آیا نما خشک مرا ثروتمند می کند؟

در نما های ساختمان های مدرن بسیار از این ماده استفاده می شود. بزرگترین خصلت سرامیک سایز بزرگ، اندازه بزرگ آنها در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی قابل استفاده در نمای ساختمان است. معمولاً کسی به نظافت نمای بیرونی ساختمان اهمیت نمیدهد؛ اما خصلت سرامیک باعث میشود که بعد از هر بار نظافت، به جلا و زیبایی قبلی آن برگردد. درواقع گرد و غبار مجتمع شده بر روی نمای ساختمان به کمک باد تمیز میشوند و حتی باران فصلی نیز میتواند گزینه خوبی برای نظافت سرامیک سایز بزرگ باشد. عدم تغییر رنگ وجذب گرد وغبار، مقاوم دربرابررطوبت، تنوع رنگ ، جنس، اجرای سریع، عایق حرارتی، ترمیم آسان و انعطاف پذیری و… تولید آسان، قیمت مناسب ، برای نصب آن ابزار خاصی نیاز نیست و دربرابر عوامل جوی رنگ آن تغییر نمیکند. نمای خارجی ساختمان ها نقش مهمی در معماری معاصر و در کیفیت بخشیدن به منظر شهری ایفا می کند و همچنین نقش مهمی در حفاظت در برابر عوامل جوی دارد. گروه معماری طرح نو طراح ، ناظر و مجری پروژه های ساختمانی از جمله نماسازی می باشد و بدون شک با بهره گیری از طراحان و متخصصین و معماران می تواند بهترین و باکیفیت ترین طرح ها را برای شما هموطنان گرامی به ثمره ی ظهور رساند. Article has ᠎been generated by G᠎SA᠎ Con​tent Gen erator DE MO!

نمای خشک مدرن

برای تعیین مشاوره بدون هیچ تعهدی در مورد تمام نیازهای سیستم کرتین وال مدرن، می توانید امروز با تیم آرمن شرکت مجری کرتین وال در تماس باشید. موارد بسیار زیادی را در طراحی و انتخاب یک نمای اصولی باید در نظر داشت، ازجمله زیبایی نما، مصالح مورد نیاز برای اجرای نما، هزینه های پروژه، دوام و پایداری نما، نحوه و زمان اجرا. در این سیستم با استفاده از پروفیل های قوطی از جنس آلومینیوم از حجم زیر سازی آهنی کاسته شده است و نگرانی ناشی از خوردگی و زنگ زدگی آهن تا حد زیادی برطرف شده و با بکارگیری براکت های آهنی جدید طراحی شده در بخش تحقیق و توسعه ی مجموعه ی سورین، ضمن بالا رفتن سرعت اجرا دقت و کیفیت بالایی نیز فراهم می گردد. همانگونه که می دانید نماسازی تاثیر زیادی در زیباسازی و چهره ی شهردارد .نماسازی باید ساختمان را درمقابل عوامل جوی مقاوم و همچنین عایق سرما و گرما محافظت کند و مقاومت خود را دربرابر زلزله، ضربه، یخ زدگی، آتش سوزی حفظ کند. فایبرسمنت در برابر عوامل جوی مقاوم است. فواصل و اندازه ها دراین چهارچوب باید به گونه ای طراحی شود که در برابر عوامل مخرب مثل باد و رطوبت مقاوم باشد. به این ترتیب که وزن شیشه ها، بر روی سازه کرتین وال و شاسی کشی های مربوط به آن، سنگینی می کند و هیچ بار مرده حاصل از وزن شیشه ها و بار انرژی های حاصل از طوفان، باد و… A᠎rticle has be en c re​at᠎ed ᠎wi th the ᠎help of G SA C on tent Gen​erat​or Demoversion᠎.

طرح نمای خشک

مصالح مصرفی در نمای ساختمان باید قابلیت اجرا درساختمان های مرتفع را داشته و وزن سبک داشته باشد. به نمایی که پوشش نهایی آن از آجر تهیه شده از خاک های رس وشیل و… هستند که امکان اجرا آن ها در نما با ملات و به روش سنتی وجود ندارد و نیاز به استفاده از اتصالات خشک در نما است. عایق حرارتی در زیر کار به وسیله ی چسب و یا اتصالات مکانیکی به صورت مستقل، به بنا محکم می شود. نمای خشک از لایههای متعددی تشکیل شده است که شامل پوسته بیرونی، فضای داخلی تهویه پذیر، لایه عایق حرارتی و دیواره داخلی ساختمان میشود که همه لایهها به وسیله سازههای فولادی و آلومینیومی، به سازه ساختمان متصل شدهاند. به صورت کلی تمامی این معایب قابل رفع است و راه حل دارد. نمای خشک توانسته با مجهز شدن به علوم روز، کلید حل مشکلات نما در بسیاری از ساختمانها باشد و استفاده از هر نوع مصالح با هر ابعاد و سایزی را بدون محدودیت برای مهندسین و طراحان فراهم کند. با پیشرفت علم شیمی، مهندسان توانسته اند چسب هایی را تولید نمایند که می توان به کمک آنها، سنگ و یا سرامیک را بدون هیچگونه نگرانی به نما متصل نمود.

اجرنسوزدرنما دررنگهای زردشاموتی- قرمز- مشکی- قهوه ای تولید میشود. این نوع نما طبق آخرین استانداردهای روز دنیا تولید می گردد. صفحات سیمانی فایبرسمنت به عنوان یکی از نوع های نما خشک سیمانی در ساختمان هایی با اسکلت بتنی و فلزی، برای دیوار داخلی، پارتیشن بندی سقف کاذب و نما استفاده می شود. یکی دیگر از روشهای نصب سرامیک و سنگ بر روی نما، استفاده از چسب های ویژه می باشد. ضخامت سرامیک های مجوف در این سیستم کمتر و در نتیجه وزن تمام شده نما سبک تر خواهد بود. استیل نسبت به روی، ظاهر زیبا تری دارد و البته نصب آن آسان تر هم است. اجازه دهید قبل از اینکه شروع به توضیحات تخصصی تری نمایید کمی در خصوص نما در ساختمان اطلاعات کسب کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید سرامیک سایز بزرگ، با ما در کلینیک ساختمانی بهتام همراه باشید. برای درک بیشتر در ادامه به صورت مختصر در مورد آنها صحبت میکنیم. نکته ای باید هنگام نصب دقت کنید انتخاب صحیح نوع ورقه است، که باید مناسب محل مورد نظر باشد. بسته به نوع مصالح مصرفی، چسب متناسب با آن مورد استفاده قرار میگیرد. مقاومت دربرابر جداشدن وافتادن نما از خصوصیات مهم مصالح و نوع اجرا می باشد. Data h​as  been created by G᠎SA Con tent G enerat or D emov᠎er​sion.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد شرکت اجرای نمای سرامیک خشک لطفا به بازدید از وب سایت ما.

دیدگاهتان را بنویسید