اجرای نمای کامپوزیت – خیلی آسان حتی کودکان شما هم می توانند این کار را انجام دهند

ورقهای کامپوزیت از آن دسته مصالحی هستند که دارای تنوع بسیار زیادی در ساختار و شکل ظاهری خود میباشند. رفته رفته با ظهور مدرنیته و پیشرفت تکنولوژی در معماری، استفاده از نمای کامپوزیت آلومینیومی، توجه طراحان و معماران ساختمانی را به خود جلب کرد. پنل های آلومینومی در نمای کامپوزیت می تواند ابعاد گوناگونی را داشته باشد و تعیین اندازه آن برعهده کارشناس اجرا و با توجه به طرح و متراژ کار می باشد. بحث قیمت بازسازی نمای ساختمان یک بحث بسیار بسیار مهم و تعیین کننده برای افرادی است که تصمیم به بازسازی نمای ساختمان خود گرفته اند. کامپوزیت آلومینیومی تقریباً برای تمام پروژههای معماری مناسب هستند زیرا شکل دادن به آنها آسان است و طرحهای پیچیدهای را میپذیرند که سایر مصالح ساختمانی نمیتوانند. مصالح ساختمانی سنتی از جمله چوب، دیوارهای جامد با بتن نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارند که منجر به هدر رفتن پول و زمان بیشتری میشود. پانل کامپوزیت آلومینیوم یک مصالح ساختمانی است که از ترکیب ورق آلومینیوم و یک ماده پلی اتیلن کم چگالی بین آنها تشکیل شده است. معمولاً آنها از دو لایه آلومینیوم با هسته پلی اتیلن کم چگالی تشکیل شده است. طراحی کلی اجرای نمای کامپوزیت با استفاده از روش فیلی مانند روش ریلی صورت می پذیرد.

نمای کامپوزیت ویلایی

C on​tent was generated by behsaznama  Content  Gen erator  DEMO.

نمای کامپوزیت قیمت

یکی از جدیدترین شیوههایی که در حال حاضر بسیاری از معماران و طراحان از آن برای زیبایی نمای خارجی ساختمان استفاده میکنند، نمای کامپوزیت ساختمان است. آنها هر نوع صدایی، اعم از داخلی و خارجی را جذب میکنند. معمولاً از این نوع نما در شهرهایی که دارای آب و هوای گرم و خشک و یا سرد و خشک هستند استفاده مینمایند. چرا باید از آلومینیوم کامپوزیت در نمای ساختمان استفاده کنیم؟ نمای ساختمان، بیانگر هویت اصلی آن است و در نگاه اول، توجه هر بینندهای را به خود جلب میکند. این کامپوزیت جزو کامپوزیت های نسل دوم کامپوزیت های جیومر لایت کیور است که قابلیت آزاد سازی فلوراید دارند. اما کامپوزیت آلومینیومی سبکی و مقاومت بالایی دارند و در برابر شکستگی مقاوم هستند. همچنین مقاومت عالی در برابر لایه برداری را تضمین میکنند. مقاومت بالایی در برابر آتش، خوردگی، اشعه ماوراء بنفش دارد و جمعآوری و نصب آن فوق العاده آسان است. ترمیم این دندان مانند ترمیم دندان طبیعی امکان پذیر است. اجرای نمای کامپوزیت به روش L,H، مانند روش ثابت است با این تفاوت که ورق کامپوزیت پس از برش در پروفیل های به شکل L و H قرار می گیرد و عملیات شیار و ساخت پانل بر روی آن انجام نمی شود.

پس از نصب پنجرهها، کف کانکس را از تخته یا پارکتهای ضدآب که ضخامتی بالغ بر 1/8 سانتیمتر را دارا می باشد، استفاده میشود. در اجرای نمای کامپوزیت با روش ثابت، ورق کامپوزیت به صورت ثابت با پرچ به زیر سازی متصل می شود و قابلیت حرکت ندارد و در بسیاری موارد پرچ ها بعد از نصب قابل رویت هستند. 5- قیمت آهن آلات مصرفی: قیمت روز آهن آلات به عوامل متعددی اعم از نرخ دلار و نوسانات سیاسی بستگی دارد و توصیه می شود پیش از شروع به ساخت و ساز نسبت به بهترین زمان خرید آهن آلات اطلاعات لازم را کسب نمایید. نمای کامپوزیت در مفهوم اشاره بر لایه لایه بودن ولی ادغام نشدن لایه ها در ساختار درونی این ماده دارد. در ادامه به معرفی برخی از متداولترین ورقهای کامپوزیت که این روزها در نمای خارجی بسیاری از ساختمانها به کار میروند میپردازیم. در میان لایههای ورق این کامپوزیتها، رنگهای براق و زیبایی وجود دارند که با الهام از رنگهای رنگین کمان ساخته شدهاند.

برای مثال برخی عادت دارند ناخن خود را می جوند، سر مداد را می جوند یا به دنبال شکستن یخ و آجیل با دندان خود هستند در این صورت باید بدانند آسیب های جدی و جبران ناپذیر برای کامپوزیت آنها رخ می دهد و مجبور به تعویض آن هستند. ظاهری زیبا و امروزی دارند و بادوام طولانی و نسوز هستند. نگهداری و تمیزی از عوامل ضروری برای داشتن یک ساختمان زیبا و بدون دردسر در سالهای آینده است. لایه میانی این ورق ها در حالت کلی غیر قابل اشتعال است، اما برحسب حساسیت پروژهها و وجود مواد اشتعال زا در نزدیکی این ورقههای آلومینیومی، از لایه میانی A2 یا B1 برای اجرای آنها استفاده میشود. پنلهای کامپوزیت از ترکیب دو لایه ورق آلومینیوم و یک لایه مواد پلی اتیلنی ساخته شدهاند. مواد کامپوزیت به شکل مهندسی شده ای از ترکیب دو یا چند لایه ی مختلف به وجود می ایند.

نمای کامپوزیت

اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از این مطلب دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید