آیا شما نمای خشک را برای Passion یا Cash شروع کردید؟

بر همان اساس، نما سنگی ساختمان دستهبندی میشود. وقتی سنگی ریزش میکند و کنده میشود فکر نصب مجدد به ذهن میرسد و به روش محکم کردن سنگ میپردازیم،برای محکم نمودن سنگ ساختمان اول اگر سنگ سالم به زمین رسیده باشد که این امکان درحد صفر میباشد در غیر این صورت اندازه سنگ گرفته شده و خریداری میشود. نما در واقع صورت ساختمان است. طیف رنگی سنگ تراورتن از مهمترین عواملی است که این سنگ را بسیار مناسب استفاده در نمای بیرونی ساختمان ساخته است. شاید بتوان وجود این حفرههای ساختاری را مهمترین ویژگی تراورتن در نظر گرفت و عمده ویژگیهای مطلوب این سنگ مدیون این حفرهها هستند. انواع سنگآهک و گرانیت از مهمترین سنگهای به کار رفته شده در طراحی نمای بیرونی ساختمان هستند. بهترین و ایمن ترین ابزار برای کار در ارتفاعات سیستم راپل یا همان طناب می باشد. زیرا در گذشته این نوع نما عمدتا برای ساختمان های خاص مثل اماکن فرهنگی و یا مجتمع های لوکس و گران قیمت انجام می شد. زیرا باید سنگ را هماهنگ با وسایل خانه انتخاب کرد. به گزارش پایگاه خبری معماری و نما،نمای بیرونی ساختمان با سنگ تراورتن؛ هزاران سال است که سنگها کاربرد بسیار گستردهای در ساختمانها به ویژه در نمای بیرونی آنها دارند.

نمای خشک در ایران

This a rticle w as done  wi th G​SA​ Content᠎ G᠎en​er᠎at or DEMO.

اجرای نما به محض، اجرای نما دو بار: سه توضیح چرا شما نباید اجرای نما The Third زمان

تراورتن با تناژ رنگی روشنی که دارند از جمله سنگهای خنک به شمار میرود، زیرا که مقدار جذب گرمای ساطع شده از خورشید توسط این سنگ بسیار پایین است. به همین خاطر امروزه شهرداری ضوابطی را برای اجرای نمای رومی تعیین کرده تا حدی که در تعدادی از شهر ها نیز با ممنوعیت روبرو شده است. علیرغم همه این مزیتهایی که تراورتن را بهعنوان یک سنگ مناسب برای اجرای نمای بیرونی ساختمان مناسب کرده است، تحت شرایطی خاص معایبی نیز در خصوص استفاده از این سنگ در نمای بیرونی ساختمان ها وجود دارد. ترکیب شیمیایی و فرایند تشکیل تراورتن ویژگیهای منحصر به فردی را برای آن به همراه داشته است و آن را به یک سنگ ایده آل برای اجرای نمای بیرونی ساختمان بدل کرده است. درنتیجه بنابر گفته های بالا انتخاب بهترین سنگ نما برای دکوراسیون داخلی بستگی به مکان آن دارد. از برترین متخصصین شهرتان رایگان قیمت بگیرید، با آن ها چت کنید و بهترین را انتخاب کنید. چطور بهترین رنگ کابینت ام دی اف را انتخاب کنیم؟

طرح نمای خشک

زیباترین نماها برای خانه ها به طور سنتی ، آجرها با ملات پیوند می خورند ، که مخلوطی از سیمان ، شن و آب است ، اما امروزه با پیشرفت در معماری ، می توان با استفاده از سیستم نمای خشک ، نمای آجری را اجرا کرد. شما می توانید سنگ مرمریت را برای پله و سنگ کف داخلی استفاده کنید . نمای فایبر سمنت سایدینگ پروژه استخر نیروی دریایی منجیل با استفاده از پانل فایبر سمنت طرح چوب انجام شده است. سپس با دستور Scale میتوانید مقیاس آن را با وارد کردن عدد یا بهصورت چشمی اصلاح کنید. برای تغییر ضخامت لایه، روی علامت خط یا عددی که در ستون «Line Weight» قرار دارد کلیک و در پنجره باز شده عدد موردنظر را انتخاب کنید. برای نصب سنگ نما میتوان از روش های متفاوتی همانند دوغاب کاری، پیچ و رولپلاک استفاده نمود. همانطور که میدانید در نمای ساختمان می توان از سنگهای متفاوتی استفاده کرد، ما در این قسمت چند نمونه از این نوع سنگها و کاربردهای آن ها را مورد بررسی قرار میدهیم تا بهتر بتوانید سنگ مناسبی برای نمای ساختمان خود انتخاب کنید.

پس از ترسیم خط کف برای طبقه اول، خط افقی سقف آن را نیز ترسیم میکنیم. مقدار تخلخل در تراورتن نسبتا بالا است که دلیل آن هم به فرآیند بسیار سریع تهنشینی آن برمیگردد. آنها در برابر معابد صخرهای خود هم حیاطی به عنوان حصار ایجاد میکردند؛ ولی یونانیها و تاحدی رومیها، معبدهای خود را با الگو گرفتن از کلبههای چوبی به صورت منفرد بنا مینمودند این نیز در حالیست که آنها هم با ایجاد مفصلی بین فضای بسته و باز ردیف ستونهایی، جهت ایجاد فضایی نیمه باز میساختند که به سختی میتوان معنای امروزی «نما» را به آنها نسبت داد. در صورت اجرای صحیح و اصولی، سنگها از دوام بالایی برخوردار میباشند. در صورت اجرای صحیح و اصولی، نمای سنگی از دوام بالایی برخوردار خواهد بود. این طراحی و اجرا باید براساس قابلیتهای سنگ و سیستمهای نگهدارنده صورت گیرد. در صورت وجود این مسائل باید سنگ دارای ترک خوردگی را عوض کرد. قبل از اینکه وارد بحث اصلی شویم بهتر است که یک تعریف مختصر و مفید از این سنگ داشته باشیم. تراورتن نیز بمانند هر سنگ نمای دیگری دارای یک سری مزایا و معایب است و در انتخاب آن باید مواردی همچون هدف استفاده از آن و شرایط جغرافیایی منطقه را مدنظر قرار داد.

فروش تجهیزات نمای خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از نحوه اجرای نمای خشک ساختمان ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید