اجرای نمای کامپوزیت آزمایش: خوب یا بد؟

کاهش فضای مفید و اشغال فضای طبقات پایین تر توسط ملزوماتی مانند مراکز تاسیساتی و مسیرهای رفت و آمد از معایب دیگری است که ساختمان های بلند مرتبه دارند. از ورق کامپوزیت طرح آجر در نمای کامپوزیت آپارتمان، مراکز تجاری، دکوراسیون داخلی ساختمان، تابلو مراکز خرید و فروشگاه ها و قیر استفاده می گردد. پس از پیش بینی تمامی هزینه های ذکر شده باید یک درصدی از این هزینه ها را به عنوان هزینه های پیش بینی نشده در نظر بگیرید. طبق نظر سنجی که گروه ما در سال 98 از تمامی مشتریان خود به صورت حضوری یا تلفنی انجام داد درباره اینکه تاثیر اجرای تابلو سردر مغازه بر میزان جذب مشتری و فروش آنها بدین صورت بود که 100% آنها رضایت کامل داشتند و اذعان نمودند که بعد از اجرای نما فروششان بسیار بیشتر شده است ! توصیه می شود که پس از بررسی تمامی موارد گفته شده، درصدی از هزینه ها را به موارد پیش بینی نشده و هزینه های بالاسری پروژه اختصاص دهید چرا که با تغییرات قیمت محصولات فولادی و یا نوسانات بازار داخلی احتمال ایجاد هزینه های اضافی بسیار زیاد خواهد بود.

هفت روش‌های ساده ای که متخصصان برای تبلیغ نمای کامپوزیت استفاده می‌کنند

کانکس با نمای کامپوزیت یک سازه پیش ساخته می باشد که در تولید آن اهمیت ویژه ای به زیبایی و نمای ظاهری آن شده است.همانگونه که می دانید استفاده از ورق های کامپوزیتی آلومینیوم در نمای ساختمان ها بخصوص ساختمان های اداری سالهاست که در همه جای جهان رواج یافته است و باعث زیبایی نمای ساختمان و رسمی شدن شکل کلی بنا می گردد و از همین رو است که بیشتر در ساختمان های اداری مورد استفاده قرار می گیرد.این روند به گونه ای گسترش یافت که امروزه به دلیل مزایای زیاد آن در ساخت سازه های پیش ساخته و انواع کیوسک نیز مورد استفاده قرار می گیرد. هزینه های ساخت ساختمان های بلندمرتبه زیاد است، در مقابل آن ها ساختمان های یک طبقه نیز اقتصادی نیستند. در کل ساختمان های بلند عمدتا از ساختمان های دو یا سه طبقه هم مساحتشان گران تر هستند. برای مثال ممکن است برای ساخت سازه لازم باشد چندین مهندس انتخاب نمایید یا به گرانی دلار دچار شوید و یا خیلی از مواردی که نمی توان آن ها را پیش بینی کرد اتفاق بیفتد. روی سطح ورق کامپوزیت آینه ای با رنگ PE و PVDF پوشیده می شود که در انتهای یک سطح صاف، صیقلی و آینه ای را به نمای ساختمان خواهد می بخشد.

نمای کامپوزیت چیست

متاسفانه آمار موجود از ساخت و ساز در کشور آمار دقیقی نیست و نمی تواند تصویر دقیقی از چند و چون ساخت و ساز و به خصوص مصرف مصالح در آن ها را ترسیم کند. پس از بررسی تمامی موارد ذکر شده در بالا، و براساس هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان و جداول موجود شما می توانید به راحتی هزینه ساخت ساختمان در سال 1401 را محاسبه نمایید. هزینه ساخت هر متر مربع ساختمان در سال1401 برای خانه های چند طبقه را بالاتر ذکر کردیم و شما می توانید با توجه به متراژ زمین و زیربنا هزینه را محاسبه نمایید. شما پس از انتخاب زمین با توجه به متریال مصرفی و نقشه طراحی شده می توانید هزینه دقیق ساخت را براساس زیربنا و متراژ به دست آورید. ورق کامپوزیت از جنس آلومینیوم است که به صورت پنل در ابعاد مشخص تعیین شده توسط طراح نما که به آنها کامپوزیت کار یا نصاب کامپوزیت نیز می گویند اجرا میگردد. سقف ساختمان های اسکلت بتنی نیز می تواند به صورت تیرچه بلوک، دال بتنی و یا این مطلب کامپوزیت اجرا شود. به نحوی که هم شیوه های معمول ساخت و ساز در آن گنجانده شوند و هم ترکیب متفاوت شیوه ها در دوره های مختلف بر اثر تحولات اقتصادی و فنی در آینده تاثیر اساسی در آن نداشته باشد.

متناسب با محل استفاده ، ضخامت پوسته رویی میتوانند تغییر می کند که یکی از مهمترین فاکتورهای قیمت ورق کامپوزیت، ضخامت پوسته آلومینیوم است. ساختمان های کوتاه مانند خانه های دوبلکس در مقایسه با برج های مسکونی به صرفه تر می باشند. میباشد که در ادامه ی مطلب به معرفی این مزیت ها خواهیم پرداخت. این مدل پانل نمای کامپوزیت از جنس پلاستیکی نسوز میباشد و از دو ورق آلومینیومی که دارای هستهای مقاوم در برابر آتش است ساخته شده به همین علت به اسم ضدحریق آن را میشناسند. پنل آلومینیومکامپوزیت ضد باکتری از دو ورق آلومینیوم و هستهی میانی پلیاتیلن سبک و ضدآلایندهتشکیل شده است به همین علت اجرای نمای کامپوزیت ضد باکتری در محیط های درمانی وپزشکی مانند بیمارستان ها، محیط های آزمایشگاهی و درمانگاهها پیشنهاد می شود. مرکز تحقیقات ساختمان و مسکن برای به دست آوردن میزان مصرف انواع مصالح به ازای هر متر مربع زیربنای کل، در هر کدام از الگوهای ساختمانی، از میان 100 نقشه جمع آوری شده، 30 طرح را به عنوان نمونه انتخاب کرد که طیف موردنظر از شیوه های معرفی شده ساختمانی را پوشش داده و نماینده مصرف مصالح ساختمانی باشند. This a᠎rt ic᠎le h as been generat​ed by behsaznama​ Content G en​erat or D᠎emover᠎si᠎on .

دیدگاهتان را بنویسید