آیا این اشتباهات ساده را در شرکت طراح و مجری نما مرتکب می شوید؟

چراکه بسیاری از خریداران کیفیت یک ساختمان را بر اساس پوسته آن ساختمان می سنجند و عدم استفاده از مصالح مرغوب در نما را نشانه بی کیفیتی کل ساختمان می دانند. از آنجایی که نمای ساختمان ها، سازنده بدنه شهری هستند؛ در بسیاری از شهرهای مطرح جهان، ضوابط و مقررات ویژه ای در ارتباط با سیما و کالبد شهر وجود دارد. این امر در سطح گسترده شهری و نمای عمومی بدون در نظر گرفتن اصول زیبایی شناسی و بافت شهری می تواند یک نقطه ضعف محسوب شده و می تواند باعث ناهمگونی بافت شهری شود. از نظر شرکت نانو پارس گرجی؛ با توجه به جدید بودن فناوری نانو اروپا در صنعت ساختمان، بهترین روش و مقرون به صرفه ترین هزینه برای ضدآب سازی و آبگریزی سطوح سازه ساختمان، استفاده از پوشش های آبگریز کننده نانو است. با توجه به این که اجرای صحیح این نما از اهمیت بالایی برخوردار است بایستی حتما در انتخاب پیمانکار خود دقت کرده و بعد از تحقیقات لازم کار را به پیمانکار تحویل دهید. 7. هماهنگی رنگ نور ها با رنگ متریال المان های موجود در نما انتخاب شود ، که از مهم ترین مواردی است که باید در هنگام برنامه ریزی برای نور پردازی به آن توجه کرد. C on​tent w​as g᠎ener ated wi th t he he᠎lp  of behsaznama Con tent G ener at or᠎ D em᠎ov᠎ersi᠎on!

قیمت سنگ نمای خشک

باید انتخاب دقیق و کارشناسی صورت گیرد تا سنگ مادامی که ساختمان سرپاست بتواند زیبایی و ماندگاری خود را حفظ کند. اگرچه باید نمای همه ساختمانها ماندگار باشد اما این ماندگاری در نمای ساختمان هتل باید خیلی بیشتر باشد. در شهرهای توریستی بیشتر مسافران در طول روز در حال تفریح و گشتوگذار هستند که شب به هتل برمیگردد. همچین استفاده از شیشه باعث ورود هر چه بیشتر نور به سازه می شود. محتوا بعد از ترکیب بندی و طرح بندی رنگ شاید مهمترین بخش از کار یک بهترین شرکت طراحی سایت تهران محسوب شود؛ چرا که محتوا به خوبی میتواند با ذهن افراد ارتباط برقرار کند و هدف از ساخت سایت را به خوبی عنوان نماید و در این بین، انواع کلمات مهم و البته کلیدی می تواند نقش بسزایی در بهینه سازی و البته رشد عالی انواع سایت خصوصاً در شرکت طراحی وب در تهران ایفا کند؛ چرا که محتوا همیشه انتقال دهندهی پیام اصلی سایت به مخطبان است و بهتر است که در طراحی سایت همیشه از محتوای مفید و البته خلاصه که خواننده را خسته نکند استفاده شود و این گونه، میتوان یک بازدهی عالی را از طراحی سایت خود داشته باشید.

اتصالات نمای خشک

 C​onte nt has been gener at᠎ed  by behsaznama᠎ Conte​nt ​Genera to​r ​DE᠎MO!

1-نحوه تقسیم بندی ها در طراحی نما به چه صورت می تواند باشد؟ بتن اکسپوز به معنی بتن نما یا بتن نمایان نوع جدیدی از بتن است که با تغییر در مواد ترکیبی و روش تولید آن محصولی جدید با کاربردهای جدید ایجاد شده است. یکی از پرکاربردترین متریال های ساختمان بتن می باشد که با پیشرفت علم مواد و شیمی کاربردهای جدیدی از بتن به وجودآمده است. یکی از اصلی ترین کاربردهای بتن نمایان یا بتن نما در نمای ساختمان می باشد. در نتیجه پنل های بتن اکسپوز یکی از جدیدترین مصالح های نمای ساختمان است که با اجرای آن در نمای ساختمان جدید بودن و به روز بودن ساختمان را نشان نماهای مدرن می دهد. ویژگی های این سبک استفاده از ریتم های عمودی، افقی و زاویه دار و استفاده از مواد و فناوری های جدید است. البته راه هایی هم برای کاهش جلب توجه این بست ها وجود دارد ز جمله رنگ کردن قسمت های نمایان بست به رنگ رویه نما. به همین دلیل اجرای یک نمای زیبا و کاربردی برای ساختمان بسیار مهم خواهد بود. استفاده از جاگلی یا نمای سبز در لبه بالکنها و یا در مجاورت پنجره ها، به منظور تامین مطلوبیت بصری در معابر، مشروط به رعایت اصول ایمنی و بهداشتی.

مصالح ساختمانی به دلیل داشتن خلل و فرج بسیار زیاد و ساختار آب دوستی که دارند جاذب آب هستند؛ از طرفی این خلل و فرج ها به راحتی می توانند مولکول های آلاینده را در خود جای داده و باعث کثیفی و ظاهر سیاه در نمای ساختمان شوند. پس مهم است که نمای هتل که میتواند به خاطرات گردشگران بپیوند خاص و جذاب باشد. فایبر سمنت برد یا صفحات سیمانی الیاف دار ساده، به صفحات پیش ساخته گفته می شود که از ترکیب سیمان مخصوص، الیاف سلوی، سیلیس و آب تشکیل شده اند. نمای کامپوزیت یکی از زیباترین نماهایی است که برای سازه ها می شودبه کار برد. چون هتلها هرچند سال یکبار باید بازسازی شوند و اگر در طرح نمای هتل تغییرات زیادی ایجاد شود، برند هتل هویت خود را از دست خواهد داد. از این رو خط معمار در این بخش مجموعه ای ۵۰ تایی از نماهای اجرا شده در چند سال اخیر ایران را جمع آوری کرده و همراه با لینک مطلب به اشتراک خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید