اجرای نمای خشک – شش شکل چالش

طراحی نمای ساختمان درگذشته کار سخت و زمان بری بود، ولی امروزه به دلیل وجود روشهای اجرای نمای خشک که یک فناوری جدید در طراحی نما محسوب میشود، باعث گردید امکانات فوقالعادهای را در اختیار طراحان… در روش پرمیکس هم میتوان از اسپری کردن کمک گرفت اما به دلیل کوتاه بودن الیافهای شیشه، دیگر در این حالت الیاف توسط دستگاه برش نمیخورند. در این روش کلیپس ها بر روی سرامیک دیده می شود اما می توان کلیپس ها را همانند رنگ سرامیک ها رنگ آمیزی کرد تا به چشم بیننده نیاید. به جای رنگ آمیزی متریال مورد استفاده، آنها با ظاهری مدرن و با رنگ طبیعی خود نمایش داده می شوند. با هدف کسب رضایت هرچه بیشتر مشتریان خود و قابل لمس تر و در دسترس تر بودن محصولات شرکت و همچنین تعامل بیشتر مشتریان نما با این مجموعه، تصمیم به راه اندازی وب سایت خود گرفت. در غیر این صورت طراحی پلان را به گونهای انجام دهید که برای بیشتر افراد مناسب باشد و نیازهای معمول انسانها را پاسخ دهد. اندازه ها و ابعاد دیوارها برای اجرای نمای آجری محدودیتی ندارند؛ البته به غیر از مواردی که به کنترل تنش های بین نما و دیوار پشتیبان نیاز دارند. زیرا آجر نما در سایز ها و انواع مختلف تولید می گردند و قیمت آجر نما بسته به کارخانه تولید کننده، نوع آجر، زمان خرید و فصل خرید متفاوت می باشد. Th is data has be​en g enerated with  https://behsaznama.com  C on​te nt  Gene᠎rator  DEMO᠎.

اجرای نمای خشک آجری

در روش اول شرکت آرین ایراتا، شست شو با اب انجام میشود زیرا جرم و کثیفی زیادی وجود ندارد و با استفاده از اب، نما زیبایی خود را به دست می اورد. در دستگاه واترجت از آب گرم و سرد استفاده میگردد که بستگی به نوع آلودگی و سطح دارد. شسشتوی نمای ساختمان به دلیل حساسیت بالایی که دارد کاملا نیازمند تجربه و دقت بالا در اجرای کار می باشد و مواد استفاده شده در نمای ساختمان کاملا باید با جنس مصالح نمای ساختمان سازگاری کاملی داشته باشد تا از آسیب رساندن به نما جلوگیری شود. در ان از اسید استفاده میشود و در اصطلاح به ان اسیدشویی می گویند. 3. با استفاده از مصالح سنتی به روشهای جدید، از مصالحی مانند چوب، آجر و سنگ به روشهای ساده استفاده می شود. برای شستشو و تمیز کردن نماهای کامپوزیتی هم همانند نماهای شیشه ای از دو روش واترجت و شستشو به صورت ابر و تی و مواد شوینده استفاده می شود که در ساختمان هایی که نمای آنها کامپوزیتی می باشد پیشنهاد می شود برای تمیزی بهتر هر دو روش حتما اجرا شود. دیوار پشتیبانی که نمای آجری روی آن اجرا می شود، باید سطحی پیوسته و مقاوم در برابر رطوبت را برای اجرای نمای آجری ایجاد کند.

بنابراین عایق را خشک نگه داشته و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی زیادی می کند. انواع سبکهای نمای خشک ساختمان کدامند؟ مطالعه زیاد در مورد اقلیم های گوناگون و همچنین شناخت صحیح انواع متریال کمک بزرگی برای طراح به حساب می آید. فضاهای خالی که بین نما و عایق قرار دارد، بهترین عایق حرارتی به حساب میآید و نقش زیادی در کاهش اتلاف انرژی دارد. اولین موردی که در مورد یک ساختمان به ذهن متبادر می گردد چیست؟ بنابراین در این عصر، گرایش به نمای کلاسیک افزایش یافته است. بنابراین توصیه می شود اگر قصد دارید نمای آجری را پیاده سازی کنید از گروه حرفه ای و ماهر در اجرای نما کمک بخواهید. بنابراین از نظر عایق بندی ساختمان موثرترین سیستم محسوب شده و از استقبال گسترده معماران، توسعه دهندگان و سازندگان برخوردار می باشد. تقارن یکی از اصول جدایی ناپذیر طراحی و اجرای نما خشک کلاسیک است و نوعی سیستم اصیل می باشد. مساحت نما: تعداد طبقات و بزرگی برِ ساختمان نیز بدون شک از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه نمای خشک ساختمان هستند.

در این روش جهت نصب سنگ و یا سرامیک بر روی دیوار، ابتدا زیرسازی لازم در صورت نیاز بوسیله شاسی کشی اجرا می شود. قبل از استفاده از چسب لازم است پلاستر سیمانی روی دیوار اجرا شود.چسب باید در قسمت پشت آجر، سنگ و یا سرامیک پهن شود، به گونه ای که هیچ قسمت چسب نگرفته ای در پشت قطعه وجود نداشته باشد. از مزایای روش نمای خشک عایقبندی صوتی و حرارتی ساختمان بعد از اجرا است. از ویژگی های این سبک از نمای خشک می توان به اجرای تزئینات و طرح های کلاسیک به همراه امکانات مدرن و جدید در طراحی نمای ساختمان اشاره کرد. متریال مورد استفاده یک عنصر اساسی است که علاوه بر چشم نواز بودن باید دارای استحکام خوب، طول عمر مناسب و استانداردهای لازم با توجه به بودجه ای که برای آن هزینه شده است، باشد. اینگونه نماها که با استفاده از آجر نمای سنتی قابل اجراست، علاوه بر جدید بودن با ایجاد حس نوستالژیک موجب ایجاد دلگرمی و حس امنیت خاطر در نگاه بیننده می کند.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد مجموعه ها بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید