اجرای نمای خشک خود را به ماشینی با عملکرد بالا تبدیل کنید

در نتیجه، تعیین کاربری ساختمان دایرهی انتخاب نما را کوچک میکند و فرآیند انتخاب را آسان میکند. به گونه ای که برای دیوارهایی که با شیشه های با ابعاد بزرگ پوشیده شده اند و نما فقط در قسمت های باریکی انجام می شود، اجرای نمای خشک بسیار پرهزینه تر است . ایجاد شخصیت برای نماهای بزرگتر به این سبب راحت تر است که دست طراح بازتر است و می تواند از المان های بیشتری در طرح استفاده کند. ایجاد چنین فضایی امکان لذت بردن از صدا و نمای آبشار در همه طبقات را فراهم می کند و فضای وید را به زیبایی هر چه تمام تر تعریف خواهد کرد. در چنین ساختمان هایی انواع مختلفی از نماهای متفاوت به کار گرفته می شود. همچنین طراحی نما برای پروژه های تفریحی و توریستی دارای اصول دیگری است که یک طراح نما می بایست با تمام آنها آشنا باشد. موارد دیگری که باعث می شود نمای سرامیک یکی از بهترین انتخاب ها در اجرای نما باشد به این دلیل است که وزن این نما نسبت به متریال دوغابی مثل سنگ بسیار کمتر است و باعث می شود که وزن ساختمان نیز کاهش یابد. یکی از دیدگاههایی که وجود دارد این است که اگر نمای سرامیک خشک پرسلانی را با نمای مدرن ترکیب کرد، میتوان یک جایگزین مناسب را بهجای نماهای سنتی مانند آجر، سنگ یا سیمان به وجود آورد. ​This was c​re at ed with https://behsaznama.com Co​ntent Genera tor  DEMO!

نحوه اجرای نمای خشک ساختمان

یکی از این مشکلات افزایش نزخ زمین در شهر می باشد. برخی از افراد خواهان استفاده از نماهای شیشه ای هستند و گمان می کنند این گونه نماها زیبایی ساختمان را بیش از همیشه به رخ شهر می کشند. صورت بیرونی شهر معطوف ساختمان هایی با نماهای خاص می شود. بحث نما به مفهوم خاص آن از جایی شروع می­ شود که سطوح یا سطحی مهم و اصلی که به دلیل قرار گرفتن در معرض دید، بیشترین اطلاعات را در مورد حجم ساختمان ارائه می ­دهد، با آگاهی از خاصیت سطحی بودن و با فکر ارزش ­گذاری بر این خاصیت ایجاد می ­شود. این نما سرشار از ابهت و شکوه است و امروزه برای بسیاری از ساختمان ها به کار برده می شود. جالب است که بدانید بسیاری از دوره های تاریخی دنیا، که شامل دوره کلاسیک و دوره های مدرن و پست مدرن است، با هنر معماری آغاز شده اند و نخستین تغییرات دوره ای را می توانیم در بناهای معماران آن دوره بیشتر بخوانید ها مشاهده کنیم. Post was generated  by https://behsaznama.com C onte nt Gener᠎ator DE MO!

ابتدا نوع کاربری اعم از مسکونی، اداری، تجاری (مغازه)، تجاری (پاساژ) تفریحی، مذهبی، تاریخی و … آیا تا به حال به تفاوت های طراحی برای یک مغازه و طراحی برای خانه فکر کرده اید؟ هر چه ارتفاع تاج اصلی را بیشتر در نظر بگیرید (البته با توجه به ضوابط طراحی نما) در شکل گیری طراحی نما سنتی بیشتر پیش رفته اید. اما باید علاوه بر زیبایی، بحث ایمنی و استحکام را نیز در اجرای نماهای مختلف در نظر داشت. عواملی مثل محل اجرای آجر نما ، نوع آب و هوای منطقه ، هزینه حمل و نقل و … طراحی نما به بهترین شکل انجام شده و جلوه خاصی به ساختمان داده است. پس چه بهتر که از این پنل ها بجای موزاییک یا سایر کفپوش های ضعیف در حیاط و پیاده رو ها مخصوصاً مکان هایی که رفت و آمد افراد بیشتر است استفاده شود. اجر آنتیک در شوره نمی زند و از این رو علاوه بر نمای داخلی، در نمای خارجی ساختمان نیز قابل استفاده است.

انواع اجرای نمای خشک

این خصوصیت مخصوصاً در شهرهای با رطوبت بالا مانند شهرهای شمالی ایران بسیار مطلوب است و از این رو استفاده از آجر نما نسوز کد AR21 آذرخش در شهرهای شمالی ایران بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. دقت کنید هنگام خرید رنگ، با توجه به سطح مورد نظر رنگهای مخصوص ضد زنگ، ضد رطوبت و … بهترین سیستم نمای ساختمان باید محافظ خوبی در مقابل عناصر سخت طبیعی باشد و می­بایست به آسانی نصب شود، نیاز به تعمیر و نگهداری کمتری داشته باشد، از رطوبت جلوگیری کند و بهترین عایق و محافظ باشد. اسپری رنگ را آرام آرام روی دیوارها حرکت دهید تا کل دیوار رنگ شود و به همین شیوه ادامه دهید تا همه دیوارها رنگ شوند، بعد از اتمام کار مثل قبل عمل کنید، مخزن را از رنگ خالی کرده و خوب تمیز کنید چون در غیر این صورت رنگ در داخل مخزن خشک و سخت می شود و در نهایت اینکه باید بگذارید تا رنگ های دیوارها خشک شوند.کار رنگ زدن شما در اینجا به پایان میرسد.

دیدگاهتان را بنویسید