اجرای نمای خشک نظرات و راهنما

جالب توجه آنکه نه تنها خانههای یونان و روم باستان درونگرا و حول یک حیاط مرکزی شکل گرفتهاند، بلکه ویلاهای روم و کوشکهای تمدنهای دیگر که چهار جبهه یا چهار نما بودند، در پشت دیواری بلند از دید و دستبرد غریبهها حفاظت میشدند. عایق حرارتی یکی از مهم ترین اجزای تشکیل دهنده نما خشک است. نحوه اجرای نمای خشک دارای مراحل و لایه های مختلفی است که اولین لایه آن زیرسازی و شاسی کشی است که با استفاده از پروفیل و شاسی های فلزی و انواع مختلف پیچ و پرچ انجام میشود و در واقع نگهدارنده وزن نما این پروفیل ها و قاب های فلزی هستند که به سازه اصلی ساختمان متصل شدهاند و نحوه عملکرد آنها براساس دیتیل اجرایی نمای خشک متغیر است. شیوه ای که تنها با ترکیب سیمان و آب و بدون نیاز به نیرویی متخصص ولی ماهر اجرا خواهد شد. برای داشتن نمایی زیبا و جذاب علاوه بر شناخت نوع آجر و همچنین انتخاب هوشمندانه رنگ و ترکیب آن با فضا مواردی دیگر لازم است که به آن دقت کنید. نمای آجری مدرن داخل ساختمان نیز با اجرای آجرنمای سنتی در انواع زوایا و جهت ها نمایی بسیار خلاقانه و زیبا را ایجاد کند.

دتایل اجرای نمای خشک

᠎Post w as gen​er ated  wi th t he  he lp of https://behsaznama.com C᠎on​tent  G᠎enerat​or  DE​MO !

انسان از قدیم همیشه نوعی به خانه اش نما می داد با توجه به امکانات روز دنیا اوایل خانه ها را با کاه گل نما می دادند که به نوبه خود بسیار زیبا بود در تابستان هوای خنکی را برای صاحب خانه به ارمغان می آورد اما به خاطر اینکه هر سال باید نوسازی می شد هزینه وو قت زیادی اتلاف می شد از این رو به نماهای سیمانی روی آوردند که سیمان سفید هم زیبا بود. اینگونه نماها که با استفاده از آجر نمای سنتی قابل اجراست، علاوه بر جدید بودن با ایجاد حس نوستالژیک موجب ایجاد دلگرمی و حس امنیت خاطر در نگاه بیننده می کند. ایران یکی از کشورهای پیشرفته دنیا در زمینه معماری به شمار می رود و منطبق بودن با آخرین استانداردهای جهانی برای اجرای نمای خشک، باعث شده است تا بسیاری از ساختمان های حال حاضر به دنبال استفاده از سیستم نما باشند. برای آشنایی بیشتر با در صنعت ساختمان سازی می توانید به سایت رایان بوک سر بزنید. Post has be en created  with GS A ᠎Cont ent ​Gene᠎rator  DEMO.

در فضای داخلی خود همچنین می توانید با استفاده از آجر سنتی فضاهایی کلاسیک و چشم نواز خلق کنید. یه عنوان مثال در مناطق سردسیر از رنگ های گرم و برعکس می توانید استفاده کنید. این پنل ها در نمای ساختمان ، در کف به عنوان کفپوش و همچنین به عنوان یک ابزار در طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی منازل و حتی محیط های کاری نیز مورد استفاده قرار می گیرند. هزینه زیرسازی نمای ساختمان آجری جدید : گاهی اجرای نمای آجری به طور مستقیم به روی سطح انجام نمی شود و لازم است که پیش از اجرا سطح زیرین آماده سازی شود، که خود شامل هزینه جداگانه ای است. 3. این روش در صورتی که با ظرافت انجام نشود، نما را کثیف میکند. برای ارتباط با آکاد با شماره ۰۲۱۲۶۴۰۶۳۷۰ تماس بگیرید. فریم نگهدارنده: برای ساخت و نصب چهارچوب و یا فریم نگهدارنده از پروفیل های فلزی و یا چوب اشباع شده استفاده میشود که مهمترین مورد در طراحی و نصب آن اجرا در فواصل مناسب است به گونه ای که فریم نگهدارنده نما مقاومت خوبی در برابر عوامل جوی و نیروهای وارده داشته باشد. نمای ساختمان آجری از یک لایه دیوار آجری که ضخامت آن کمتر از ۱۰ سانتی متر می باشد، به همراه یک دیوار پشتیبان که دیوار آجری یک لایه بر روی آن اجرا می شود تشکیل شده است.

سرامیک خشک یکی از مدرنترین و به روزترین متریال برای نماهای امروزی است که نمونه های مختلف آن در سطح کشور بسیار به چشم میخورد و در بسیاری از موارد جایگزین نمای سنگی و کلاسیک می شود. اجرای نمای سرامیک خشک و یا سرامیک خشک پرسلانی همانند سایر نماهای مدرن دارای روش ها و دیتیل های مختلفی است که در این مطلب به اختصار به آن می پردازیم. از جمله نماهایی هستند که پرطرفدار هستند اما به لحاظ مدرن بودن این نوع نماها باید در انتخاب مجری از میان شرکت های اجرای نمای خشک ساختمان دقت کرد. به دلیل وارداتی بودن این متریال قیمت نسبتا بالایی دارد. که با اتصلاتی مثل پیچ و پرچ، کلمپ، رانر و یا انواع پروفیل به بدنه ساختمان مطالب بشتر متصل می شوند. هنگامی که از مواد شوینده برای آجر استفاده کردید، توجه داشته باشید که پس از شستشو با اسید سطح نما را آب تمیز بشویید تا از خوردگی آجر پیشگیری شود.

دیدگاهتان را بنویسید