آیا زمان حرف زدن بیشتر درباره نمای کامپوزیت سفید است؟

کارخانه پرمیوم باند انواع مختلفی از ورق کامپوزیت مانند محصولات نسوز، کندسوز، لانه زنبوری و … با توجه به ویژگیهای ذکر شده شما میتوانید ورق کامپوزیت مورد نظر خود را از کارخانه پرمیوم باند انتخاب و خریداری نمایید. نماهای کامپوزیتی را می توان در طرح ها و رنگ های مختلف پیاده سازی نمود. به دلیل استفاده از ورق های آلومینیومی در پوشش پنل های کامپوزیتی، زیبایی و درخشندگی بالایی دارند. یکی از ویژگی های مهم نصاب نمای ساختمان دارا بودن سلیقه در کار است. از آنجایی که وزن ورقه های تشکیل دهنده ورق کامپوزیت بسیار کم و سبک می باشد، باری را به ساختمان وارد نمی کند، به همین دلیل وزن کلی سازه ساختمان به هیچ عنوان زیاد نمی شود. و امکان سقوط را نیز به خیابان و عابر پیاده خواهند داشت و دچار ریزش بشوند. ز. در این حالت بدلیل عدم استفاده از پیچ یا پرچ، سرعت کار بالا بوده، امکان جدا سازی و تعویض هر یک از قطعات بطور جداگانه وجود داشته و همچنین به دلیل کاربرد پروفیلهای ناودانی شکل آلومینیومی، دیگر نیازی به آب بندی نما وجود ندارد.

نمای کامپوزیت

با گذشت زمان، نمای ساختمان ممکن است آسیب دیده، فرسوده یا قدیمی شود که می تواند بر ظاهر و عملکرد ساختمان تأثیر منفی بگذارد. نمای کامپوزیت یک انتخاب محبوب برای کاربردهای مختلف ساختمانی از جمله نمای ساختمان، سقف و پارتیشن های داخلی هستند. کامپوزیت ها جز متریال های جدید ساختمانی هستند که چند سالی است پا به میان متریال های طراحی نما گذاشته اند. نمای کامپوزیت سفید که از ورق کامپوزیت سفید ساخته شده همانطور که از نام آن پیداست به رنگ سفید است.رنگ های سفید به چند نوع دسته بندی در کالرچارت تقسیم می شوند مانند سفید یخچالی سفید مات سفید برس خورده و طرح دار.برای رنگ کردن سطوح ورق کامپوزیت سفید از تکنولوژی PVDF و نانو PVDF جهت ثبات رنگ و عدم ایجاد ترک استفاده میشود. همان طور که پیش تر در مطالب قبلی طراحی نما گفته شد، در طول سالهای گذشته متریال های مختلفی به بازار عرضه گردیده اند و طراحان به همین واسطه گزینه های فراوانی برای طراحی نما پیش روی خود می بینند. در اجرای پروژه های خود همواره به شرایط محیطی و منطقه ای، نیاز سنجی مخاطبان، استحکام، زیبایی، نصب و نگهداری آسان و کم هزینه می اندیشیم تا بتوانیم بهترین خود را به متقاضیان ارزانی داریم. Po st was c​reated by behsaznama Con te᠎nt Gener᠎ator D emov​ersi​on.

چنانچه ورق های آلومینیوم کامپوزیت به درستی و با دقت نصب نشوند، نمای کامپوزیت زیبایی ظاهری خود را از دست خواهد داد. با توجه به ویژگی های منحصر به فرد ورق کامپوزیت، امروزه ترجیح معماران و طراحان استفاده از این متریال است. ورق کامپوزیت یک متریال ساختمانی همه کاره است که برای کاربردهای مختلف ساختمانی مانند نما، سقف و پارتیشن های داخلی استفاده می شود. همچنین نیاز به استفاده از کامپوزیت در نما، استفاده از ورق های آلومینیوم کامپوزیت در طراحی نما و نمای ساختمان به صورت نمای کامپوزیت آلومینیوم در طولانی مدت به دلیل طول عمر زیاد و عدم نیاز به صرفه اقتصادی بیشتری دارد. برای دیدن عکس های بیشتر از نمای کامپوزیت به لینک زیر مراجعه کنید. در این بخش برخی از نمونه های کالر چارت جهت مشاهده شما ارائه می گردد. دوام: ورق کامپوزیت در برابر آب و هوای مختلف، رطوبت و خوردگی بسیار مقاوم است و آن را برای استفاده بیرونی ایده آل می کند.

نمای کامپوزیت طرح سنگ

در ادامه مطلب ” استفاده از کامپوزیت در طراحی نما ” قصد داریم تا شما را بیشتر با استفاده از کامپوزیت در نمای ساختمان آشنا سازیم. با پیدایش معماری مدرن و استفاده از متریال پیشرفته نو ظهور بیشتر از قبل مورد توجه معماران و طراحان ساختمان قرار گرفته است. همچنین نماهایی که با استفاده از کامپوزیت اجرا می شوند، مقاومت و استحکام بسیار بالایی دارند که اگر عایق بودن در برابر صدا و حرارات را به این ویژگی ها اضافه کنیم، کامپوزیت را به یک متریال عالی برای اجرا بدل می نماید. گرچه شاهد این هستیم که نمای بسیاری از ساختمان ها هیچ ارتباطی با آنچه درون آن می گذرد ندارد، اما بسیاری از طراحان نیز این موضوع را مورد توجه قرار می دهند و برای آن ارزش قائل هستند. کامپوزیت ها اکثرا قابلیت تمیز شوندگی خودکار دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های کامپوزیت که به این شکل استفاده از آن گسترش پیدا نموده است، قابلیت شکل پذیری بالای آن می باشد. و هم از لحاظ کیفیت سال های سال پردوام باشد.

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از بیشتر بخوانید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید