اجرای نمای کامپوزیت – داستان

با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته، لامینت ها استحکام بسیار بالایی پیدا کردهاند و در برابر ضربه و این مطلب زردشدن مقاوم اند. لامینت سرامیکی دندان ( روش غیر مستقیم ) : که از جنس سرامیک یا در اصطلاح عامیانه تر از جنس چینی هستند. از طرف دیگر کامپوزیت ونیرها طی مدت زمان کوتاه تری روی دندان شما نصب می شوند و ارزان تر هستند. ورقها با استفاده از شيارهای تعبيه شده (چکمه ای)، بصورت ريلی بر روی پروفيلهای مخصوص آلومينيومی نصب میگردند. مثلاً تغییر رنگ و زرد شدن دندان ها را دارید شکستگی ها و ترک های دندان را دارید میتوانید از لمینت استفاده نماییدبسیاری از افرادی که به دلیل نداشتن دندان های یکنواخت و سفید از کمبود اعتماد به نفس رنج می برند، از طریق لمینت اعتماد به نفس و حضور بالایی پیدا می کنند. لمینت یک صفحه سرامیکی بسیار کوچک به قطر حدود 1 میلی متر است که برای زیباتر جلوه دادن دندان ها روی مینای دندان قرار می گیرد.لمینت دندان یکی دیگر از روش های محبوب در زمینه زیبایی دندان و اصلاح طرح لبخند است. دلیل این امر آن است که کامپوزیت یک رزین متخلخل بوده و لمینت دندان از جنس سرامیک و غیر قابل نفوذ می باشد. A​rt᠎icle was created wi th the help of behsaznama᠎ Content Gen᠎er᠎at or D emoversion᠎!

نمای کامپوزیت

یکی از فرق های بارز لمینت و کامپوزیت دندان در هزینه پایین کامپوزیت است. اگر از لبخند خود راضی نیستید لمینت دندان ساده ترینراه برای داشتن لبخندی زیبا با دندان های و خفن است. همچنین جذب مخاطبان فراوان برای گسترش این جوامع مجازی و استفاده از وب سرور مناسب که سرعت بارگذاری صفحه را در زمان های پر ترافیک پایین نیاورد از مسائل مهم بعدی این نکات می باشد. چرا نمای آلومینیوم کامپوزیت ساختمان مناسب است؟ لمینت دندان نوعی دیواره نازک است و به خودی خود به عنوان روکش دندان طبقه بندی می شود. لمینت به پوشش های ظریف ساخته شده از ورق ها و کامپوزیت ها، سرامیک ها اشاره دارد. اگر بیش از یک هفته طول بکشد، باید به پزشک خود اطلاع دهید.دندانپزشکان به طور کلی به بیماران توصیه می کنند که ابتدا وضعیت و سلامت دندان های خود را ارزیابی کنند، حتی اگر دندان فقط کمی آسیب دیده باشد، زیرا لمینت می تواند مانع رشد دندان در آینده شود.تغییرات در موقعیت دندان ها و لثه ها ناشی از رشد استخوان فک و صورت می تواند منجر به تخریب زیبایی فرآیند لمینت شود. همچنین زودتر نسبت به لمینت دندان دچار لکه و تغییر رنگ می شوند و باید اگر سیگار می کشید و یا از نوشیدنی های رنگی بسیار استفاده می نمایید این جوانب را به خوبی در نظر داشته باشید. Post has  been generated ᠎with the he lp of behsaznama C​ontent Generat or D emover​si on .

قیمت نمای کامپوزیت

این به این دلیل است که لمینت نیاز به استفاده منظم از نخ دندان و مسواک دارد. این موضوع در سوله های با دهانه های بزرگ و ساختمان های مرتفع و ساختمانهائی که بر روی زمینهای سست احداث می شوند ، از اهمیت بیشتری برخوردار است . از همه مهم تر هیچ بیمه ای موظف به پرداخت هزینه عمل های زیبایی دندان نخواهد بود . این یک ماده نازک به رنگ دندان است که برای حل انواع مشکلات دندانی به جلوی دندان متصل می شود. وام و طول عمر لمینت سرامیکی بسیار بیشتر از کامپوزیت دندان است. دندانپزشک شما سعی می کند ترک ها یا آسیب مینای دندان را به طور کامل از بین ببرد. با توجه به درهم ریختگی و نامناسب بودن بسیاری از نماهای ساختمانی و دخالت های که بعد از اتمام ساختمان در نماها صورت میپذیرد، ناهنجاریهای زیادی را به وجود میآورد که مورد انتقاد همگان است. فرآیند کاشت لمینت سرامیکی برگشت ناپذیر است. حتی بهترین نوع کامپوزیت ونیر که در حال حاضر با تکنولوژی نانو هیبرید یا میکروفیل ساخته می شود؛ نسبت به لمینیت سرامیکی با کیفیت متوسط استحکام و مقاومت کمتری دارند. انتخاب دندانپزشک ماهر گاهی می تواند یک فرآیند چالش برانگیز باشد؛ در هر صورت شما باید قبل از دریافت این روش درمانی، از فرق لمینت و کامپوزیت دندان را به خوبی آگاهی یابید.

چه کسی دیگری می خواهد راز پشت اجرای نمای کامپوزیت را بداند؟

سیستم طراحی و اجرا ی فیکس آلومینیوم در اجرای نمای کامپوزیت آلومینیوم ،مشابه اجرای نمای کامپوزیت به روش فیکس آهن میباشد، با این تفاوت که در این سیستم اجرا ، به جای استفاده از پروفیل های زیرسازی عمودی فلزی از پروفیل های آلومینیومی استفاده می گرددوهمچنین مشابه سیستم اجرایی هنگ، در خطوط افقی ، از پروفیل استفاده نمیگردد و تنها با استفا ده از طراحی خاص ورق های کامپوزیت،ژوئن های افقی مورد نیاز طرح،تامین میگردد. بر روی پروفیل آلومینیومی در محل خود نصب و اجرا میگردند. “گروه مهندسی گارنت” فعالیت خود را در سال 1382 در زمینه فروش، طراحی، نظارت و اجرای نمای کامپوزیت در مشهد آغاز نموده است.افتخار ما بهره گیری از نیروی متخصص و کارشناسان توانمند می باشد،تا بتوانیم با مهندسی دقیق در طراحی و اجرا در پروژه های بزرگ و نماسازی با شما باشیم . یک متخصص زیبایی دندان یک لایه نازک از لمینت روی دندان های بیمار قرار می دهد تا عیوب دندان ها را بپوشاند و در زمان های مختلف آن را اصلاح کند. دندانپزشک باید مهارت و تبحر کافی جهت نصب لمینت داشته باشد و از بهترین مواد برای ساخت آن استفاده نماید.

دیدگاهتان را بنویسید