آیا به اجرای نمای خشک آجر نیاز دارید؟

با یک تصویر سازی ساده میتوان نما ساختمان را به آسانترین حالت ممکن توضیح داد؛ فرض کنید که ساختمان یک حجم بسته است و به آن بخش از بنای ساختمان که با فضای باز مشترک است، نمای ساختمان میگویند. 25- اگر حرفهای نیستید قبل از شروع، دستگیرههای در، لولاهای کابینت، پریزهای برق یا چراغها را باز کنید، هر کدام را داخل کیسههای جداگانه قرار دهید و برچسب بزنید. 10- اگر قصد دارید دیوارهایی را به رنگ تیره یا بسیار درخشان درآورید، بتونه کاری و آستری آن را هم از همان رنگ بزنید. 24- رنگ را یکجا درست کنید و داخل ظرف دربسته نگه دارید. یکجا درست کردن رنگ باعث میشود در طول نقاشی، رنگی ثابت داشته باشید. نگذارید ترس از رنگ، باعث شود سفید یا رنگ همیشگی کرم را انتخاب کنید. اگر تصور رنگ نهایی روی دیوار برایتان سخت است، از یک نمونه کوچک استفاده کنید. اگر سقف دارای حاشیه تزئینی یا لبه برجسته است، میتوانید این حاشیه را نیز به رنگ دیوار درآورید. صرفهجویی در هزینهها: قیمت انواع متریال برای استفاده در نماهای خشک متفاوت است، اما اگر طول عمر این نماها را در نظر بگیریم، متوجه بهصرفه بودن آنها میشویم. در این شرایط، متریال و مصالح مورد استفاده در بناهای معماری نیز از قافله تغییرات و تحول عقب نمانده اند و متناسب با معماری و نیازهای انسان در هر دوره ای رشد کرده اند.

اجرای نمای خشک سرامیک

استفاده از متریال سنگ در اجرای نمای کلاسیک رایج است. به طور کلی سنگ در نمای ساختمان محبوبیت بیشتری از سرامیک دارد ولی سرامیک به دلیل یکنواخت بودن رنگ و طرح به دلیل آنکه ساخته دست هستند نمای یک دست بهتری را به نمای یک ساختمان میدهد در حالیکه سنگها به دلیل آنکه به صورت طبیعی استخراج میشوند هر کدام متمایز از یکدیگر هستند و این مهمترین تفاوت سنگ و سرامیک نما است. اما محدودیت هایی هم در قسمت های قوس دار وجود دارد که بایستی از یونیت های کوچک برای این قسمت ها استفاده کرد. اصولا هرکارخانهای روال کاری بسته بندی و ارسال آجر خود را دارد اما امیران نما در تلاش است تا هر روزه با بهترین کیفیت خدمات تولید و ارسال آجر لفتون را به هم وطنان خود، ارائه نماید. خاک مورد استفاده در تولید آجر لفتون، از مرغوب ترین و با کیفیت ترین خاک های شهر تهران می باشد که فاقد هرگونه آهک و نمک های محلول در خاک می باشد، همین امر به همراه پخت مناسب آجرها در دمای بالا موجب حذف شوره آجرها می شود.

فیلم اجرای نمای خشک

​Th᠎is da ta was c᠎reated wi​th https://behsaznama.com Conte​nt Gener ator​ Dem​ov er​si​on!

یکی از قطب های تولید آجر در منطقه ی اصفهان، کوره های آجر پزی گز برخوار است. یکی از محاسن بسیار قابل توجه در استفاده از این محصول شوره نزدن و نداشتن آلوئک در این محصول می باشد. نمای ساختمان یکی از ارکان مهم در ساخت یک سازه است. معمولا برای انتخاب نما های ساختمانی به سلیقه هر فرد و مکان ساختمان و محدوده ساختمان نسبت به اب و هوای سازه توجه می کنند و به شرایط متعدد دیگری هم بستگی دارد. خوشبختانه این نوع از آجر، ظاهر به شدت زیبا و مدرنی دارد و برای سبک معماری جدید، یک نوع مصالح ایده آل، محسوب میشود. 4. با استفاده از ملات برای نصب آجر، وزن نما به میزان چشمگیری افزایش پیدا میکند و این عامل ضعف بزرگی برای این روش محسوب میشود. وجود تفاوت در روش اجرایی مابین سیستم نمای سنتی و سیستم صنعتی کنونی ، و نیز تنوع بالای مصالح نما که انتخاب هر یک از آنها ، تعیین کننده نوع پایان کار نمای خارجی ساختمان می باشد ، ما را بر آن داشت تا مصالح پوشش خارجی ساختمان را به عنوان موضوع پایه مبنا قرار داده و به همراه سیستم های اجرایی نما ، آن را مورد مطالعه قرار دهیم.

13- برای کوتاه نشان دادن سقفهای بسیار بلند و یا تشدید حالت خودمانی یک اتاق، رنگ دیوار را از ۲۰ تا ۳۰ سانتی متر مانده به سقف قطع کنید و باقی آنرا به رنگ سقف رنگ آمیزی کرده یا با نوارهای تزئینی بپوشانید. 12- برای بلند تر جلوه کردن دیوارها، رنگ آها را تا سقف به طور یک نواخت ادامه دهید و در نزدیکی سقف رنگ را با نوارهای تزئینی و مانند آن قطع نکنید. به جای آن که دست خود را تا جای ممکن بکشید و یا بارها از نردبان بالا و پایبن بروید از این وسیله اهرم مانند استفاده کنید. دیوار را تا جای ممکن با بتونه صاف کنید، درزها و ترکها را بگیرید. روی برچسب اسم و جای آنها را بنویسید. هنگام خرید رنگ باید متراژ جای مورد نیاز را بر حسب مترمربع بدانید. از نظر وزن نیز میتوان گفت که نسبت به سایرین سبکتر است و در نتیجه نصب راحتتری نیز دارد زیرا نیاز به نگهدارنده ندارد. یک قوطی رنگ ارزش امتحان کردن را به خصوص اگر نتوانید در ذهن خود طرحی را که میخواهید مجسم کنید، دارد. پیوستگی مناسب با دیوار، قیمت نسبتا کم، سرعت اجرای مناسب و در عین حال زیبایی معمولی، تنوع طرح و رنگ محدود، کدر شدن طی زمان و دشواری تمیز کاری از ویژگیهای عمومی نمای سیمانی است. This content was generated ​wi th t he he lp of https://behsaznama.com nbsp;C ontent G᠎en er at​or Demov ersion!

قیمت اجرای نمای خشک سرامیک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از بیشتر بخوانید ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید