{آیا تا به حال} شنیده اید؟ نمای خشک بهترین شرط برای توسعه شماست

پس بهطور کلی میتوان مولفه دانش در تولید یک محصول را بهعنوان معیاری برای تعیین پیشرفته یا سنتی بودن آن در نظر گرفت، به طوری که سرامیک خشک نما به دلیل نوع تولید آن که بر اساس دو گونه اکسترودی و استفاده از دستگاه های پیشرفته ورقه ورقه نمودن سرامیک به ضخامت یک سانتی متر تقسیم بندی می گردد از دسته سرامیک های پیشرفته محسوب می شود. دوام و عمر بالا، آب بندی عالی، عایق در شرایط جوی و مقاوم در برابر زلزله جزء مزیتهای بارز این نوع نما است. انواع روش های نصب نمای خشک چگونه است؟ رنگ های کرم دارای اثرات فعال کننده و محرک می باشند که در موارد خاصی می توانند مهیج باشند. ماندگاری رنگ نیز به مرغوبیت آجر نما افزون میشود. این ماده دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و کیفیتی که با توجه به قیمتش ارائه می دهد، باعث شده است بسیاری از طراحان و معماران، از این ماده برای نمای ساختمان های خود استفاده کنند. با لول جذب آب کمتر از 0.5 درصد و بر اساس استاندارد های ISO 13006 و UNE 67-087 می باشد. منظور از همیشه سبز، سازگاری مواد و مصالح به کار رفته در این نما، با محیط و طبیعت است. Data w᠎as g᠎en​erat​ed ​wi th the ​help ᠎of behsaznama C on​tent Generator DEMO᠎.

روش اجرای نمای خشک

یکی دیگر از مزیت های مصالح این است که شما می توانید به راحتی آنها را نصب نمایید، ولی دقت داشته باشید که نصب و اجرای آن باید توسط مجری انجام شود که در این زمینه تخصص کافی دارد و به بهترین روش ممکن می توانند آنها را نصب کند. اما هر اندازه ای که میزان سطوح بازشو بیشتر باشد، شما مجبور هستید میزان مصالحی را که برای زیر سازی استفاده می کنید را افزایش دهید، در نتیجه مجبور هستید هزینه زیاد را برای اجرای نمای و مصالح آن پرداخت کنید. البته باید بدانید که استفاده کردن از مصالحی که اندازه بزرگتری دارند مفیدتر است، چرا که هزینه زیرسازی این دسته از مصالح بسیار کمتر می باشد. اگر دیوار در این حالت باشد شما میزان بسیار کمتری از مصالح نمای خشک استفاده می کنید. میزان مصرف چسب سرامیک پودري بستگی کامل به سطح زیرکار و سرامیک موجود دارد. در این سیستم ابتدا به صورت مستقل و با استفاده از چسب یا اتصالات مکانیکی یک لایه عایق حرارتی به ساختمان متصل میکنند. یکی از انواع نما خشک سیستم های فایبر سمنت می باشد.

قیمت نمای خشک

یک سیستم پشتیبانی بینابینی (اغلب کابل) برای اتصال شیشه به فولاد استفاده میشود. اما در اجرای نما خشک ساختمان به اصولی توجه میشود که هم امنیت مورد نیاز را تامین میکند و هم زیبایی خاصی به ظاهر ساختمان میبخشد. اجرای نمای خشک چیزی حدود ۵۰ درصد زمان اجرا را کاهش خواهد داد. بعد از گذشت پنجاه سال میتوان مصالح را مورد بازیافت قرار داد و مصالح جدید جایگزین آن نمای خشک مدرن نمود. بنابراین در نصب آن هیچ گونه دغدغه ای وجود ندارد. البته از دیگر مزایای روش های خشک که تأثیر زیادی بر زمان اتمام پروژه ها دارد امکان شروع نما با فاصله ای اندک از پایان یافتن اسکلت ساختمان می باشد. 3. مصالح زیرسازی باید به گونه ای انتخاب شوند که از لحاظ شیمیایی با هم مغایرت نداشته باشند و دچار خوردگی و پوسیدگی نشوند. از آنجایی که روش نصب خشک سرامیک پرسلانی را Ventilated System می نامند و هوا در پشت آن در جریان است، لزومی به پر کردن بندهای مابین سرامیک ها نیست؛ فقط در اقلیم هایی که دارای کج باران هستند مانند شهر رشت و همچنین اگر در بستر کار عایق رطوبتی مناسبی اجرا نشده باشد می توان از مواد بندکشی پایه پلی یورتان که در قبال اشعه UV مقاوم هستند استفاده نمود.

یکی از نماها پرطرفدار است که امروزه در بیشتر ساختمان ها از آن استفاده می کنند، چرا که هم بسیار عالی می باشد و همچنین کار کردن با آنها بسیار راحت تر است. یکی دیگر از مزیتهای جالب ویژه این نوع نمای ساختمان، قابلیت تعمیر و تعویض آن است. عصر متعلق به ما، و سبک متعلق به آن ، روز به روز معین میشوند«میس ون دروهه» میافزاید:« نه دیروز، نه فردا، بلکه فرم را تنها در همین اامروز میتوان معین ساخت.» این عقیده که بیان شد بیتوجه به عقاید سیاسی بود، گرچه هر دو با نگرشی ریشهای با یکدیگر پیشمیرفتند. دیگر مانند سابق طراحی های پر زرق و برق و تجملاتی توجه ها را به خود جلب نمی کنند. مواد نانو به کار رفته در نمای بیرونی، ساختمان را در برابر باران های اسیدی حفاظت می کند. اکثر این محصولات، به علت جدید بودن این فناوری، اسم های مشابه بهم دارند، اما عملکرد آن روی مصالح، بستگی به گریدهای متفاوت مواد نانو ساختمانی دارد. استفاده نمود. از مهم ترین ویژگی که این محصول دارد ساده و طرح دار بودن آن است و می توان از آن به طور ترکیبی در نما استفاده نمود. مصالح نمای خشک نسبت به مصالح سنتی که در ساخت ساختمان به کار می رفته است بسیار متفاوت می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید