آیا به اجرای نمای کامپوزیت نیاز دارید؟

در ابتدا به تعریف چلنیوم میپردازیم: چلنیوم: فلزی زیبا و براق که از ترکیب آلومینیوم و استیل ساخته شده است و مقاومت و دوام آلومینیوم و زیبایی استیل را دارا می باشد که در رول های 30 تا 50 متری در بازار موجود است. با توجه به این واقعیت که سطح ورق آلومینیومی بالا PDCF است، علاوه بر مقاومت بالای سطح، پانل کامپوزیتآلومینیوم نما مصالح ساختمانی به علت دلایل عایق صدا و گرما ترجیح داده شده است. نوع سوم، لوورهای آلومینیومی از جنس ورق کامپوزیت بوده که با توجه به قابلیت شکل پذیری ورق های کامپوزیت در اشکال و طرح های مختلف قابل طراحی و اجرا در زمان های مختلف نیز می باشند. نوع دوم ، لوور آلومینیومی با مقطع مستطیلی بوده که این پروفیل های آلومینیومی با توجه به ساختار خاص قالب آن قابلیت نصب و اجرا در طول های بلند بدون دستگاه های نگهدارنده و در زاویه های مختلف را دارا می باشند.

نمای کامپوزیت ساختمان

شیدردوکی آلومینیومی، که با توجه به قابلیت نصب در زوایای مختلف با استفاده از پایه های آلومینیومی و درپوش تعبیه شده و نگهدارنده،کمک بسیار شایانی در مبحث اتلاف انرژی در کنار زیبایی بخشیدن به نمای ساختمان نموده اند. این پانل ها در شرایط مختلف مورد استفاده قرار می گیرند و با سایر مصالح ساختمانی مانند شیشه،سنگ و آجر نیز استفاده می شود. این شیدرها در سایزهای مختلف از 10 cm تا 25cm با استفاده از قالبهای فابریک به همراه کلیه اتصالات و ملحقات طراحی شده به صورت اختصاصی در اختیار گروه ساخت و اجرای آکام گسترکیش (AGK) قرارگرفته که بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان اجرا و نصب میگردد. برای پاسخ به این سوال تا پایان این مطلب با ما همراه باشید. و کیفیت اجرا با برترین سازه های دنیا مطابقت دارد. تنها عناصر فلزي اجرا شده در اين سيستم، پروفيل هاي فلزي كمربندي ها ميباشد كه با توجه به وزن طرح محاسبه و در محل پوتر يا تيرهاي فلزي ساختمان و براكت هاي آهني كه اتصال بين پروفيل هاي عمودي آلومينيومي و كمربندي هاي فلزي ميباشند و توسط لاستيك هاي دي اكتيريكال از يكديگر جدا ميگردند، اجرا ميگردد. منطقی است که طراح نما باید طرح نمای ساختمان را کار کرده و به نصاب تحویل دهد؛ اما اگر نصاب نمای ساختمان با سلیقه نباشد ، نمی تواند بر اساس طرح کار را پیش ببرد.

40 استفاده شوند. پس از آن با جوش خوردن براکت های آهنی بر روی سازه می توانید به اجرای نمای کامپوزیت با استفاده از این روش بپردازید. تاثیر افزایش قیمت مسکن بر کیفیت نماهای ساختمانی کی از مشکلاتی که در زمینه نمای ساختمان با آن مواجه هستیم ، کیفیت نما است. سیستم نمای کامپوزیت یک مصالح ساختمانی است که از مواد مختلفی تشکیل شده است. بدین صورت وضعیت واقعی موجود ساختمان براساس مختصات تهیه و کلیه المانهای موجود شناسه گذاری می گردد تا نمای کامپوزیت تایید شده عاری از هرگونه ایراد فنی مهندسی اجرا شود. 3. اجرای نمای کامپوزیت با سیستم ثابت به چه صورت است؟ پیمانکار نما، یک شخص حقیقی یا حقوقی است که تخصص کافی در حوزه اجرای نمای ساختمانها دارد. “گروه مهندسی گارنت” فعالیت خود را در سال 1382 در زمینه فروش، طراحی، نظارت و اجرای نمای کامپوزیت در مشهد آغاز نموده است.افتخار ما بهره گیری از نیروی متخصص و کارشناسان توانمند می باشد،تا بتوانیم با مهندسی دقیق در طراحی و اجرا در پروژه های بزرگ و نماسازی با شما باشیم . پایان این مرحله از کار زمانی است که بهره وری کامل و رضایت کارفرما جلب گردد./ در نهایت تیم طراحی نما با توجه به نقشه های مورد تایید کارفرما اقدام به تهیه نقشه های اجرایی نمای ساختمان جهت آغاز به کار عملیات نصب ورق نمای کامپوزیت می کنند. C ontent has  been generated by behsaznama  Co nt᠎ent Gene᠎rato r  DEMO᠎!

همزمان با مرحله توليد ورق ها در كارخانه cnc ، عمليات اجرايي زير سازي فلزي بر اساس سيستم هاي نصب ورق كامپوزيت كه از قبل طراحي شده نيز در محل پروژه آغاز ميگردد. پس از تهيه و تاييد طرح سه بعدي نماي ساختمان وضعيت موجود ساختمان توسط تيم نقشه برداري برداشت و از بيلت نماي ساختمان با توجه به عوارض موجود ترسيم و پياده سازي ميگردد.در آتليه طراحي و معماري(AGK) نقشه هاي فاز2 جهت انجام سه مرحله شامل 1- اجراي زير سازي و نصب ورق بر روي ساختمان2- برش و شيار ورق در كارخانه cnc شركت (AGK) 3- طراحي و اجرا و نقشه هاي ورق جهت برش در كارخانهcnc آماده و ارائه ميگردد. نماهای کامپوزیت تنوع متعددی در طرح و رنگ محصول دارند . روکش مات، نانو هایگلاس(براق)، طرح چوبی، طرح سنگ و بسیاری موارد دیگر وجود دارد. مقاوم در برابر آتش سوزی : از لحاظ مقاومت در برابر آتش سوزی این محصول در نوع ضد حریق پیشرفت چشم گیری داشته و انواع ضد حریق در بسیاری از کشورها به عنوان مصالح ضد احتراق شناخته شده و در مکان های حساس مانند پمپ بنزین جایگاه سوخت و… این نوع از کامپوزیتساختمان از یک هسته میانی تشکیل شده که در مقابل آتش مقاومت بالایی دارد.از همین رو به آن کامپوزیت نسوز گفته می شود.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت این مطلب.

دیدگاهتان را بنویسید