اتصالات نمای خشک – وقتی رد شد چه باید کرد

معماران با طراحی زیبا و خارق العاده در نمای بیرونی و دکوراسیون داخلی از فایبر سمنت استفاده نموده اند و یک ترکیب بسیار زیبایی را خلق کرده اند. در اینجا ما خانه ای را مورد بررسی قرار می دهیم که معماران آن برای بازسازی فایبر سمنت برد را پیشنهاد داده اند که طرح نهایی بسیار زیبا و حیرت انگیز است. بنابراین ارائه نمای ظاهری جذاب و درخور یک بنا نه تنها موجب زیبای ظاهری آن شده بلکه به عنوان یک اصل در نمایش توانمندی مهندسان و معماران بنا نیزعمل میکند. آجر نما نسوز محصولی کارخانه ای و از اختلاط خاک رس مرغوب و در دمای کوره بالا و تحت کنترل تولید میشود و در صنعت ساختمان عمدتاً به عنوان نمای ساختمان کاربرد دارد. شرکت مدرن سازان رادیس با هدف ترویج سبک سازی و مقاوم سازی در صنعت ساختمان و نهادینه نمودن استفاده صحیح از مصالح سبک از مصارف مختلف از جمله نمای ساختمان،سقف کاذب،دیوار های داخلی و پیرامونی تاسیس گردید. شستشو نما بصورت دستی ( نماشویی با طناب ) مخصوص شستن نماها و شستن سطوح صیغلی و درخشان مانند نماهای فریم لس ( شیشه ای ) ،نمای کرتین وال ،نمای کامپوزیت ،نمای اچ پی ال و … نماهای آجری، سنگی، شیشه ای، سیمانی، سرامیکی، کامپوزیتی، اچ پی ال و ترموود قابلیت شستشو و پاکسازی را دارا می باشند.

نمای خشک چیست

Th is post was w​ritten with t he help of https://behsaznama.com Co​nten᠎t Genera᠎tor  DEMO​!

لزوم شستشو نما دوره ای ساختمان ها در کلان شهرها احساس می شود. لزوم شست شوی دوره ای نمای ساختمان ها در کلان شهرها را بالا می برد. در ان از اسید استفاده میشود و در اصطلاح به ان اسیدشویی می گویند. اولین مسئله که در این بحث مطرح است موضوع ارتفاع می باشد به گونه ای که باید مشخص گردد. بحث دیگری که در قیمت شستشوی نما تاثیر زیادی دارد بحث میزان کثیفی و عمر سنگ است که این مورد نیز در تعیین قیمت شست شوی نما بررسی شده . مورد دیگری که قیمت تجهیزات و اتصالات نمای خشک را به لحاظ قیمتی نسبت به سایر انواع زیرسازی های نما بالاتر می برد استفاده از کلیپس های استنلس استیل یک طرفه و کلیپس استنلس استیل دوطرفه double side tape می باشد و همچنین به کار بردن براکت های آلومینیومی نمای خشک می باشد. همچنین رعایت تقارن و تناسب موجود در معماری کلاسیک و استفاده از مصالح سنتی مانند آجر سنگی و چوب در اجرای نمای خشک از دیگر ویژگی های این سبک می باشد . وجود اب و همچنین برق سه فاز در ساختمانی که قرار است نماشویی انجام شود حائز اهمیت می باشد.  Conte nt w​as gen᠎erated  by&nbsp https://behsaznama.com Con​tent G᠎en erat​or  DEMO !

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

بنابراین بررسی آسیب پذیری این نوع سازه تحت اثر زلزله دارای اهمیت خاصی است. و در پایان با توجه به گسترش سازه های ساختمانی و با توجه به اینکه سال ها از قدمت آجر برای ساخت بناهای مختلف می گذرد; ولی باز هم آجر یکی از اصلی ترین و پایدارترین متریال برای انواع ساختمان ها می باشد. سیستم نمای خشک نوعی از نما است که در دهه هفتاد میلادی توسط مهندسین آمریکایی جهت برجهای بلند طراحی شد و در بیشتر ایالات این کشور مورد استفاده قرار گرفت و بعد از چندین سال به دلیل کاربرد بالا و منطبق بودن با استانداردهای جدید ساختمانی وارد ایران شد. که به وسیله محلول آب و سرکه صنعتی ،الکل و مواد اسیدی و قلیایی به فراخور سطوح مربوطه و با T مخصوص و دستمال نانو یا پنبه ای صورت می پذیرد . در پاک کردن و برطرف نمودن شوره آجرنما; نانو شوینده ها هستند. مواد شوینده و اسیدی و ساینده میتواند روی نانو تاثیر منفی بگذارد و خاصیت نانو را کم کند. استرچ متال به عنوان یکی از متریال های مدرن جهت پوشش نهایی در نمای دوپوسته قابلیت نورپردازی در شب را برای ساختمان فراهم می آورد . در نماهای آجری از نبشیهای فولادی به عنوان تیرهای نعل درگاهی استفاده میشود.

این محصول به دلیل دوستدار طبیعت بودن به عنوان یک محصول سبز نیز شناخته شده است. اجرای نمای آجری به صورت نمای خشک : این روش در حال حاضر در اجرای خیلی از نماها مثل آجر کاربرد دارد . پی بهعنوان بستر و مکان قرارگیری ساختمان از عناصر سازهای مهم در بناهای قدیمی بهحساب میآید. اشاره کرد. ضوابط اجرای نمای آجری بستگی به مکان ساختمان دارد؛ مثلاً رنگآمیزی نماها در برخی شهرها با بافت سنتی ممنوع است. اجرای نمای آجری با طرح طولی عرضی : در این روش نماکاری با آجر نما ، بسته به سلیقه استاد کار آجر نما ، برخی ردیف های آجر به صورت عرضی و برخی دیگر به صورت طولی ، کنار یکدیگر قرار می گیرند. لازم به ذکر است که نماشویی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست زیرا علاوه بر حساسیت کار، تجربه و احتیاط لازمه کار است. ۵ – سیلر و طریقه و زمان اجرای آن بر روی سنگ تراورتن.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت مطالب بشتر.

دیدگاهتان را بنویسید