آیا می تواند اجرای نما را بفروشد؟

آجر از مصالحی است که برای استفاده در نما مناسب و بهترین گزینه برای بازگشت به معماری اصیل ایرانی نمای خشک است. میتوانید برای یک خرید مطمئن به شرکت آریانا نمایندگی رنگ جوتن مراجعه نمایید. میتوانید به محصولاتی که در نمایندگی رنگ جوتن تهران عرضه میشوند کاملاً اطمینان کنید و از خرید خود رضایتمند شوید. در مورد رنگ نما (رنگ نمای ساختمان ، رنگ نمای جوتن) بیشتر بدانیم – یک تصویر، گویاتر از ده هزار کلمه است. این شیدرها در سایزهای مختلف بر اساس نیاز و طراحی نمای ساختمان قابل اجرا می باشد. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متعدد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. یکی از عواملی که نیاز به وجود سیستم اجرای نمای خشک را ایجاد کرد، سخت بودن اجرا و مشکلات متععد دیگری بود که در اجرای نمای سیستم سنتی مانند نمای ملاتی وجود داشت. رایجترین دستهبندی سرامیک خشک نما بر اساس نحوه تولید ، ضخامت ، سیستم های زیر سازی اجرا ی انها می باشد. روش نصب نمایان (VISIBLE): در این روش تایل های سرامیک خشک پرسلانی با کلیپس، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی می شود. This c​on᠎tent was gen erat᠎ed with t᠎he help ᠎of G​SA Conte​nt G ener at or D em over sion .

نمای خشک نمایان

2. فضای توزیعکننده: فضایی است که پس از دعوت که نخستین و مهمترین وظیفه ورودی است، نقش توزیع قسمتهای دیگر برای دسترسی را بر عهده دارد. نما ساختمان جداره خارجی بنا، بیانگر شخصیت و هویت کلی یک ساختمان، زبان گویای آن و نخستین عنصری است که در مواجهه با هر سازهای جلب توجه میکند. مقیاس در معماری به دو دسته انسانی و کلی تقسیم میشود. طی سالهای اخیر اجرای نمای سرامیک خشک در چرخه معماری پیشرفته مورد توجه قرار گرفت. نمای کلاسیک یا رومی ساختمان، برگرفته از معماری کلاسیک رومی و یونانی است. این نوع سیستم مشکلات و محدودیت هایی داشت ازجمله این که امکان استفاده از عایق کاری یا لایه عایق در این روش وجود نداشت و باعث اتلاف انرژی بسیار زیاد و ورود هوا و آلودگی صوتی به داخل ساختمان می شد. همین یادگیری باعث افزایش اعتماد به نفس هم می شود. با این روند، فاصله ای معین میان نمای خشک و عایق حرارتی وجود خواهد داشت که خود این فضای خالی هم عایقی در برابر اتلاف انرژی است. فایبرسمنت در برابر عوامل جوی مقاوم است. فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد. دوام و مقاومت بسیار بالا، جلا پذیری مطلوب، مقاومت سایشی و ضربهای بالا، قابلیت برش و صیقل خوردن، قابلیت شستشو، ثبات رنگ، مقاومت در برابر حرارت و رطوبت، مقاومت خمشی، غیرقابل نفوذ بودن، مقاومت در برابر تغییرات جوی، پایداری در برابر مواد اسیدی و قلیایی و غیره ازجمله ویژگیهای منحصر به فرد انواع سنگ های ساختمانی است.

حفره تخلیه هوایی تعبیه شده در سیستم به این معنی می باشد که آب باران به درون حفره نفوذ نمیکند و در نتیجه سطح مقاومت خوبی در مقابل از خود بروز می دهد. رنگهای ساختمانی اکرلیک یا همان رنگهای ساختمانی پایه آب جوتن، هم برای داخل و هم خارج ساختمان مناسباند. مانند ستونی زیبا یا یک آجرکاری خاص در نما ساختمان. ساختمانهایی که دارای نما هستند در برابر ترکهای ناشی از دما یا تغییرات آب و هوایی، جذب آب، نور خورشید و انواع آلودگی در مقایسه با سازه های بدون نما مقاوم تر هستند. به یکدیگر را برعهده دارد.نمای سیمانی یکی از نماهای سخت بنا است که به دلیل ارزان بودن اجرای نمای سیمانی در مقایسه با دیگر مصالح یکی از پر طرفدارترین نماهای ساختمانی می باشد. وزن پایین: وزن نمای خشک در مقایسه با نماهای سنتی به مراتب کمتر است. اینکه از چه متریالی در نمای خشک استفاده شود و اینکه طراحی کلی نما به چه صورتی باشد، روی قیمت آن تاثیرگذار خواهد بود. به طور کلی استفاده از رنگهای نامتعارف و تند در نما توصیه نمیشود. توجه به ریتمی مشخص در مصالح به کار رفته و استفاده در جای مناسب نیز از دیگر اصولی است که در طراحی نما باید آن را در نظر گرفت تا منجر به بینظمی نشود. Th​is  post h as be en g ener at᠎ed wi​th the  he᠎lp of behsaznama C​onte nt G en erator DEMO !

برای مثال در بافت سنتی تهران، طـراحی نماهای مدرن به دلیل عدم همخوانی با بافت و ساختمانهای مجاور، منجر به ناهماهنگی میشود. برای مثال عدم تکرار عناصر متفاوت به سادگی میانجامد. زیبایی ، سبکی ، تنوع ، نصب آسان و امکان ایجاد طرح های خاص و بدیع، تقاضا برای استفاده از شیشههای دکوراتیو را به طور چشمگیری افزایش داده است. امیدواریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم اطلاعات جامعی در رابطه با اصول طراحی نما ساختمان در اختیار شما قرار داده باشیم. بهتر است طراحی نما متناسب با ذهنیت اکثریت مردم و انتظار آنها در رابطه با آن کاربری انجام شود. ساختمانی که توسط درختان احاطه شده باشد، حسی کاملاً متفاوت با همان ساختمان بدون سرسبزی خواهد داشت. که مربوط به پوسته خارجی می باشد، متوجه خود ساختمان نمی شود. مقاومت در برابر خش خوردگی از دیگر مزیت های نمای سرامیک خشک است، به همین جهت این نوع نما زیبایی و ظاهر خود را در طی سالیان متمادی حفظ کرده و به راحتی درخشندگی و یکنواختی سطح خود را از دست نمی دهند.

دیدگاهتان را بنویسید