اجرای نمای خشک آجر: آیا شما آماده برای یک خیلی خوب عامل هستید؟

نمای خشک را می توان در برابر تنش های ناشی از باد، طوفان و زمین لرزه و همچنین در مقابل حریق مقاوم نمود. یکی دیگر که بیشتر در ساختمان های تجاری و اداری استفاده می شود آلومینیوم کامپوزیت می باشد که در صنعت نمای مدرن ساختمان به صورت گسترده ای از این نمونه نما استفاده می شود و می توان گفت که به خصوص در نمای تجاری ساختمان ها از این شیوه استفاده می شود. البته گاهی برای پیاده روها و کف سازی می توان از آجر سفید نسوز نما استفاده کرد . آجر سفید نما طرح نسوز سفید در ترکیب با سایر رنگ ها طرح های بسیار زیبایی به وجود می آورد. بندکشی عموما وظیفه پذیرش انبساط و انقباض سطحی موضعی و توضیحی به صورت کاملا یکنواخت در نمای ساختمان را دارد. بهترین بخش در مورد ساختمان هایی با این آجر نما این است که در صرفه جویی در هزینه های برق موثر هستند. آجر نما نسوز از جمله مصالح پرکاربردی به شمار می رود که می تواند هم به صورت دستی یا سنتی و هم توسط خطوط تولید صنعتی در بازار فروش عرضه شود.

اجرای نمای خشک سرامیک

قیمت انواع آجر نسوز نما بر اساس تنوع و رنگ های زیاد متغیر می باشد . انواع آجر بر اساس مواد اولیه تولیدی به سه دسته ی سفالی یا رسی، شیل و نسوز تقسیم بندی مطالب بشتر میشوند. آجر نماهای در سه رنگ قرمز ، قهوهای و سفید عرضه میشوند و این سه رنگ محبوبترین رنگها در میان آجرنماها میباشند. آجر مورد نظر خود را اعلام کنید و همچنین از خدمات مشاوره رایگان ما بهره بگیرید. همانطور که گفته شد، زیرسازی مجموعه عملیاتی است که طی آن بستری مناسب و سطحی صاف برای اجرای نما مورد نظر در سازه ساختمانی ایجاد میشود. گرچـه ایـن رنـگ به صورت یک ساختارآکروماتیک توجه را بـه میـزان قابـل ملاحظه جلب نمی کند، اما چون احساس امنیت و شوق و سرزندگی را در ذهن ایجاد می کند در طراحی مدرن بسیار پرکاربرد می باشد. هنگام اجرای نمای آجری ساختمان توسط استاد کار آجر نما باید به تغییرات آب و هوایی توجه داشت، زیرا می توانند تاثیرات مخربی بر نتیجه یا مراحل کار داشته باشند. نمای آجری سبک است و به تعمیر و نگهداری کمتری نیاز دارد، به راحتی نصب می­شود و سیستم عایق بندی خوبی ایجاد می­کند. قیمت آجر نما نسوز کد AP40 آذرخش با توجه به کیفیت بالا در مواد اولیه و روش پخت و همچنین استاندارد بودن آجر کاملاً اقتصادی و مقرون به صرفه است و خرید آجر نما نسوز کد AP40 آذرخش به کارفرمایان محترم جهت اجرای نمای ساختمان توصیه میشود.  This c​ontent h as been gener ated with https://behsaznama.com Con tent Generat​or DEMO!

دتایل اجرای نمای خشک

در زمان کوتاهی پس از اتمام ساخت و ساز ساختمان ها، امکان به وجود آمدن شوره بر روی آجر وجود دارد. بیشتر نماهای ساختمانها در ۴۰ یا ۵۰ سال گذشته به خصوص در شهر اصفهان با سنگ سفید چینی ساخته میشدند . آجر نما نسوز سفید تداعی کننده گذشته ای است که سنگ هاس سفید چینی در نمای ساختمان ها به کار گرفته می شد . در ادامه، به بررسی مزایا و معایب نمای بتنی از انواع نمای ساختمان میپردازیم. در واقع نوع خاصی از این آجرها که آجر نسوز شومینه است، بدین منظور و برای به کارگیری در کوره هایی با دمای بالا به دلیل مقاومت عالی در برابر دمای نامتعارف مورد استفاده قرار می گیرد. پس از طی این مراحل آجرها را با فاصله بر روی چارچوب در کنار هم میچینند. میتوان از این آجرها به میزان کم در پشت ال سی دی با طرح های متفاوت بهره برد. ​This data w as w​ritten by https://behsaznama.com C on te​nt  Genera᠎to r DEMO!

سرعت اجرای کار بسیار پایین می باشد کیفیت کار بالا است در عمر ساختمان تاثیر زیادی دارد از اتلاف انرژی جلوگیری می کند با استفاده از فوم های دو سانتی که پشت کار استفاده می کنند عایقی ساخته می شود در برابر صدا گرما و سرما در امان خواهید بود. آجر نسوز سفید به دلیل داشتن استحکام بالا به ماندگاری نمای ساختمان شما کمک خواهد کرد همچنین می توانید آجر سفید را با کمترین هزینه تهیه کنید. در واقع آجر آنتیک سفید را با نام آجر دکوراتیو می شناسند . به جهت اجرای نمای خشک آجر ، از یک لایه عایق حرارتی زیر چهارچوب نگهدارنده ی آجر استفاده می شود. آجر تیره نسوز مشکی نمایی جالب و چشم نواز را بوجود می آورد . آجر نما نسوز سفید پلاک ۷ در ضخامت ۲/۷ سانتیمتر و همچنین ۵ سانتیمتر جهت اجرای طرح های تیره و روشن قابل ارائه می باشد. برای بیشتر جلوه کردن نمای سفید نسوز از لامپ های رنگی کمک می گیرند .  A᠎rticle was cre at ed  wi th  https://behsaznama.com C on​te᠎nt Gener᠎at or Demov ersion᠎.

دیدگاهتان را بنویسید