آیا از جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک مهارت خود خجالت میکشید؟ اینجا چه باید کرد

شما با استفاده از این نما زیبایی را به ساختمان تان هدیه می دهید و باعث می شود ارزش ساختمان شما چندین برابر شود. اما نکته مهمی که در برخی موارد افراد از آن غافل میشوند این است که با انتخاب آجری باکیفیت تنها نیمی از راه را پیمودهاند و ادامه مسیر، اجرا و نصب اصولی و در نهایت رسیدن به نمایی خوشایند است. از این رو توجه به آن و اجرای اصولی با متریالی باکیفیت از اقداماتی اساسی در جهت بهبود سلامت شهروندان است. با استفاده از این روش شما می توانید بهتر نما را نصب کنید این ظرفیت خاصی دارد و به راحتی تمیز می شود همچنین می توانید آن را در دیوار های داخلی و نمای بیرونی بیشتر بخوانید ساختمان انجام دهید. نمای ساختمان همانطور که در مقاله منظر شهری و تاثیر نما ساختمان بر سلامت روانی انسان، مفصل به آن پرداخته شد، یکی از مهمترین عناصر منظر شهری و عاملی تاثیرگذار بر ساکنین شهر است. با توجه به این مزایا، همانطور که پیشتر بیان شد، معایبی هم که در زیر آورده شده، بر این روش وارد میشود که باید با اطلاع از آنها دست به انتخاب زد چرا که در برخی موارد منجر به ایجاد خلل در روند اجرا میگردد.

اجرای نمای خشک آجر

 This  da ta w as w​ri tten with https://behsaznama.com Content᠎ G​enerat or Demov er sion .

اجرای نمای خشک سرامیک

همانطور که از نام این آجر نما مشخص است با چسب چسبانده می شود با استفاده از چسب مخصوص این کار اتفاق می افتد و باعث ایجاد خاصیت ارتجاعی آجرها می شود. کنیتکس نما وزن کمی دارد اما نمی توان این را یک حسن به حساب آورد. چه تفاوتی بین GFRC و GRC وجود دارد؟ استفاده از ملات سیمان صورت میگیرد و از وجود رطوبت به دیواره های اصلی جلوگیری می شود. 4. با استفاده از ملات برای نصب آجر، وزن نما به میزان چشمگیری افزایش پیدا میکند و این عامل ضعف بزرگی برای این روش محسوب میشود. بهترین کار این است که از زمان استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان هر سه ماه یا شش ماه یک بار کل نما شستشو شود. همچنین باعث می شود که نمای قبلی از بین برود و نمای جدید به وجود بیاید و همچنین نکته دیگری که حائز اهمیت است این است که در برابر بارندگی آب به داخل نفوذ نمی کند و همچنین از به وجود درز آمدن چسب ها جلوگیری می کند. پس تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. پس از طی این مراحل آجرها را با فاصله بر روی چارچوب در کنار هم میچینند. این روش به حدی جا افتاده که برای برخی از افراد هنوز هم روشهای دیگر ناشناخته است و تصویر آجر را تنها در کنار ملات تصور میکنند و این دو را جداییناپذیر میدانند.

برای اجرای ارزان قیمت کرتین وال مدرن، آرمن شرکت مناسب ترین گزینه است آرمن شرکت مجری کرتین وال در کشور بوده و در این زمینه خدمات بسیار ارزشمند و قابل قبولی را به مشتریان خود ارائه می هد. استفاده از انواع پروفیل های ترک (چوهادار اوغلو) و ایرانی با کیفیت بالا در سیستم نمای کرتین وال، پنجره های آلومینیومی و… اجرای نمای آجری سه دسته کلی را شامل میشود که در این مطلب به طور جامع به آنها پرداخته شده است. 3. این روش در صورتی که با ظرافت انجام نشود، نما را کثیف میکند. همان¬طور که که لباس فرد، معرف شخصيت وي مي¬باشد، خانه نيز به مانند لباس دوم ميبايست معرف شخصيت و مقام اجتماعي مالک خود باشد. الیاف شیشه به سطح نما خردشده (Chopped) مورد استفاده قرار گیرد. بحث دیگری که در قیمت شستشوی نما تاثیر زیادی دارد بحث میزان کثیفی و عمر سنگ است که این مورد نیز در تعیین قیمت شست شوی نما بررسی شده . در اجراهایی که زمان آن محدود می باشد نباید از این روش استفاده کرد زیرا ملات ها برای اینکه خشک شوند و اجرا بی عیب و نقص تر انجام شود نیاز به زمان دارد. هزینه اجرای آجر نما بسیار مختلف است و با توجه به متراژ و متریالی که در آن به کار رفته شده است هزینه آن مشخص میشود همچنین دستمزد اجرا کننده بسیار مختلف است هر چقدر اندازه ساختمان بزرگ تر و بلندتر باشد که قطعاً هزینه آن گرانتر میشود در حال حاضر اجرای آجر از نما متری N تومان تا متری N هزار تومان است ولی قیمت مشخصی ندارد همچنین هزینه برآورد شده برای اجرای مصالح آجری متری N تومان است.

متریال نمای خشک

معمولا در نماشویی اجر مخصوصا محیط هایی که در الودگی قرار دارند میبایستی حداقل سالیانه برای شستشوی آجر نما اقدام بکنیم. شرکت شستشوی نمای آرین ایراتا در این دو دهه ای که به مشتریان خود خدمات ارائه کرده به استراتژی ها و تجربیات بسیار بالایی دست یافته و امروزه خدمات شستشو نما را با بهترین کیفیت انجام می دهند. شستشوی نما با طناب برای ساختمان نیز مانند یک اتومبیل نیاز به هزینه کردن، شستشو و نگهداری دارد. عوامل مختلف باعث زیبا شدن آجر میشود از جمله بندکشی که با استفاده از رنگ های تیره و روشن انجام میگیرد همچنین برای زیباسازی هندسه ساختمان صورت میگیرد و بندکشی است و آخرین مرحله آجر نما است که دقت و کیفیت بسیار زیادی دارد. بنابراین ایجاد نماهای هنری و خلاقانه و زیبا باعث ایجاد احساس خوب و نشاط در ساکنان ساختمان شده و آنها را به زندگی در آنجا جذب و علاقمند میکند. جلوی اتلاف وقت و انرژی را میگیرد جنسی که دارد باعث می شود که نور خورشید را به خود جذب کند و مانع از عبور آفتاب به داخل ساختمان شود همچنین علت جذب و بسیار بالایی دارد نیاز به رنگ کردن ندارد و با استفاده از چندین روش نصب می گردد قطعات آجر به راحتی چسبانده می شود با استفاده از چسب مخصوص ملات ماسه سیمان انواع پیچ و قطعات فلزی نصب می گردد بنابراین نصب آن بسته به اندازه بودجه فرد دارد.

دیدگاهتان را بنویسید