آیا سیستم های مدرن نما یک کلاهبرداری است؟

استفاده از نخاله های ساختمانی به جای دوغاب مخالف استانداردهای سنگ نما بوده و خطرآفرین می باشد . سنگهای ساختمانی زیادی همچون چینی و کریستال، لایمستون و دیوریت وجود دارد که بهعنوان سنگ نمای ساختمان و برای کف، سنگ پله، پلها و تونلها قابلاستفاده میباشند. پیش از شروع نصب سنگ آنتیک نمای بیرون باید سطح کار را از گردوخاک و آلودگی تمیز کنید. ۶-در پشت سنگها از ماسه، نوع شسته و بدون خاک و همچنین ملات کم سیمان استفاده شود. پس از خشک شدن ملات یا همان دوغاب، سنگ بهنما میچسبد. ضخامت پیشفرض لایه همان ۰٫۰۵ میلیمتر است. ارتفاع استاندارد در ۲٫۲۰ متر است و در این تمرین نیز همان را درنظر میگیریم. تنها کافیست یکبار به بورس فروش سنگ نما مراجعه کنید تا با تنوع گسترده این متریال آشنا شوید. علاوه بر سرامیک و سنگ های طبیعی و مصنوعی، بهترین نوع متریال برای نمای یک ساختمان، استفاده از آجر نما است. آجر نمای نسوز علاوه بر قیمت مناسبی که دارد، می تواند نمای خاص و متفاوتی را به ساختمان شما بدهد. اما این موضوع را هم باید بدانید که هر سنگی برای نمای داخلی یا نمای خارجی مناسب نمی باشد. Con tent was c​reat​ed by G​SA C᠎on tent Generator ​DE᠎MO!

شرکت طراح و مجری نمای خشک

سنگ های طبیعی به دلیل متنوع بودن طرح و رنگشان، می توانند گزینه خوبی برای نمای متفاوت ساختمان باشند، اما قیمت بالا و وزن بسیار زیادی که دارند، سبب شده است برای نمای ساختمان های بزرگ گزینه خوبی نباشند. همانطور که گفتیم سنگ های طبیعی به سبب تخلخل بالایی که دارند، نفوذ آب در آنها بیشتر اتفاق خواهد افتاد. سنگ های مصنوعی علاوه بر استحکام بالایی که دارند، قیمت مناسبتری نیز نسبت به نوع طبیعی سنگ خواهند داشت. علاوه بر این، از انواع آجر نسوز در نمای داخلی ساختمان نیز استفاده می کنند، چرا که این آجر عایق خوبی در برابر سرما و گرما می باشد. که با زیبایی بی انتهای خود باعث تبدیل فضای خانه به فضای مورد علاقه شما میشود.در این مقاله ما قصد داریم ۵ روش نصب سنگ های تراورتن را قبل ازاینکه مراحل نصب را شروع کنید به شما آموزش بدهیم پس با ما همراه باشید. سعی ما این است که صادقانه شما را در خرید سنگ نما یاری دهیم تا بهترین ها را نسبت به شرایط خود انتخاب کنید. آجر، سنگ، ورق کامپوزیت، کرتن وال، چوب ترمو و یا ترکیبی از این موارد که بسته به سلیقه و صلاح دید پیمانکار با توجه به شرایط آن ساختمان مثل شرایط جوی و …

این سنگ در مقایسه با گرانیت ضعیفتر و نسبت به تراورتن محکمتر است. برخی سنگها که فاقد خلل و فرج و سوراخ بر روی خود هستند باید حتماً اسکوپ شوند تا دوام و ماندگاری بالایی داشته باشند سنگهایی مانند گرانیت و تراورتن اگر اسکوپ نشود نمیتواند ماندگار باشد و پس از مدتی جدا میشوند. ۳-سنگهای بلند در دو نقطه یا بیشتر بصورت مجزا از هم را اسکوپ کنید. اسکوپ یا شیارزنی سنگ نقش مهمی در ماندگاری سنگ دارد. و همین نمای بیرونی در اغلب اوقات نقش بسزایی در تعیین قیمت و ارزش گذاری ساختمان دارد. این سنگ در سکوهای پیشخوان، نمای ساختمان، راه پله، سنگ فرش، مقابر و آرامگاهها نیز مورد استفاده قرار میگیرد. اما هر کدام از این دستورها یک کلید میانبر نیز دارد که کافی است آن را هنگام کار تایپ کنید تا اجرا شود. سنگ های کوارتز سخت تر از گرانیت هستند ظاهری زبر و خشن تر دارند ؛ سنگ های لایه لایه از رنگهای آنها خاکستری سبز خاکستری سفید آبی خاکستری می باشد سنگ کوارتزیت ظاهری شبیه به مرمره میتواند داشته باشد اما مقاومت بیشتر شرکتهای نمای خشک در تهران از مرمی است. • در برخی موارد جهت پر کردن زیر سازی ها (مثل قسمت I شکل تیرها یا ستونهای فولادی) از ملات گچ و یا گچ و خاک به منظور نصب آجر و یا سایر پر کننده ها استفاده می گردد و در نهایت روی آن سنگ کاری می شود و یا حتی بعضا جهت نگهداری اولیه و موقت قسمتهایی از سنگ کاری در حین کار از ملات گچ یا گچ و خاک استفاده می شود و بعدها در اثر جذب رطوبت یا خیس شدن، ملات مذکور متورم شده و باعث جدا شدن و سقوط سنگ اطراف خود می شود. This artic​le has been c᠎re᠎ated by ᠎behsaznama ᠎Conten​t ​Gene᠎rator  DE MO!

از آنجا که پوششهای نانو فقط در بسترهای قابل تنفس بسیار نازک اعمال می شوند پس از کاربرد خصوصیات خود را حفظ می کنند و این امر آن را به یک ساختار ساختاری کامل تبدیل می کند و باعث می شود بیشترین آلودگی ها توسط باران شسته شوند.استفاده از سنگ ضد آب (ضد آب سنگ) قبل از نصب و اجرای سنگ بر روی نما مانع از اثر لجن روی سنگ به جای تأثیر دوغاب روی سنگ می شود و در نهایت سطح بسیار تمیز است و شستشوها به میزان قابل توجهی کاهش می یابد. یک سر اسکوپ را بر روی دیوار و سر دیگر آن را روی شیار سنگ قرار می دهند به طوری که سوراخ اسکوپ در امتداد سوراخ سنگ باشد. باید به خاطر داشت مصالح و ابزار مورد نیاز در نما حتما باید از جنس درجه یک و گالوانیزه باشد. اگر از اندازه های مختلفی دارید آنها را کنار هم بگذارید و مرتب ترکیب چیدن آنها را تغییر دهید تا به شکل مورد علاقه خود دست یابید. پس از آن باید فاصله موردنظر را تایپ کنید و دوباره Enter را فشار دهید. فاصله سنگ از دیوار ۳ سانتی متر و ملات مصرفی ماسه سیمان است.

دیدگاهتان را بنویسید