آیا شما نمای خشک بهترین می‌توانید؟ 10 نشانه شکست

به دلیل استفاده و به کارگیری عایق حرارتی در سیستمهای نمای خشک میتوان به جرات گفت این نما جلوی اتلاف انرژی ساختمان را میگیرد و موجب کاهش هزینهها میگردد. تیترهای مطالب این صفحه: ✔ نکات مهم برای اجرای نمای سرامیک حیاط↓ ✔ اهمیت استفاده از نمای سرامیک جدید حیاط↓ ✔ویژگی های نمای سرامیک حیاط چگونه است؟ چنانچه بخشی از دیوار نمدار باشد ، برطرف کردن منشا رطوبت ضروری است و باید صبر کنید تا آن قسمت کاملا خشک شود. چنانچه سطوح دیوار لکه های زردی یا سیاهی دارد آن را با مقداری رنگ رقیق سفید بپوشانید زیرا این لکه ها ممکن است از زیر برخی انواع نازکتر کاغذ دیواری (مثل non-woven) خود را نشان دهد. همزمان با زیر سازی دیوارها چنانچه برخی سطوح مانند سقف ها، پنجره ها، نرده ها، چارچوب درب ها و . اگر دیوار ها تا به حال نقاشی نشده اند و پوشش دیوار ها گچ خام است باید یک دست روغن پرایمر (روغن الیف) روی سطوح اجرا شود. در حالی که چنین تحولاتی به طور کلی مورد استقبال قرار می گیرد ، برخی از مالکان ساختمان همچنان مشکوک هستند و می ترسند از اضافه شدن مجدد “تیم مشاور” در حال حاضر بزرگ استفاده کند. با این حال بهره بردن از این مزایا منوط به این است که از مصالح بتن اکسپوز با کیفیت مطلوب استفاده کنید و اجرای آن توسط تیم حرفه ای و با تجربه انجام گیرد.

روش اجرای نمای خشک

به تجربه و کاغذ دیواری،فروش کاغذ دیواریمهارت یک نصاب کاغذ دیواری دارد. همانطور که می دانید یکی از اصلی ترین قسمت های یک ساختمان نمای آن می باشد و باید به طراحی نما اهمیت ویژه داد طراحی نما دارای اصول بسیاری می باشد که از عهده ی هر کسی بر نمی آید و باید به دست کسی و یا کسانی سپرده ود که در این زمینه تحصیل کرده و متخصص شده اند همچنین دارای تجربه کاری بالا باشند شرکت طراحی نما شرکتی می باشد که مجموعه ای از مهندسین خبره در این زمینه را گرد هم آورده است . با آنکه عمل نصب کاغذ دیواری آسان به نظر می رسد و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید مقالات زیادی با عنوان آموزش نصب کاغذ دیواری بیابید، ولی از آنجا که اینکار مانند دیگر مهارت های عملی نیاز به تمرین دارد، تا یاد گیری کامل فوت و فن آن بهتر است از یک نصاب بخواهید که آن را برای شما اجرا کند. گروه معماری طرح نو طراح ، ناظر و مجری پروژه های ساختمانی از جمله نماسازی می باشد و بدون شک با بهره گیری از طراحان و متخصصین و معماران می تواند بهترین و باکیفیت ترین طرح ها را برای شما هموطنان گرامی به ثمره ی ظهور رساند.

دتایل اجرای نمای خشک

در ادامه شما را با هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال 1401 آشنا خواهیم کرد. در مدل نمای کرتین وال مجددا با پروفیل هایی که فرم و نحوه ساخت آن دقیقا شبیه فریم لس می باشد ، فریم ها ساخته شده و روی لامل ها نصب می شوند. هنوز هم افراد بسیاری به فرش های دستبافت علاقه دارند اما بالا بودن قیمت آن ها مانع می شود. حفاظهای پنجره ویژگیهای مختلفی دارند. برخی انواع دیگر دیوارپوش مانند دیوار پوش های پارچه ای (textile) و کاغذ دیواری هایی با تکه هایی شبیه مخمل (Flock / velvet) را با قیمت بالاتری می توان تهیه کرد که باز هم در مقایسه با پوشش های وینیلی مقاومت کمتری نسبت به رطوبت دارند. کاغذ دیواری هایی که بر پایه nonwoven تولید می شوند، نصبشان سریعتر و راحت تر است ولی استحکام کمتری نسبت به کاغذ دیواری های با روکش وینیل دارند. از آغاز قرن ، با جداسازی “پوست” از ساختار (لعاب یا روکش) ، و معرفی بسیاری از مواد و فن آوری های جدید ، تحول چشمگیری در نما ایجاد شده است. ᠎This data has  been written  wi᠎th behsaznama C᠎ontent​ Gen er ator Demov᠎ersion᠎.

دتایل نمای خشک

سپس اسکلت نگهدارنده که از جنس چوب فولاد و یا آلومینیوم است را روی ساختمان نصب میکنند. عملیات نصب با اندازه گیری ارتفاع دیوار مورد نظر آغاز می شود. ابتدا اولین قواره طولی را به اندازه ارتفاع دیوار بعلاوه 5 سانتیمتر برش می زنیم و سپس سایر قواره ها را به ترتیب، پس از جفت کردن نقوش آن با قواره ماقبل، برش می زنیم و به همان ترتیب روی هم قرار می دهیم. قواره های تا خورده را با حفظ ترتیب روی هم چیده و کار نصب اولین قواره را با رسم خط شاقول روی دیوار از یک کنج مناسب آغاز می کنیم. استفاده از نماهای خشک در ساختمان ها برای اولین بار به دهه ی 70 میلادی برمی گردد ، درست زمانی که آمریکایی ها بر روی آسمان خراش های عظیم به نصب سنگ به روش خشک اقدام کردند ، در ایران نیز برای اولین بار در دهه ی 70 شمسی استفاده از نماهای خشک مورد استقبال قرار گرفت . توجه داشته باشید که برخی انواع کاغذ دیواری ها بصورت خود چسب تولید می شوند که فقط کافیست پشت آنها را (مانند تمبر پستی) خیس کنید تا آماده نصب شوند.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از دتایل اجرای نمای خشک ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید