آیا نمای سنگ یک کلاهبرداری است؟

به خاطر وجود تنوع بالایی از سنگ نما در کشور تولید آن در یک مجموعه امکان پذیر نیست. سنگ های طرح دار اغلب محبوبیت چندانی در ساخت سنگ نمای ساختمان ندارند؛ با این حال این نوع سنگ ها می توانند در ساخت بخش هایی از نما بیرونی و تزئین ساختمان انتخاب مناسبی باشند. آنچه که موجب محبوبیت بیش از حد سنگ های نما شده، زیبایی خیره کننده و جذابیت های ظاهری آن است. این سنگ ها زیبایی و درخشش خیره کننده ای دارند. این سنگهای ساختمانی از مقاومترین سنگها انتخاب میشوند تا در برابر شرایط آب و هوایی شمال کشور، بارش باران و رطوبت زیاد مقاوم باشند. این نوع سنگ علاوه بر داشتن ظاهر زیبا و روشن، مقاومت بالایی در برابر شرایط خارجی مختلف دارد. سنگ نما به انواعی از سنگ ها گفته می شود که در ساخت ظاهر بیرونی بناهای مختلف به کار گرفته می شوند. سنگ نما سفید به دلیل داشتن رنگ سفید، ظاهر جذاب و دلپذیری را به نمای ساختمان میدهد. در این نوشتار قصد داریم به بررسی سنگهای سفید مناسب برای نما بپردازیم و کاربرد و ویژگیهای آنها را بیان کنیم. قیمت سنگ نما اغلب در سنگ فروشی هایی که فروش ویژه سنگ نما دارند به ارزانترین حالت خود می رسد و شرایط خرید مناسبی نیز دارد. ᠎Th is data has ​been done wi th the help of behsaznama  Co​nt en​t Ge ne rator DE​MO .

قیمت اجرای نمای خشک

نمای خارجی ساختمان یکی از مهم ترین بخش های یک بنا است و اغلب معماران در ساخت آن ظرافت زیادی به خرج می دهند. رفته رفته نیاز به این مواهب بیشتر شد و در نتیجه ایجاد روزنه در دیواره افزایش یافت، نیاز به پوستهٔ سومی برای حفاظت بیشتر شد. دانستن این دستورها در ترسیم انواع نقشهها از جمله نما ضروری است. سنگهای سفیدی که برای نمای ساختمان به کار برده میشوند، محدود به نوع خاصی نیست بلکه آنها در انواع مرمریت، تراورتن و چینی به کار برده میشوند. سنگ نما برخلاف سیمان ، به طور مطلق یکدست نیست و بازه رنگی آن هرچقدرهم که محدود باشد اما به نما رنگ و روی تازه می بخشد و چشم را از یکنواختی نجات می دهد . یکی از مهم ترین ویژگی های یک سنگ نمای مناسب زیبایی است؛ سنگ های روشن و یکدست همواره جلوه زیباتری به سنگ می دهند و از همین رو سنگ های مناسب تری برای استفاده در نمای ساختمان ها می باشند. در ادامه می توانید انواع سنگ نما را جهت خرید مشاهده نمائید. با این حال برخی از مهم ترین سنگ هایی که در ساخت نمای ویلایی مورد استفاده قرار می گیرند؛ می توان به تراورتن، سنگ های صخره ای و گرانیت اشاره کرد.

این سنگ در سکوهای پیشخوان، نمای ساختمان، راه پله، سنگ فرش، مقابر و آرامگاهها نیز مورد استفاده قرار میگیرد. نانو سنگ نما به همان اندازه پر و بسیار انعطاف پذیر است.ممکن است از نظر حرارتی ، سه بعدی شکل یا پیچیده باشدو برای کاربردهای بعد از تشکیل و بدون مشکل مناسب است.سطح سنگ خام در برابر گرد و غبار و صدمات توسط امولسیون سیلیکون محافظت می شود. از این جهت که خاک رس ازمواد عمده تشکیل دهنده آن می باشد نمی تواند دوام و عمر طولانی داشته باشد و با گذشت زمان و بر اثر شرایط جوی از استحکام آن کاسته شده و رو به فرسایش می رود. نمای سنگی ماسه ای دسته دیگری از سنگ نماها را تشکیل می دهد. در بررسی میزان مقاومت این نوع از سنگ آنتیک باید گفت از مقاومت بالایی برخوردار است. در صورت استفاده از ملات نامناسب با چسبندگی پایین، پس از مدتی احتمال جدایی سنگ وجود دارد. ۸- در صورت استفاده از سنگهای پلاک باید از این سنگها در برابر رطوبت و یخبندان مراقبت نمود و مواد زاید را از سطح این سنگها پاک کرده و با استفاده از یکی از این روشها سنگ ها را کاملا به سطح زیرین محکم کرد.

دتایل اجرای نمای خشک

سنگهای آذرین از ماگما تشکیلشدهاند که مخلوطی از مواد معدنی گداخته شده هستند و در اعماق زمین یافت میشوند. الزامات نظافت و نگهداری کم.کیفیت سطح را حفظ می کند.از نظر زیست محیطی مفید و از نظر بیولوژیکی بی خطر است.مقاومت در برابر خاک ، جلبک ، فلس و غیره موجب صرفه جویی در وقت و پول از طریق اثر تمیز کردن خود می شود.محصولی سازگار با محیط زیست است زیرا باعث کاهش استفاده از مواد شیمیایی و صرفه جویی در مصرف آب می شرکت اجرای نمای سرامیک خشک شود. علاوه بر کوارتز و فلدسپات، گرانیت متشکل از درصدهای جزئی از کانیهایی دیگر است که همین موضوع موجب میشود گرانیت در طیف رنگی مختلفی دیده شود. در اجرای سنگ نمای مدل برخی از سبک کلاسیک است استفاده یک دست و یک رنگ از مصالح پرهیز میکنند و از انواع سنگها با همخوانی و هارمونی های خاصی استفاده می شود در سنگ نمای مدرن پیچیدگی و تزئینات جزئی در معماری وجود دارد که کاملا مخالف کلاسیک می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید