اجرای نمای خشک – شش تعیین چالش

با ایجاد فاصلهای که سطح بیرونی نما با بدنه اصلی ساختمان ایجاد میکند؛ ضمن آنکه وجود هوا در این فاصله نقش عایق صوتی وحرارتی را خواهد داشت، میتوان با محاسبات انجام شده نسبت به محل ساختن ساختمان از نظر آب و هوایی مطابق استانداردهای مربوطه (مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان ایران) عایق حرارتی و صوتی مناسبی را در نظر گرفت و به راحتی نصب نمود و حتی از این فضا میتوان برای عبور سیستم تاسیسات مکانیکی و برقی نیز استفاده نمود. نصب دورپنجره ها و درزگیری. ضمنا اجرای نمای خشک مزایای زیادی دارد که یکی از آن ها مقاوت بالا در برابر باد می باشد. سالهای پی در پی است که اجرای نما در داخل و خارج ساختمان توسط افراد فاقد آموزشهای لازم با مصالح سنتی نظیر: ملات ماسه و سیمان انجام میگیرد که علاوه بر اضافه بار بر ساختمان که با توجه به اهمیت مقاوم بودن ساختمانها در برابر نیروی قوی زلزله و رابطه مستقیم نیروی جانبی زلزله با وزن ساختمانها، با توجه به تفاوت ضریب انتقال حرارتی و همچنین متفاوت بودن میزان انبساط و انقباض قسمت ملات پشت سنگ یا سرامیک و…

جزئیات اجرای نمای سنگ خشک

نمای ترکیبی آجر و سنگ در دمای بسیار بالا در کوره های آجر پزی تولید می شوند و در نتیجه مقاومت آن ها در برابر شرایط بیرونی از قبیل باران های اسیدی ، اشعه خورشید ، حرارت بالا افزایش می یابد . از نماهای پر کاربرد کشور این روزها نمای ترکیبی آجر و سنگ می باشد که نمای بسیار جذاب و زیبایی می باشد . مورد دیگری که قیمت تجهیزات و اتصالات نمای خشک را به لحاظ قیمتی نسبت به سایر انواع زیرسازی های نما بالاتر می برد استفاده از کلیپس های استنلس استیل یک طرفه و کلیپس استنلس استیل دوطرفه double side tape می باشد و همچنین به کار بردن براکت های آلومینیومی نمای خشک می باشد. مصالح مورد استفاده در نماهای مدرن و خشک شامل سنگ، سرامیک، سفال، آلومینیوم کامپوزیت، شیشه و چوب است که اخیرا به همت گروه R&D شرکت جورچین، آجر هم به این لیست اضافه گردیدهاست. ترکیب آجر با دیگر متریال ها یکی از راهکارهای مدرن سازی نمای ساختمان است. حداکثر جذب رطوبت آجر ها باید ۱۸ درصد باشد.

نحوه برای شروع اجرای نمای خشک با کمتر از $صد

انواع نمای آجری ساختمان بر اساس جذب آبی که دارند به دو دسته درجه یک و درجه دو تقسیم می شوند و نکته ای که در تولید این نوع نماهای آجری باید در نظر گرفت این است که باید همه ی زوایای آن دقیق باشد تا اجرای نمای آجری ساختمان به بهترین شکل صورت گیرد. پروژه هایی که به لحاظ بودجه مالی بتوانند هزینه زیرسازی های آلومینیومی که شامل پروفیل های عمودی T vertical profil T و پروفیل عمودی کنج corner vertical profil می شود و هر کدام بین 1 تا 2 کیلوگرم بسته به محاسبات سازه ای پروژه وزن آلومینیوم دارند باید از ابتدای پروژه پیش بینی های مالی مربوط به تامین بودجه تهیه و اجرای نمای خشک را انجام بدهند تا در موعد مقرر جهت تهیه تجهیزات و اتصالات نماخشک با مشکل مالی مواجه این مطلب نشوند. قابل استفاده بوده که علاوه بر مشخصات فیزیکی، مشخصات ظاهری بسیار مناسبی برای نماسازی دارند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی در صنعت ساختمان، زمان نقش بسیار مهمی را در این صنعت ایفا میکند و روشهایی که توسط متخصصین ساختمان طراحی و پیشنهاد شدهاند همگی با استاندارهای مهم مورد ارزیابی قرار گرفته و شاید بتوان گفت که با ارزیابی این فاکتور مهم ماندگار شده است.

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

دیگر شاید وقت آن رسیده باشد که دست از نماهای حجیم و بی روح برداریم و به سراغ نماهای مدرن و پیشرفته برویم. این روش برای سنگهایی که دارای امکان به وجود آوردن شیار در قطر سنگ هستند، مناسب است. به دلیل نوع اجرای نماهای خشک و عدم وابستگی بخش های مختلف به یک دیگر امکان ترمیم، نوسازی و یا دسترسی به بخش های زیرین نما وجود دارد. نمای سرامیک خشک پرسلانی برای کاربری های مختلف تجاری، اداری ، مسکونی و همچنین بخش های داخلی ساختمان ، پایانه ها و ایستگاه های مترو و . از طرف دیگر اجرای نمای ترکیبی آجر و سنگ به سرعت انجام می شود و این امر موجب کاهش هزینه ها و افزایش سرعت کار می شود ، بنابرین در کاهش هزینه های جاری بسیار موثر می باشد . از طرفی، نمای آجری تا قبل از باز شدن درزهای ملات، تغییر شکلهای بسیار کوچک و جزئی از خود نشان میدهد. سطحی که سنگ تراورتن خود را نصب می کنید باید صاف و تمیز باشد، پس برای آماده کردن آن زمان صرف کنید. This ​post w᠎as wri tten  by https://behsaznama.com Content Generator  D᠎em᠎oversion!

دیدگاهتان را بنویسید