اتصالات نمای خشک برای سرگرمی

از آنجایی که دوغاب سطح نما و پوشش پشتی در زمانهای مختلف اجرا میشوند، باید توجه دقیق شود تا اطمینان حاصل شود که دوغابها آرایش و نظم مشابهی دارند تا از به هم ریختگی ظاهری نما، جلوگیری شود. این یک روش مقرون به صرفه برای شروع است، اما مهم است که با دقت دوغاب سطح نما و دوغاب پشتی ایجاد کنید تا از سازگاری و آرایش مشابه اطمینان حاصل شود. برای رنگ پلاستیک باید از قلم مویی با موی مصنوعی استفاده کنید و برای رنگ روغنی قلمی با موی طبیعی به کار ببرید. هنگام تعیین نوع استفاده از پوشش، طبیعی است اگر بین اصطلاحات مختلف دچار سردرگمی شویم. همچنین از منابع طبیعی کمتری هم در ساخت آنها استفاده میشود. بتن خشن به دلیل الیاف ممکن است به نسبت آب / سیمان بیشتری نیاز داشته باشد که باز هم ایده آل نیست. چرا که کاری زمان بر بوده و هزینه زیادی ایجاد می کند,برای نصب قطعات بزرگ سنگ هم نمی توان از ملات استفاده نمود چرا که تثبیت بالایی ندارد. با پیشرفت علم شیمی، مهندسان توانسته اند چسب هایی را تولید نمایند که می توان به کمک آنها، سنگ و یا سرامیک را بدون هیچگونه نگرانی به نما متصل نمود. همه این لایه ها به کمک سازه هایی از جنس فولاد و آلومینیوم به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب می شوند. Post h​as been g en erated ​by https://behsaznama.com C on tent G ener ator DEMO.

دیتیل اجرای نمای خشک

تمام لایههای نمای خشک با سازههایی از جنس فولاد و آلومینیوم به سازه اصلی و اسکلت ساختمان نصب میگردند. این ترکیب از مزایای هر دو روش Spray Hand و Cast Premix بهره میگیرد و در حال تبدیل شدن انتخاب اصلی بسیاری از پروژههای کوچک در معماری است. GFRC / GRC سبک، متراکم و بادوام است و باعث میشود به راحتی یکی از بهترین مصالح برای ساخت هر نوع سازه معماری داخلی باشد. آجرهایی که در نمای ساختمانها استفاده میشود، معمولا تنوع رنگی بسیار گستردهای دارند و شما میتوانید به راحتی متناسب با طراحی و معماری ساختمان تان، یکی از آنها را انتخاب کنید. از گوشه های اتاق شروع کنید و همین طور ادامه بدهید چپ و راست ، بالا و پایین . برای دریافت اطلاعات در مورد اینکه عایق نانو چیست می توانید به سایت کلار مراجعه کنید. همان طور که میدانید تعیین قیمت برای اجرای شستشوی نما بدون داربست همانند پیچ و رولپلاک نما نیازمند کارشناسی و برسی اولیه می باشد. اتصالات بین صفحات GFRC به طور معمول با کمک عایق سیلیکونی پر میشوند. GFRC نسبت به سایر نماها، در برابر اثرات جوی آسیبپذیری کمتری دارد و نسبت به بتن معمولی در برابر ذوب یخ زدگی مقاومت بیشتری دارد.

اجرای نمای خشک آجر

فضاي خالي که بين نما و عايق قرار دارد خود بهترين عايق حرارتي مي¬باشد لذا اين سيستم نقش بسزايي در کاهش اتلاف انرژي دارد. انواع مختلفی از آن در بازار موجود است که بسته به نیاز و نوع مواد بکار رفته در انها، مورد استفاده قرار میگیرند که در ادامه به معرفی آنها میپردازیم. در دنیای امروزی ، زیبایی و نوع طراحی نمای ساختمان ، گویای کلاس کاری ، نوع فعالیت و حتی طرز فکر ایده ها و نقطه نظرها و تفکر های مدیران آن شرکت می باشد. بنابراین به طرز شگفت انگیزی سرعت خوردگی کاهش پیدا میکند. در این پوشش نما، امکان خوردگی الیاف آهنی وجود دارد. پانلهای GFRC دارای درجه مقاومت بالایی در مقابل خوردگی در برابر هوا و باد هستند. زیرا اگر آجر نما از کیفیت رنگ برخوردار نباشد در مقابل تابش نور خورشید مقاومت بالایی نخواهد داشت. جهت گیری فیبرها تصادفی تر از استفاده از اسپری است و الیاف کوتاهتر و در نتیجه مقاومت کمتری دارند. هر چه قدر متریال های به کار برده شده در نمای ساختمان زیبا و هماهنگ و مناسب با ساختمان باشد ساختمان زیباتر و لوکس تر دیده می شود اما حتی در صورتی که بهترین متریال را با رعایت استانداردهای کامل برای ساختمان به کار ببرید در حالی که مناسب و هماهنگ با ساختمان نباشد ، هیچ جذابیتی نخواهد داشت و تمامی زحماتتان به باد رفته می باشد .

انواع نمای خشک

​Post has been creat​ed by https://behsaznama.com Con᠎te nt  G en erator​ D​em​oversi​on .

اجرای نمای خشک سنگ

با توجه به اینکه نماشویی با طناب از سرعت عمل بالایی برخوردار است دئر نتیجه هزینه شستشوی نما با طناب بدلیل اجرای سریع و تعداد روز های کمتر پایین تر خواهد بود. نمای جی اف ار سی یک نوع کامپوزیت هست، که با داشتن تمام مزیتهای بتن معمولی مقاومت کششی و خمشی بسیار بالایی دارد که… دیوار به گونه ای پوشش و جداکننده و پرده نیز به سبکی وزن و شفافیت اشاره دارد. از دیگر اجزای تشکیل دهنده نما خشک ساختمان می توان به فضای تهویه اشاره کرد. از آنجا که فیبرها ناپیوسته هستند، سلولهای ماکرو الکترولیتی تشکیل نمیشوند. یکی از گزینههای نهائی برای ایجاد جی اف آرسی استفاده از یک روش ترکیبی است که از نازل ارزان قیمت برای استفاده از پوشش نما و دوغاب قالببندی شده استفاده میکند. برای مقاومت در برابر تنش حرارتی، پوشش ضد حریق در قسمت داخلی پانل یا به عنوان یک لایه بین دو لایه GFRC گنجانده خواهد شد. همچنین نماهای کامپوزیتی دارای استحکام بسیار خوبی بوده و در برابر عبور صدا و حرارت نیز از خود مقاومت نشان می­­دهند.

جزئیات اجرای نمای سرامیک خشک

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مطالب بشتر لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید