اجرای نمای خشک دیگر راز نیست

عمل میکند. یک محفظهی هوا بین دیواره خارجی ساختمان و نمای سرامیک ایجاد میشود که با توجه به شرایط جوی و اقلیمی منطقه میتوان این محفظه را بست و یا باز گذاشت. متشکل از دولایه ورق آلومینیوم ، هسته داخلی که از جنس پلیاتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و پوشش رویه از جنس رزین ( ورق را در برابر تابش و بارش اسیدی مقاوم می سازد) می باشد. از مزایای فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) رنگ پذیر بودن آن است که ویژگی بسیار حائز اهمیتی در استفاده فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) در دکوراسیون داخلی و نمای ساختمان می باشد. فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) به دلیل مزایای بسیار زیاد در ساختمان سازی کاربرد فراوان دارد که از جمله آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد. باید توجه نمود که کلیه مصالحی که با سیمان مصرف میشود از جمله سیمانکاری نما باید حداقل در حرارتهای ۴ الی ۵ درجه بالای صفر انجام شود تا از یخ زدن و فاسد شدن ملات جلوگیری شود. در اجرای نمای چوبی برای اینکه سطح بیرونی و نهایی کار ما به بهترین حالت زیبایی و بافت چوب را به بیرون معطوف کند باید در استفاده از پروفیل زیر کار و پروفیل چوب زیر سازی دقت بیشتری انجام دهیم.

قیمت اجرای نمای خشک

برای پیاده کردن این تکنیک شما باید تعداد زیادی تکه پارچه تهیه کنید و هر بار یکی از آنها را مچاله کرده و به مقداری رنگ آغشته کنید. این نما به راحتی بر روی انواع دیوارها و سطوح رنگ شده، فلزی،شیشه ای، سیمانی، آجری و … با توجه به پایدار بودن بناهای آجری تاریخی و چندهزار ساله، در کل آجر ها دارای طول عمر بالایی هستند. افراد زیادی تمایل دارند برای کمتر شدن هزینه ساخت و ساز و جلوگیری از اتلاف فضا در کلان شهرها از نمای ساختمان با حاشیه کم استفاده کنند. به منظور جلوگیری از انتقال حرارت یا انتقال صدا، ممکن است یک عایق نیز بین برخی از نماهای خشک و دیوار قرار داده شود. 4. مناسب ترین دما برای اجرای نمای سنتی دمایی بین ۵ تا ۳۵ درجه سانتی گراد بوده و شرایط یخبندان بدترین نوع شرایط آب و هوایی است. به دلیل اینکه در اجرای فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) ملات استفاده نمی شود و بصورت درای وال اجرا میگردد بنابراین سرعت کار بالا بوده و اجرای آن از سهولت بیشتری نسبت به سایر مصالح سنتی برخوردار است.

استفاده فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) در نمای ساختمان بسیار زیبا،ایمن و مقرون به صرفه می باشد. تفاوت این نوع سنگ ها در نحوه ایجاد و منشا آن ها است که می تواند تفاوت های ساختاری بسیار زیادی ایجاد کند. فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) دارای تاییدیه مرکز تحقیقات وزات راه و شهرسازی بوده و شرکت ایده نو دارای گواهینامه ISO 9001 در زمینه فروش و اجرای فایبر سمنت برد می باشد. حتماً از یک متریال به عنوان مادر طرح و زمینه کار استفاده میشود. این هزینه به عوامل زیادی بستگی دارد که در صورت تمایل، میتوانید از طریق تماس با کارشناسان آن، راهنمایی و مشاوره لازم را در این زمینه دریافت کنید. برای کتهش هزینه انرژی در مناطق غربی یا ساحلی شمال آجر نسوز مشکی تیره گزینه مناسبی است . برای اینکه جذابیت نما را افزایش دهید می توانید از آجر نسوز نما تیره مشکی استفاده کنید . شرکت آرین ایراتا بهترین کیفیت را برای شما عزیزان تحویل می دهد.

 Data was generated by  https://behsaznama.com C on​tent Generator DE MO.

انواع نمای خشک

اما ناامید نشوید در این مطلب راستا به نکات کلیدی و به درد بخوری برای چیدمان اتاق کوچک پرداختهایم که به شما کمک خواهند کرد فضاهای کوچک را به بهترین شکل سر و سامان دهید. انواع شیشه های مورد استفاده در صنعت ساختمان را میتوان بر اساس اجزا ترکیبی، روش ساخت و ویژگی های آن تقسیم بندی نمود. نوع شیشه به کار رفته در نمای اسپایدر، ساختار و شکل پروفیل ها، نوع سیستمی که در این نما به کار رفته. صنعت شیشه در ایران با تکنولوژی های روز دنیا همگام است ، در نتیجه با این امکانات در کنار یراق الات اسپایدر میتوان ، سازه های خاصی را طراحی و اجرا کرد . به عنوان مثال قیمت نبشی، به عنوان پرمصرفترین محصول فولادی مورد استفاده در این فرایند، تاثیر بسیاری بر قیمت نهایی اجرای نما نمای ساختمان دارد. در اجرای نمای خشک به خاطر محاسبات دقیق و اصولی که از همان بدو طراحی انجام میگردد به یک طراحی مهندسی میتوان دست پیدا کرد و از هدر رفت مصالح بهطور کامل جلوگیری نمود. پرت مصالح در اجرای فایبر سمنت برد (پانل سیمانی) بسیار کم بوده و از تولید نخاله جلوگیری میشود.

دیدگاهتان را بنویسید