضع توجه برخی سازندگان برای نمای بیرونی درخشان هایشان استقرار می گیرد.

همه چیز شما نیازمند درباره بدانید انواع روش های نمای خشک و خیلی خجالت میکشیدمخجالت میکشیدم بپرسم

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت طراح و مجری نمای خشک.

دیدگاهتان را بنویسید