اجرای نمای خشک آجری – شش تعیین چالش

بنابراین بین دیواره اصلی ساختمان و مصالحی که برای پوسته ساختمان استفاده می شود، فاصله ای تعیین شده وجود دارد. برای اجرای نمای ساختمان باید از متریالی استفاده شود که باکیفیت، زیبا و سبک باشد. استفاده از شیشه در ساختمان ها به یک امری ضروری بدل شده است. لذا در اجرای نماهـای خشـک، با توجـه به نصـب روش صنعتی، با گذشت زمان، نیـازی به ترمیم و هزینه نگهداری نمیباشد و درصورتی که این نوع نما آسیب ببیند، هر یک از پلاکها قابل اصلاح و تعویض میباشد و نیاز به تخریب یا اصلاح کلی نیست و حتی پس از طی شدن عمر مفـید آن (بالای ۵۰ سال) میتوان تمـامی مصالح مصرف شـده را اعم از فلزات زیرسازی (آهنی یا آلومینیومی) و از همه مهمتر خود سنگ یا سرامیک مصرفی را بازیافت نمود و هر کدام از این مصالح را در مکانها و جاهای دیگری با توجه به نوع کاربری، استفاده نمود و این بدین معنی است که تمامی هزینـههایی که برای اجرای این نما صورت میگـیرد بعـد از پایان کار ساختمـان، با لـحاظ درصـد استانـداردی از استـهلاک مصـالح، به کارفرما باز خواهد گشت. با توجه به درهم ریختگی و نامناسب بودن بسیاری از نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است.  This c ontent h as  be en g᠎enerat ed  with https://behsaznama.com  Content Gen᠎erat​or​ Dem​oversi on!

انواع اجرای نمای خشک

تاکید بر این موضوع به خصوص در نماهای شیشه ای به سبب بحث زلزله مورد توجه است. موادی که معمولاً برای روکش استفاده می شود شامل شیشه و فلز است. توجه داشته باشید که پروفیل های چوب ترموود نباید در هیچ شرایطی در نمای ساختمان و دیگر انواع سازه های چوبی فضاهای بیرونی وباز کاملا به هم چسبیده باشند. انتخاب نمای مناسب برای هر ساختمانی با توجه به کاربری و بسیاری از عوامل دیگر امری کاملا تخصصی می باشد. تمام این عوامل سبب شده است که نماهای کامپوزیتی، گزینه مناسبی برای استفاده در ساختمان سازی باشند. اگرچه در دیگر ساختمان ها با نمای خارجی معمولی نیز ممکن است از این مصالح استفاده شود, با این حال این سبک رومی است که با اجرای متفاوت, سبب زیبایی بیشتر دکوراسیون خارجی ساختمان ها می شود. از کارهای شاخص معاصر در باب نماهای رومی و کلاسیک، می توان به مجتمع مسکونی چناران پارک تهران اشاره نمود که در منطقه ی الهیه واقع شده است و یکی از کارهای منتخب می باشد.

Po᠎st was created ​by https://behsaznama.com C onte᠎nt​ Generator ᠎DEMO!

Finest انواع نمای خشک را بسازید You will Read این 12 ماه (در 2023)

شاید امروزه اسم رومی با نام معماران معروف ایران زمین گره خورد باشید و همه این سبک از معماری و اجرای نما را بیشتر با این معمار می شناسند. بر این اساس در این مجموعه، چندین نمونه از کارهای این معماران به نام نیز قرار داده شده است. آجرکاریهای جدید در حد اعلای پختگی، زیبائی و سادگی کارهای گذشته نیست. با وجود تبحر آجرکاران در این رشته، در شهرهای مختلف با جزئیاتی در این مورد مواجه میشویم که دنباله آجرکاری معماری گذشته ایران نیست. بعدها این مدل در شهرهای بزرگ آمریکا و اروپا رواج یافت. سنگ های نما در پایان یک سازه بزرگ را شکل می دهد که در اثر ریزش می تواند اتفاقات وحشتناک را رغم بزند پس کمی در کار خودتان ترمز داشته باشید. نحوه نصب نمای خشک یکی از اولین سوالاتیست که هنگام آشنایی با انواع نمای خشک برای افراد پیش میآید. فناوری های نوین این فرصت را در روند ساخت و ساز ایجاد می کند تا افراد بتوانند با کمترین هزینه به بیش ترین کیفیت دسترسی یابند.

انواع نمای خشک

نمای ساختمان نباید به صورتی طراحی شود که جلوی ورود نور به ساختمان را بگیرد و با برای باز و بسته شدن درب و پنجرهها مشکلی ایجاد کند. اگرچه دلایل اولیه استفاده از نمای خشک در یک پروژه ساختمانی دلایل عملیاتی است، اما جنبه زیبایی نیز در آن وجود دارد که باید در نظر گرفته شود. ۴- قیمت تمام شده این محصول به دلیل استفاده از تکنولوژی بالای ساخت آن که از نوع سرامیک های اکسترودی با شکل ویژه محسوب می گردند بیشتر می شود. اغلب چسب هایی که برای ساخت این متریال استفاده می شود از نوع مصنوعی است و ویژگی های آن تنوع رنگی بالا و سهولت در نصب می باشد. چیدمان آجری و روشها و فنون آن بسیار متنوع است. اجرای نمای خشک آجری یا مصالح دیگر نه تنها امنیت نما را افزایش میدهد، بلکه خیال شما را از بابت احتمال سقوط مصالح نیز راحت میکند. بهعلاوه طوفانهای شن، بارش باران بسیار کم یا تقریبا صفر را نیز نباید فراموش کرد.

قیمت آجر نما خشک

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از ادامه مطلب ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید