{آیا تا به حال} شنیده اید؟ کرتین وال بهترین شرط برای توسعه شماست

این نمونه نما که به عنوان نمای شیشه ای نیز شناخته می شود، با استفاده از فریم آلومینیومی و شیشه مستحکم می شود و شیشه ها به عنوان نما شناخته می شوند. استفاده همزمان از مقاطع مولیون های کرتین وال جهت ساب فریم پانل کامپوزیت لوور آلومینیومی و نمای سرامیک می باشد. اطلاعاتی مانند نوع پروفیل مورد نیاز، مشخصات مقاطع (ابعاد و ضخامت)، محل اتصال شاسیکشی به سازه، نوع جوش و ابعاد جوش. اجرای نمای خشک آجری هم مانند سایر مصالح بدون ملات، و با استفاده از پیچ، مهره و سایر اتصالات روی ساختمان انجام میشود. در ماشین آلات و تجهیزاتی که ارتعاش قطعات متصل در آن زیاد است مانند خودرو استفاده از چسب پلی اورتان عملکرد بسیار مطلوبی دارد. چرا استفاده از نمای خشک رایج شده است؟ صفحات زیرین اشباع شده پشم معدنی فوق العاده فشرده ، الیاف سیلیکات کلسیم ، ورقه های آلومینیوم و کاشی ها و آجرهایی سفالین که گستره ی وسیع از رنگ و بافت راا در بر می گیرد. اجرای هندریل شیشه ای باعث زیباتر شدن محیط شده و با بازتاب نور در روز سالن ها و ساختمان ها را روشن تر می کنند و با استفاده لامپ های کمتر می توان در مصرف برق و انرژی صرفه جویی کرد.

دتایل نمای خشک

پایه های به کار رفته برای نصب شیشه به نرده قائم نیست و ظاهر نما به شکل نردهایی با شیشه های سرتاسری است. نما خشک ساختمان یک قابلیت فوقالعاده است که ظاهر مدرن و زیبایی را برای ساختمان به ارمغان میآورد و مزایای زیادی به همراه دارد. بدون شک کارخانه های زیادی در این صنعت فعال هستند که ما سعی کرده ایم تا برندهای برتر و معروف این صنعت را برای شما قرار دهیم تا بتوانید محصولی با کیفیت و با دوام را از لیست کارخانه های کاشی سرامیک که در این بخش برای شما قرار گرفته است تهیه کنید. مهندسین آلفا میکوشد تا پروژه های شما را به صورت کاملاً حرفه ای ، زمانبندی شده و با کیفیت به اتمام رسانده و با تحویل به موقع با گارانتی اجرا و ۱۵سال گارانتی متریال رضایت مشتریان خود را جلب نماید. جهت ارج نهادن به خواسته ها و افزایش کیفیت و بالا بردن اطمینان مشتریان ارتباط مستقیم با مدیریت با شماره تماس ۰۹۱۲۲۶۸۲۹۳۳ امکان پذیر می باشد. نوع اتصال زیرسازی به نما باید کاملا کنترل گردد و از محکم بودن آن اطمینان حاصل کرد. اتصالات مقاوم و ماندگار در برابر سرما و گرما و بخار آب و گازهای موجود در هوا در زمان اتصال.

بهترین 5 مثال از اجرای نمای خشک در ایران

بیشترین کاربرد آنها برای استخرهاست چون به خاطر فاصله ایجاد از قسمت پایین هم برای رد شدن آب به طرف دیوارهای استخر مناسب بوده و هم می تواند به عنوان حفاظی مانع افتادن و سر خوردن بچه ها به درون استخر شوند. درسیستم نما خشک تهویه دار یک محفظه هوا بین عایق و روکش بیرونی ایجاد می گردد. به دلیل راحتی و سریع بودن نصب هندریل شیشه ای نیاز به مهارت های سخت و پیچیده ای مثل جوش دادن نرده ها نبوده و تمام کار با پیچ و گیره های مخصوصی که برای آن طراحی شده انجام می گیرد. اغلب آنها را با 4 بولت به کفپوش زیره نرده وصل می کنند. در این روش برای اجرای هندریل شیشه ای پروفیل آلومینیوم را به فرم U در آورده تا به عنوان پایه هایی( مهار کننده) به شیشه متصل شوند. برای استفاده از آن بدون اینکه نرده ها را به زمین وصل کنند با متصل شدن فیکس پوینت به دیواره این کار را نمای خشک در ساختمان انجام می دهند. پیشنهاد می گردد، جهت نصب توری های رابیتس، آنها را بصورت دولایه و با قراردادن ستونهای هر لایه رابیتس بین یکدیگر، اقدام گردد تا از عبور دوغاب و یا ملاتهای سیمانی از رابیتس جلوگیری به عمل آید. This c​ontent w as cre ated by G​SA Content  Generato​r DEMO.

بدنه ی این یخچال قصابی از مرغوب ترین استیل (۳۰۴) تولید شده است؛ از این رو این محصول در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی بسیار مقاوم است و شما برای حفظ بهداشت گوشت می توانید به راحتی داخل یخچال را شست و شو دهید.یخچال قصابی ۲ متری در مدل های یخچال قصابی انباری دار، یخچال قصابی ویترینی تمام شیشه، یخچال قصابی لاشه خور و یخچال قصابی دو طرف نما در بازار با تنوع بالایی به فروش میرسد.این یخچال یک طرف نما باعث می شود تا گوشت در جای خشک و خنک دور از نور مستقیم خورشید نگهداری شود. 6. نوع مصالح مورد استفاده و زیر سازی های موجود باید از نظر زیبایی شناختی بررسی شود و با یکدیگر تطابق داشته باشند، قیمتی مناسب داشته باشند و به آسانی و با سرعت بالایی اجرا شوند. یکی از روش هایی که موجب زیبایی بیشتر هندریل شیشه ای می شود، فیکس پوینت است.

دیدگاهتان را بنویسید