آیا نمای خشک ارزش [$] برای شماست؟

به دلیل اجرای مستقل نما و بدون ارتباط آن با بخش های داخلی ساختمان امکان اجرای این گونه از نماها در بازسازی و نوسازی نمای ساختمان های قدیمی وجود دارد. اجرای نمای سنگ ساختمان اصولا با استفاده از سنگهای مقاوم و پایدار در برابر تغییرات آب و هوایی به نسبت سنگهای نصب شده در طراحی داخلی صورت میگیرد. فواصل و اندازهها و نوع اتصالات زیر به گونهای طراحی میشود که در برابر عوامل مخرب از جمله باد مقاوم باشد . آب بندی کردن پنجرهها و پیش آمدگیهای ساختمان و ممانعت از ایجاد پل حرارتی طراحی اتصالات و نوع مصالح مورد استفاده در نمای خشک علاوه بر مشخصات فنی فوق باید قیمت مناسب، زیبایی نما، سهولت و سرعت در اجرا را در بر گیرد . تا به این قسمت نحوه نصب سنگ نمای ساختمان و نکات مهم در اجرای نمای سنگی مورد بررسی قرار گرفت. نمای خشک مورد استفاده درقابهای آلومینیومی قرار داده میشود و از هر چهار طرف درزگیر قرار میگیرد. This  post h as be en g᠎ener ated ​wi th behsaznama C​on​te​nt Generator Demoversion!

مجری نمای سرامیک خشک

این ماده به عنوان یک درزگیر قوی با پر کردن انواع درز و شیار مانع از نفوذ رطوبت و آب در سطوح میشود. خاصیت رنگ پذیری این ماده باعث میشود در صنعت ساخت نمای ساختمان و دکوراسیون کاربرد وسیعی داشته باشد. همچنین چسب پلی اورتان در صنعت ساخت و ساز نقش مهمی در تولید ساندویچ پانل، مواد پی وی سی و پوششهای ضد آب دارد. با توجه به فضای رقابتی که با دیگر شرکت ها در این صنعت به وجود آمده است همواره شاهد تولید انواع کاشی و سرامیک با کیفیت در کشور هستیم. رنگ کلیپس ها با رنگ سرامیک انتخابی بوسیله رنگ پلی استر با روش الکتروستاتیکی یکسان می گردد و در محل اتصال سرامیک به ریل نیز ، لاستیک های EPDM با کیفیت بالا جهت جلوگیری از لغزش سرامیک ها قرار می گیرند. اجرای نمای سرامیک خشک که به روش پرده ای یا نمای تهویه شونده کارایی بسیار بالایی در آب و هوای سرد دارد یک آیتم مهم عایق بندی سیستم های نمای تهویه شونده بسیار شناخته شده هستند، این سیستم در کشورهای سرد اسکاندیناوی کاربرد بسیار دارد. This c᠎on​tent h as  been g enerated by behsaznama  C᠎on tent G​enerator Dem​oversion​!

طراح و مجری نمای خشک

نماهای پرده ای ثابت: در این نوع از نما قطعات نما بصورت ثابت و بدون تغییر شکل، ابعاد و فاصله اجرا می شوند. این نوع اتصالات طبق سفارش مشتری و نوع نما، طراحی و در کارخانه تولید و در ابعاد و تعداد موردنظر جهت اجرای نمای خشک تهیه می شوند. علاوه بر آن که چسب پلی اورتان به دلیل داشتن ویژگی انعطافپذیری بدون هیچ دردسر یا مقدمهای مانند گرم کردن به راحتی سطوح مختلف را در مسیر موردنظر به یکدیگر میچسباند. واکنش افزایشی میان گروهی از ایزوسیانات و ترکیبات حاوی هیدروژن فعال مانند گروه هیدروکسیل باعث ایجاد پیوند اورتانی میشود. ویژگی واکنش پذیری گروه ایزوسیانات کمک میکند این ماده به دمای بالا برای پیشرفت واکنش نیاز نداشته باشد به همین دلیل در دمای محیط نیز به آسانی واکنش نشان میدهد. موادی که در ترکیب خود دارای هیدروژن فعال باشند در گروه ایزوسیاناتی برای ایجاد واکنش و تولید یک پلیمر پلی اورتان قابل استفاده است.

علاوه بر آن پلی اورتان پس از پایان واکنش ساختاری بسیار پایدار پیدا میکند. با ویژگیها و کاربردهای چسب پلی اورتان آشنا شوید خانه بازرگانی کدخبر: 869860 ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ ۱۲:۳۵:۳۴ لینک کپی شد اگر تا به حال از چسب پلی اورتان برای مصارف گوناگون استفاده نکردهاید مطمئن باشید که در آینده حداقل برای چند بار به این ماده کاربردی نیاز پیدا خواهید کرد. با بررسی های اجرایی و مشخص شدن مشکلات موجود در این نوع روش اجرا، مهندسان توانستند تجهیزات متنوعی را برای نصب سنگ و سرامیک برروی نما پیدا کنند و این تجهیزات را به شکل امروزی درآورند. استفاده از سرامیک یا سنگ در نمای ساختمان تفاوت های زیادی دارد. سرعت اجرای نما و اجرای نمای خارجی ساختمان بلافاصله بعد از اسکلت بندی و همچنین کاهش خواب سرمایه در پروژه های ساختمانی. است. این ماده برای چسباندن انواع مصالح ساختمانی مانند سرامیک، سنگ، پلاستیک، کاشی، شیشه، چوب، فلز، بتن و غیره به عنوان نوعی اتصالدهنده محکم و با نفوذپذیری بسیار پایین قابل استفاده است. البته این موضوع درباره ی سایر مصالح نوین رویه ساختمانی از جمله HPL، کورین و ترمووود هم صدق می کند. در ابتدای امر بایستی با توجه به ابعاد و شکل هندسی مصالح موردنظر، شیار، شکاف، سوراخ و یا لبه ای در آن برای نصب در روی نما طراحی و تولید شود. This art᠎ic​le h᠎as be​en gen erat᠎ed  with behsaznama Content Generator​ Demover​sion.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد نمای خشک در ایران بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید