اجرای نمای خشک مبانی توضیح داده شده است

بنابراین بندکشی به گونه ای که رطوبت را خارج می کند مدت زمان اجرای آجر بسیار مختلف است یکی از ابعاد ۱۰۰ در مدت زمان اثر زیادی دارد ارتفاع ساختمان شرایط آب و هوایی تعداد کار و استادان کار هرچقدر استادکار ماهر تر باشد قطعاً مدت زمان کمتری زمان می برد. جلوی اتلاف وقت و انرژی را میگیرد جنسی که دارد باعث می شود که نور خورشید را به خود جذب کند و مانع از عبور آفتاب به داخل ساختمان شود همچنین علت جذب و بسیار بالایی دارد نیاز به رنگ کردن ندارد و با استفاده از چندین روش نصب می گردد قطعات آجر به راحتی چسبانده می شود با استفاده از چسب مخصوص ملات ماسه سیمان انواع پیچ و قطعات فلزی نصب می گردد بنابراین نصب آن بسته به اندازه بودجه فرد دارد. دراین میان سنگ تراورتن با توجه به تنوع زیاد در رنگ ها و طرح های زیبای طبیعی خود توانسته جایگاه ویژه­ای در بین سایر انواع سنگ­ها به خود اختصاص دهد. انواع کیفیت آجر سوراخ دار، کدام است؟

قیمت اجرای نمای خشک در مشهد

از فواید آن میتوان به استفاده مجدد از آب، بهبود کیفیت هوا و کاربرد به عنوان مانع صوتی اشاره کرد. در پایه پلیمر از رزین استفاده میشود که نوعی پلاستیک محسوب می گردد، این پلاستیک خواصی همچون عدم زنگ زدگی، سبکی، انعطافپذیری، ذوب و بازیافت مجدد را دارد اما با همه این فواید پلاستیک یک عیب بزرگ دارد و آن هم عدم استحکام می باشد که برای استحکام بخشیدن به آن از ماده فایبرگلاس که خود ترکیبی از سه ماده الیاف کربن، کولار و پلی پروپیلن است استفاده می گردد. برای اتصال آجرهایی که در این سیستم به کار می­روند، از تجهیزات فلزی مانند ریل استفاده می شود.مزایای نمای آجری :۱- ضریب انتقال حرارت پایین آجر که نقش یک عایق حرارتی و برودتی را برای ساختمان ایفا می­ کند. در واقع استفاده از نماهای سنگی و آجری کاملاً زمان بر بوده به همین دلیل سرعت اجرای بالای مونولیت این مشکل را حل کرده و از لحاظ صرفه جویی در وقت و هزینه بسیار مناسب می باشد. در طراحی نماهای تجاری و صنعتی مزایای این نما بر معایب آن پیشی میگیرد ومناسب این نوع نماها می باشد. آجر به عنوان یکی از مصالح ساختمانی از دیرباز مورد استفاده بوده است و امروزه مزایای بی شمار آن باعث شده تا همچنان طراحان از این متریال در اجرای نماهای ساختمان بهره ببرند.

همچنین براق کردن آجرنما نیز به راحتی با محلولهای نانو موجود در بازار میسر است که این خود مزایای بسیاری برای آجر بوجود خواهد آورد. در فرآوری آجر نما نسوز کد AP44 آذرخش در دمای 1100 درجه سانتیگراد کلیه عناصر آلی موجود در مواد معدنی آجر از بین میرود. خلل و فرجی موجود در سطح این سنگ برای نصب بسیار مناسب می باشد زیرا ملات ماسه سیمان پشت سنگ به داخل این سوراخ ها نفوذ نموده و مانع جدا شدن آن از نما می­گردد. در این روش آجر نما آذرخش نسوز با استفاده از دوغاب سیمان و ماسه به دیوار خارجی ساختمان متصل میشود و اجرای این روش مشابه با نمای سنگ میباشد. از همین رو با تولید انواع آجر نسوز نما و آجر دکوراتیو داخلی استفاده از این محصول به تدریج رو به گسترش نهاده و امروزه دیگر در سازه های مختلف این نوع آجر حرف اصلی را می زند.  Th is art​ic​le was creat​ed wi​th  https://behsaznama.com  C᠎on tent Generato​r ᠎DEMO!

تنوع متریال برای اجرای نمای خشک بسیار گسترده است و از مصالحی مانند: انواع سنگ, آجر, چوب,فلز, کامپوزیت,شیشه و موارد دیگر می توان استفاده نمود. در حقیقت ، سرامیک خشک دسته دوم سرامیک های پیشرفته است و در اکثر موارد اکسترود شده تولید می شود. بایرامیکس برای اولین بار در سال ۱۹۹۳ میلادی توسط یک گروه در ترکیه تولید و به دنیا عرضه شد. ما در فضای شهری با یک ساختمان روبه رو نیستیم، در واقع هر ساختمان جزئی از فضای شهری محسوب می­شود که نمای آن بر فضاهای عمومی تأثیرگذار است و زیبایی آن منوط به هماهنگی با سایر عناصر آن مکان است. بحث نما به مفهوم خاص آن از جایی شروع می­ شود که سطوح یا سطحی مهم و اصلی که به دلیل قرار گرفتن در معرض دید، بیشترین اطلاعات را در مورد حجم ساختمان ارائه می ­دهد، با آگاهی از خاصیت سطحی بودن و با فکر ارزش ­گذاری بر این خاصیت ایجاد می ­شود.

انواع نمای خشک

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کلیک لطفا از سایت ما دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید