آیا از انواع نمای خشک مهارت خود خجالت میکشید؟ اینجا چه باید کرد

نمای کامپوزیت به علت سطح صاف و صیقلی بودن معمولا به عنوان پوشش خارجی ساختمان های تجاری و اداری مورد استفاده قرار میگیرد.در برخی از این ساختمانها که در شهر های صنعتی قراردارند به علت باران های اسیدی و الودگی هوا و دود و چربی به سرعت بر روی سطح نمای کامپوزیت می نشیند و در صورتی که به موقع اقدام به شستشوی نما نکنیم رسوب به خورد کامپوزیت رفته و دیگر قابل پاک شدن نمیباشد. بهترین تایم برای شستشوی نما و نماشویی چه موقع است؟ طراحی نما به بهترین شکل انجام شده و جلوه خاصی به ساختمان داده است. سیتاک تاییدیه شهرداری را نیز برای طراحی نما ساختمان شما اخذ می کند. در بعضی موارد با اضافه کردن پودر رنگی به سیمان سفید به آن رنگ میبخشند و همچنین با ایجاد ابزار های مختلف روی نما به زیبایی نمای ساختمان هر چه بیشتر می افزایند.با گذر زمان به علت باران های اسیدی و همچنین آلودگی هوا کیفیت و زیبایی را از دست داده اند و لازم به نماشویی میباشد.

نمای خشک چیست

شستشوی شیشه معمولا هر 3 ماه یکبار انجام میشود. همواره با استفاده از عایق های آب بندی و پسب های آکواریوم در اطراف و دور فریم و شیشه باعث میشود تا سطح نما کاملا آب بندی و ایزوله شود. از این رو بایستی اجرای نمای سنگ خشک که کاری کاملا تخصصی است، توسط افراد متخصص انجام شود. همچنین در مواردی که علاوه بر ضد آب بودن از لحاظ زیبایی نیز مصالح خاصی جهت اجرای سقف کاذب مد نظر باشد پانل ها و یا تایل های طرح چوب فایبر سمنت که به دلیل وجود برجستگی کاملا حس چوب را به انسان القا میکند انتخاب خوبی خواهد بود. اغلب در نما های سنگی میتوان به سنگهای گرانیت – رومی – سنگ تیشه ای – مرمر – بادبر – تراورتن – سرامیک و کاشی و آجر نما اشاره کرد. اغلب روش و شستشوی سنگ های تراورتن و سنگ هاس گرانیت و مرمر تا حدودی شبیه به یکدیگر است و با استفاده از دستگاه واترجت و کمک مواد شوینده انجام میشود. موادشیمایی نظیر پاک کننده های اسیدی، پاک کننده های قلیایی، حلال های ارگانیک و شوینده های بدون نما کف استفاده میشود. شرکت ارتفاع کاران آرین همت شهر مجری و اجرا کننده نما شویی و شستشوی نمای برج های مرتفع بلندمرتبه با بیش از 10 سال تجربه اماده خدمات رسانی می باشد. C on᠎tent was c re ated  with the  help of https://behsaznama.com Con tent Generator  Dem oversion!

دستگاه واترجت از جمله ابزار های نظافتی و پاک کننده کاربردی و تاثیر گذار در نظافت نما میباشد که با پاشش آب شهری با فشار خروجی 200 بار از نازل بر روی سطح نما توانایی زدودا هرگونه چربی یا الودگی و جرم کثیفی دارا مس باشد. به طور کلی برای نظافت و شستشوی تمامی نما های ساختمان مانند سنگ – نمای آجری و سیمانی – و در صورت کثیفی بیش از حد نمای شیشه ای استفاده میشود. در ادامه شمارا با مواد نانو برای ضد آب کردن نمای سیمانی آشنا میکنم. برای انواع نمای شیشه ای می توان نمای اسپایدری را نام برد که به صورت کامل در زیر توضیح داده شده. از جمله ویژگی های نصب خشک نما تراکوتا می توان مقاومت در برابر تغییرات دمایی ووجود حالت ارتجاعی در سیستم نصب خشک سفال تراکوتا نام برد. وجود هوا درفضای بین تایل های سفال تراکوتا نما و دیواره ساختمان ازانتقال تغییرات دمایی محیط بیرون به ساختمان جلوگیری میکند ومانندسیستم عایق حرارتی دو جداره عمل می نماید .

در روش سیستم پنجره نمای ساختمان دوپوسته می شود که یک لایه عایق وجود دارد و محفظه ای خالی. فضای خالی : برای جلوگیری از ورود رطوبت به داخل ساختمان، اتلاف انرژی و تهویه، فضایی خالی بین نما و عایق در نظر گرفته می شود. به دلیل نوع مراحل اجرای نمای آلومینومی این امکان فراهمشده است که پس از گذر زمان در صورت بروز مشکلی در ظاهر نما و یا اعمال تغییراتی در بدنه، ورقهای آلومینیومی از نما خارجشده و با ورقهای جدیدی جایگزین شوند. شستشوی نما و نماشویی تاثیر مهمی برزیبایی ظاهر ساختمان شماست،معماری های نوین،استفاده از متریال گران قیمت،در پایان یک نمای ساختمان مجلل را میافریند که حفظ زیبایی نما و ماندگاری این زیبایی در گرو تمیز نگه داشتن و شستشوی نما است. توصیه ما به مشتریان عزیز این است که مواد نانو یک شوینده نیست و فقط محافظت از نمای ساختمان در برابر نفوذ آب – گردو خاک – چربی و… در شهر های بزرگ و کلان شهر ها دود خودرو ها و آلودگی های کارخانه های صنعتی باعث ایجاد آلاینده های هوا میشوند که بخش زیادی از این الودگی ها توسط گیاهان و درختان و جنگل ها تجزیه و تصفیه می شود.اما بخش عظیمی از الودگی در هوا بصورت معلق میماند که به مرور زمان روی نمای ساختمان فرود می آید و با انباشته شدن بر زیبایی و شکل ظاهری نما اثرات نامطلوبی جای میگذارد.

دیدگاهتان را بنویسید