{آیا تا به حال} شنیده اید؟ نما خشک بزرگترین شرط برای رشد شماست

سرعت اجرای نما و اجرای نمای خارجی ساختمان بلافاصله بعد از اسکلت بندی و همچنین کاهش خواب سرمایه در پروژه های ساختمانی. با اینکه از نظر فنی؛ نور پردازی و محوطه سازی بخشی از نمای خانه نیست، اما نمای بیرونی خانه شما را کامل می کند و کمک تان می کند تا به آن جذابیتی که مدِ نظرتان است، برسید. این نکته واضح است که با توجه به قیمت مصالح، سازه و زیر سازی های مورد نیاز نما، استفاده از استادکاران مجرب، طراحی مناسب و سایر موارد که در ادامه به آن اشاره خواهد شد، شما برای رسیدن به یک نمای مطلوب نیازمند صرف هزینه و زمان هستید و این المان می تواند در ابتدای مسیر گزینه های مناسب شما را مشخص کند. که کپی همانطور که از نامش متمايز است برای کپی کردن سوگند به کار می ساز رودخانه و موو نیز برای انتقال عطا دل آشوب می شود. کاهش چشمگیر مصالح و ضایعات ساختمانی از دیگر دلایل کاهش هزینه ها در سیستم نما خشک می باشد. از جمله این تغییرات می توان به رایج شدن روش های طراحی و اجرای نمای خشک اشاره کرد. توصیه می شود برای افزایش عمر مفید سازه، اتصالات پی وی سی یا فوم پلی اتیلن سلول بسته را به سطوح در معرض هوا، اضافه کنید.  Data w as gener​at ed by G᠎SA Conte nt G​en​er᠎at or DE᠎MO​!

سرامیک پرسلانی

با شناسایی عوامل موثر بر تعیین قیمت رولپلاک نمای ساختمان، آگاهانه برای ثبت سفارش اقدام کنید. عمدتا بسیاری از طراحان حرفه ای که به صورت تخصصی در زمینهی طراحی سایت تهران و ایران مشغول به فعالیت هستند، با انواع مختلف و البته متفاوت نرم افزار ها و فونت های مورد نیاز برای طراحی سایت آشنایی کامل دارند؛ چرا که شرکت طراحی سایت تهران و ایران هر ساله با گسترش بسیار زیادی در این زمینه روبهرو می شود. در حقیقت در نمای خشک، نوعی سیستم نصب سبک با اتصالات مکانیکی جایگزین ملات برای نصب نما به ساختمان می شود. بهتر است به نحوه اجرای نمای سرامیک خشک که یکی از پر طرفدارترین نماهائی است که در ساختمان ها استفاده می شود، بپردازیم. کنترل آلودگی صوتی یکی از چالش های طراحی نمای فضاهای مسکونی است؛ علی الخصوص در بناهایی که مجاور اتوبان و خیابان های پرتردد هستند باید از عایق صوتی و شیشه های دوجداره استفاده کرد. عدم درزگیری نما ، باعث لانه ساختن حشرات مختلف در سوراخ های ایجاد شده می شود و باعث ورود آب به داخل مصالح به کار رفته در ساختمان و از بین رفتن مقاومت ساختمان خواهد شد.

چرا نادیده گرفتن اجرای نما هزینه فروش شما را به همراه خواهد داشت

این روش نسبت به سایر روشهای اجرای نما با سرعت کندتری پیش میرود و از طرفی سیمان، دوغاب و ملاتی که استفاده میشود میتواند سبب کثیفی نما شود و همچنین این روش اجرای نما، باعث ایجاد نخاله و ضایعات ساختمانی خواهد شد. به دلیل کاهش وزن نما، بار وارده بر اسکلت اصلی ساختمان از کاهش چشگیری برخوردار خواهد شد و در نتیجه میزان کمتری از میلگرد و بتون در ساختمان مصرف می شود که باعث کاهش هزینه های ساختمانی می گردد. نصب سرامیک خشک معمولا دو حالت دارد که به آن ها روش نمایان و روش غیر نمایان گفته می شود. در ابتدای امر بایستی با توجه به ابعاد و شکل هندسی مصالح موردنظر، شیار، شکاف، سوراخ و یا لبه ای در آن برای نصب در روی نما طراحی و تولید شود. هر کجا که یک دید مناسب وجود دارد، ستون های آجر از یکدیگر فاصله می گیرند و دیدگاه جذاب را شکل می دهند. اولین ارتباط افراد با هر ساختمان از طریق پوسته ی خارجی (نمای) آن شکل می گیرد. استفاده کرد. زیرساخت پروفیل های عمودی در فرآیند اجرای نمای خشک ساختمان اساسی و مهم است، زیرا هنگام جدا کردن پانل ها از ساختمان، گردش هوا را در پشت آن ها تسهیل می کند.

و ظاهر ساختمان هستند.

برای مناطق مرطوب یا بارانی ساخت زیرسازی از پروفیل های فلزی توصیه می شود. همانطور که از اسم این روش پیداست از این دستگاه مکانیکی برای ایجاد درز و یا شیارهای در قسمت پشت سرامیک ها استفاده می شود. باعث ایجاد تهویه در دیواره ساختمان و در نتیجه خروج رطوبت از روی آن می گردد. که در آن شیشه به وسیله ی اتصالات نقطهای به سازه متصل میگردد. این نوع اتصالات طبق سفارش مشتری و نوع نما، طراحی و در کارخانه تولید و در ابعاد و تعداد موردنظر جهت اجرای نمای خشک تهیه می شوند. روش کیل در نصب نمای خشک ساختمان: اتصالاتی که به عنوان کیل استفاده می شوند، به طور پنهان در ساختمان کار می شوند و بهترین نوع اتصالات در نما و ظاهر ساختمان هستند. سازه های نصب با پروفیل ها و سطح مقطع های متفاوتی تولید و برای کاهش هزینه ها در ابعاد مورد نظر در طرح، برش خورده و به محل پروژه ارسال می شوند. برای سهولت استفاده در پروژه، سازه ها در ابعاد مورد نظر تهیه، تولید و کدبندی می شوند. این نوع نمای ساختمان به بهینه سازی در مصرف انرژی کمک چشم گیری می کند و به جهت آزادی استفاده از روسازی های متفاوت ساختمان را در برابر ورود آب ، صوت و هوا مقاوم می سازد.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با نمای خشک وب سایت خود باشید.

دیدگاهتان را بنویسید