اتصالات نمای خشک.

اجرای نما بصورت خشک می باشد که جایگزین اجرا بروش سنتی مصالح با ملات می باشد. این روش دارای 4 نوع پروفیل آلومینیومی می باشد و اجرای آن نسبتأ پیچیده بوده و نیاز به آموزش خاص دارد و مطابق دیتایل، پروفیل هایی در لبه های سرامیک قرار می گیرد و در نهایت سرامیک با روش هنگ بر روی قطعات مخصوص قرار گرفته، نصب و رگلاژ می گردد. ابعاد و مساحتی که قرار است نماسازی در آن اجرا شود روی قیمت اجرای نمای سنگ خشک مؤثر است. قیمت تمام شده این محصول است که به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند، بیشتر می شود. استفاده از نور می تواند شکل نمای ساختمان را به طور قابل درکی آشکار نموده و ارزش و شکوه خاصی به منظره و فضای بیرونی آن ببخشد. در این روش با استفاده از دستگاه مخصوص شیارزن در پشت سرامیک شیار هایی با زاویه ی 45 درجه ایجاد میگردد و سپس قطعات کلیپس از جنس آلومینیوم در محل شیار ها به صورت کشویی نصب و سرامیک ها به صورت هنگ (آویزان) بر روی پروفیل ساپورت های طولی آلومینیومی آن نصب میشوند.

شرکت طراح و مجری نمای خشک

 Data h᠎as  be​en c re at ed wi th G SA C ontent Gen er​ator DE MO.

بررسی اتصالات نمای خشک

در روش نصب غیر نمایان سرامیک توسط شرکت اجرای نمای سرامیک خشکسرامیک توسط دریل آندرکات سوراخ شده، انکر کیل درون آن قرار می گیرد، سپس از طریق اتصالات نمای خشک مخصوصی به نام کلمپ بر روی ریل های آلومینیومی افقی مخصوص این سیستم متصل می شوند. این نما از تراکم رطوبت و نم کشیدن دیوارهای بیرونی جلوگیری میکند. این روش از نصب نمایان جزو روشهایی است که به جهت مزایای زیادی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع سرامیک خشک پرسلانی با داشتن سوراخ هایی در ضخامت خود مزیت های عایق بندی بیشتری دارند، چرا که هوای موجود در حفره های خالی از نفوذ هوای سرد یا گرم از طریق بدنه سرامیک جلوگیری می کند و نقش عایق را در ضخامت سرامیک خشک پرسلانی بازی می کند. پروفیل هایی که قرار است برای اجرای هندریل شیشه ای به کار روند به دو شکل رو کاری و زیر کاری می باشند. همچنین دردانه مواردی که علاوه محصول وارونه آب اقامت داشتن از منظر زیبایی نیز مواد اولیه(ساختمان سازی) خاصی کوشش اجرای بالاترین حد کاذب ثناخوان حدسی باشد پانل ها و یا تایل های طرح خیزران فایبر سمنت که به مقصد دلیل هویت برجستگی های طرح چوبدست کاملا حس کنده را با انقطاع القا میکند گزیدن خوبی خواهد بود.

᠎Art ic le has ᠎be​en creat᠎ed with G​SA C on​tent G en er at or Demoversi᠎on.

در پروسه تولید و اجرای نمای سرامیک خشک از به روز ترین و پیشرفته ترین دستگاه های ورقه ورقه نمود بهره مند می شود به علاوه استفاده از فناوری استفاده شده در مراحل پخت آن تاثیر بسیاری در مقاومت و استحکام این نوع نما در برابر فشار، دما و عوامل محیطی دارد. از مهم ترین دسته بندی های ارائه شده برای دیتیل های اجرای نمای سرامیک خشک می توان به نوع کاربرد و سیستم اجرای آنها اشاره نمود. از جمله این نماها اجرای سرامیک بروش خشک می باشد. تجهیزاتی از قبیل انواع ریل باکس و ریل دوبل، کلیپس استیل، لاستیک ضربه گیر، لاستیک درز عمودی، براکت، پیچ سربکس و ریل تک فاوتون از جمله دیتیل های اجرای نمای سرامیک خشک در این سیستم می باشند. نمای سرامیک خشک امروزه کاربری های مختلفی دارد، از جمله تجاری، اداری، مسکونی، ایستگاهها، پایانه ها و… در این روش از پیچ و قلاب برای نصب سرامیک استفاده می شود. در طراحی نمای ویلا به سبک مدرن، از شیوه مینیمالیستی استفاده می شود، یعنی طرحی ساده و زیبا و در عین حال کاربردی. به شاقول و تراز بودن سنگ ها هنگام سنگ کاری باید دقت سرامیک نمای خشک شود .

شرکت عمران تجارت فاطر، متخصص طراحی و اجرای نمای خشک و انواع نمای ساختمان مدرن : نمای کرتین وال (نمای لامل، نمای فریم لس)، نمای سرامیک خشک (انواع سرامیک پرسلانی خشک و سفال)، نمای کامپوزیت (با پروفیل آلومینیومی و سی ان سی انواع ورق آلومینیوم کامپوزیت) و اجرای نمای سنگ خشک و نمای شیشه ای و نمای ترکیبی، پیشرو در صنعت ساختمان ایران می باشد. زیر سازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. نکته : با توجه به انتخاب روش اجرایی نصب سرامیک ، قیمت اجرای نمای سرامیک خشک مشخص می شود . در دیتیل اجرای نمای خشک تایل های سرامیک پرسلانی بوسیله اتصالات نمای خشک که شامل قطعات کلیپس استینل لس استیل، بر روی ریل های آلومینیومی زیرسازی در فواصل مشخص شده متصل می گردند. باید در نظر داشت که در اجرای نمای خشک، متریال نما توسط اتصالات نمای خشک و بدون استفاده از نیروی چسبندگی بر روی سازه اصلی اعمال شده که همین امر باعث طولانی شدن عمر نما می شود و در صورت نصب درست و صحیح این اطمینان را می دهد که در شرایط سخت نیز به هیچ عنوان سقوط نخواهد کرد. متخصصین ممتاز و درجه یک که در انواع شرکتها در زمینهی طراحی سایت مشغول به فعالیت هستند، به خوبی کوشش و همت خود را برای پشتیبانی عالی سایت و با در نظر گرفتن مدیریت زمان به مشتریان خود به بهترین شکل ممکن ارائه میدهند و این گونه است، که شما بسیاری از مشتریان ثابت را میشناسید که وفاداری خود را در طی سالیان طولانی به شرکت طراحی وب در تهران ثابت کردهاند؛ چرا که این شرکت به خوبی توانسته با دانش و آگاهی بالا و همچنین سرعت عمل ویژه بهترین پشتیبانی را به مشتریان خود ارائه دهد. C onte nt w as creat᠎ed  by G SA᠎ C​on te᠎nt Gen erat or Dem over​si​on!

دیدگاهتان را بنویسید