آیا شما نمای سنگ را برای Ardour یا Cash شروع کردید؟

برای خشک شدن چسب باید مدتی صبر کنند سپس اقدام به نصب سنگ نما کنند. این مورد جزو مواردی هست که در هنگام خرید تمامی سنگ ها باید به اون توجه بشه. اگرچه این سنگ در سالهای نه چندان دور از پرکاربردترین سنگها در اجرای نمای سنگی به شمار میرفت، اما امروزه با توجه به فناوریهای جدید و وجود مصالح ارزانتر استفاده از آن رو به کاهش است. بلکه میتونیم با استفاده از روش راپل کاری این کارو انجام بدیم. از اونجایی که امنیت و عدم خطر سقوط برای سنگ های نما معیار خیلی مهمی هست، در نتیجه تراورتن گزینه ی مناسبی برای نما کاری ساختمان به حساب میاد. در نتیجه اگه دوام پایینی داشته باشن و زود خراب بشن خسارت های زیادی رو به همراه دارن. از این رو بعلت عدم چسبندگی مناسب قطعات سنگ کناری نما به دیوار پشتشان بعدا به موجب عواملی مانند وزش شدید باد، سنگها از نما جدا شده و سقوط می کنند. این نوع سنگ به دلیل جذب آب پایین و سوراخ های کمی که در سطح خود داره، به راحتی از سطحی که به اون چسبیده جدا میشه و همین قضیه نوعی عیب به حساب میاد. اگر در هنگام اجرای نمای سنگ پشت کار به درستی با ملات پر نشده باشد و پس از مدتی با فاصله بین سنگ و دیوار ، سنگ از دیوار جدا شده و می ریزد زیرا سنگهای مشابه گاهی اوقات با همان سنگ هستند در ترمیم آن مشکلاتی پیدا کنید ، سنگ آهک از ماندگاری بالاتری نسبت به سنگهای دیگر برخوردار است.

اجرای نمای خشک در ایران

انتخاب صحیح سنگ و تناسب آن با اقلیم منطقه، عاملیست که ظاهر و زیبایی نمای سنگی را تحت تأثیر قرار می دهد. این روش نیازی به ملات ریزی نداره ولی احتمال شکستن سنگ ها در موقع نصب، برای این روش خیلی زیاد هست. سپس قسمت زیرین کار رو مشابه به روشِ تر، که در قسمت قبل گفتیم شاسی کشی میکنن. نمای داخلی ساختمان که بیشتر به دکوراسیون داخلی شناخته می شود، به تمام قسمت های داخلی هر ساختمان گفته می شود. این سنگ نمای برجسته ظاهری خاص به نماهای ساختمانی می دهد. سنگهای خاص و آنتیک که امروزه طرفداران بیشتری دارند، دارای طیف گوناگونی بوده و در مقایسه با سنگ آنتیک نمای بیرون ساختمان تفاوتهای چشمگیر ویژهای دارند. برای ویلاهای مستقر در محوطهٔ سبز، نماهای شیشهای میتوانست رابط مناسبی مبان درون و بیرون باشد ولی این نماهای شیشهای برای مجتمعهای مسکونی آپارتمانی غیرقابل استفاده بود زیرا نمای شیشهای صرفاً رابطهٔ بصری را تأمین میکرد و مشکل تهویه فضاهای درونی تنها با کمک ابزارها و دستگاههای پیچیده فنی حل میشد. نانو سنگ نما به همان اندازه پر و بسیار انعطاف پذیر است.ممکن است از نظر حرارتی ، سه بعدی شکل یا پیچیده باشدو برای کاربردهای بعد از تشکیل و بدون مشکل مناسب است.سطح سنگ خام در برابر گرد و غبار و صدمات توسط امولسیون سیلیکون محافظت شرکت طراح و مجری نما می شود.

بلوک ها باید به شکل مستطیل باشند. به طور کلی در طراحی نمای ساختمان علاوه بر در نظر گرفتن خواسته ها و شرایط کارفرما، ضوابط و قوانین شهرداری نیز باید در نظر گرفته شود. پس هنگام طراحی نقشه نمای رومی حواستان به جیبتون هم باشد! نوع دیگر ارتباط میتواند از جنس تضاد باشد، یعنی نما بهگونهای طراحی شود که در میان ساختمانهای دیگر به چشم بیاید. پرسشی که به ذهن هر کسی با شنیدن نام آن می رسد این است که آیا این سبک نما، وارداتی است و از معماری روم برگرفته شده است؟ نحوه ی اتصال به این صورت هست که مشابه تصویر زیر، شیار هایی با عمق متناسب با سایز پین، روی لبه ی سنگ ها ایجاد میکنن. وجود ترکیبات آهکی فراوان در ساختار تراورتن باعث ایجاد زیبایی و طرح های فراوان برای این سنگ شده. سنگ های نما باید دارای قدرت گیرش بالایی باشن تا دچار سقوط نشن و برای ساکنین و عابران ایجاد خطر نکنن. باید در نظر داشته باشید که در هر مرحله نیز باید برنامه ریزی هایی را داشته باشید. دوغاب استفاده شده در این مرحله به صورت خمیری در بین درز ها و فضاهای خالی استفاده میشه و باعث استحکام، زیبایی و یکدست شدن کار در انتها میشه. This a rtic le has ​been done by behsaznama C​on​tent  Generat or Demover᠎si on .

همین علت باعث میشه که ملات به پشت اون بچسبه و نذاره که سنگ سقوط کنه. از نشانه های نمای سنگی رومی جزئیات و پر کار بودن المان های آن است که با نورپردازی مناسب باعث چشم گیر شدن نما می شود. اما در برخی از ساختمانها با حجمهای پیچیدهتر، برای اینکه بتوانید جای هر طبقه را پیدا کنید، بهتر است از شبکه ستونها استفاده کنید. سنگ مرمر نسبت به مرمریت بیشتر دگرگون شده و رنگها و رگههایی که در آن مشاهده میشود حاکی از ناخالصیهای سنگ آهک اولیه است. سنگ مرمر برای کارهای دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار میگیرد. سنگ مرمر مورد استفاده در نمای سنگی ساختمان باید دارای ضخامت بالایی باشه تا دچار آسیب نشه. سنگ هایی که در نما کاری ساختمان استفاده میشن باید دارای دوام و ماندگاری بالایی باشن. اما رنگهای دیگر مثل طلایی، خاکستری، قهوه ای با قیمتهای بیشتری در بازار مصالح ساختمانی به فروش میرسند.برای آموزش سنگ کاری نمای ساختمان یکسری نکات باید رعایت شود. ازاینرو، شما میتوانید به یکی از سایتهای فروش آنلاین سنگ نمای ساختمان مراجعه کرده؛ سنگ نماهای ساختمان را به همراه توضیحات مشاهده کنید و باتوجهبه قیمت، جنس سنگ، زیبایی ظاهری سنگ نمای موردنظر خود را انتخاب کنید. پوشش نانو سنگ ما سالها از نمای شما در برابر این عوامل آسیب رسان محافظت می کنند.

دیدگاهتان را بنویسید