اجرای نمای کامپوزیت شگفت‌انگیز تکنیک‌ها که می‌تواند کمک کند شرکت شما توسعه

همچنین عایق رطوبتی محسوب شده و با ایجاد فضا بین پنل و دیوار ساختمان، از ساختمان در برابر رطوبت، صوت و حرارت محافظت میکند. عایق صوت و حرارت : به خاطر وجود لایه ی میانی از جنس پلی اتیلن و یا مواد معدنی ، این ورق ها عایق صوتی و حرارتی خوبی می باشند. این ورق ها از دولایه ی آلومینیوم نازك ، یك لایه ی میانی از جنس پلی اتیلن و یا مواد معدنی ضد حریق و یك لایه ی پوشش رزین ، تشكیل شده كه این لایه ها توسط چسب مخصوص به یكدیگر پرس می شوند. این نوع پانل مقاوم در برابر آتش، خاصیت خود تمیز کنی، مقاوم در برابر مواد قلیایی و اسدی، مستحکم، و ضد آلاینده است. مقاوم در برابر آتش: مواد تشكیل دهنده ی این ورق ها اعم از آلومینیوم و لایه ی پلی اتیلن ، هیچ كدام آتش نمی گیرند و تولید شعله نمی كنند. این نما برای اولین بار در آلمان به علت کیفیت پایین مورد توجه طراحان و سازندگان قرار نگرفت ولی با گذر زمان و پیشرفت فناوری نمای کامپوزیتی استقبال زیادی از آن شد به طوری که اکنون به یکی از مواد لازم برای ساخت برخی از ساختمانهای جدید میباشد. همان طوریکه می دانید در هر نما و متریالی موادی ویژه و خاص قرار می گیرد که هر یک از این مواد در زیبایی، جنس، ماندگاری و دوام آن نما تاثیر بسیاری دارد.

نمای کامپوزیت طرح چوب

مثلا اگر بخواهیم در نما استفاده كنیم باید ضخامت ورق آلومینیوم 0.5 میلی متر باشد تا بتواند مقاومت لازم در برابر عوامل جوی و طبیعی از جمله باد و زلزله را داشته باشد. قابلیت انعطاف پذیری کامپوزیت ، اجرای اشکال پیچیده را امکان پذیر می سازد. شكل پذیری : این ورق ها به راحتی با ابزارهای مخصوص برش خورده و پیچ و پرچ می شوند و به شكل های مختلف از جمله نمای قوس دار ، در می آیند. یکی دیگر از معایبی که در این روش نصب وجود دارد، آن است که اگر پنلهای آلومینیومی با ابعاد بزرگ با روش L و H نصب و اجرا شوند، ورقهها تغییر شکل پیدا میکنند و همین موضوع باعث ایجاد سر و صدا در هنگام باد و بارندگی خواهد شد. امکان سبک کردن اسکلت اصلی ساختمان وجود خواهد داشت که منجر به کاهش قابل توجه هزینه خواهد شد. این ماده اخیرا محبوبیت زیادی میان ساختمان سازان پیدا کرده است چرا که هم سبک تر است، هم این که مقاومت بیشتری دارد. این محصول کمک زیادی به دیدگاه های جدید و مدرن معماران و طراحان ساختمان های امروزی می کند.

پنهان معمای پشت نمای کامپوزیت

این روش مزایای بسیار زیادی دارد. ولی در روش HوL نمی توان نمای ساختمان را در صورت نیاز به تعمیر مانند روش اول به صورت جداگانه باز كرده و تعمیر نمود. همانطور که میدانید سطح ورقهای آلومینیوم کامپوزیت صاف و صیقلی میباشد، از همینرو نور خورشید را منعکس کرده و میزان بسیار کمی از گرما را جذب خود میکند. اکنون نماسازی محدود به این موارد نبوده و پیشرفت کرده و یکی از این نماهای پر کاربرد در ساختمانهای مدرن، نمای آلومینیومی میباشد. شهام دیزاین آماده همکاری با تمام ارگانها و سازمانها اداری و دولتی ، ساختمانهای مسکونی ، تجاری ، بیشتر بخوانید فروشگاهها و … كیفیت ورق های كامپوزیت با توجه به موارد زیر می تواند دسته بندی شود. نکته حائض اهمیت این است که برای کاهش در هزینه ها از کیفیت اجرای نما کم نکنیم و همچنین اجرای نمای کامپوزیت یک کار تخصصی می باشد که به کار گیری نیروهایی غیر متخصص نه تنها از هزینه ها کم نمی کند بلکه باعث وارد شدن خسارات زیار به ساختمان می شود از ساده ترین و ارزان ترین روش های نصب کامپوزیت می توان به روش نصب فیکس اشاره کرد. مونتازه و ساخت پنل های کامپوزیت به وسیله عملیات برش, شیار زنی و خم کاری توسط تکنسین های ورق کار نمای کامپوزیت.

A᠎rt​icle has ​been g​enerated by behsaznama Con tent Gener᠎ator  D᠎emover si on!

اما این تصور کاملا اشتباه است و باید بیش از پیش به فکر بهداشت و مراقبت از دندان های خود باشید. مقاوم در برابر خوردگی : این ورق ها در مقابل خوردگی ناشی از آب و هوا و باران های اسیدی کاملا مقاوم هستند و عوامل جوی هیچ گونه تأثیری بر زیبایی و کیفیت نما نخواهد گذاشت.تنها نکته مهم استفاد از ورق کامپوزیت مرغوب است تا رنگ نمای کامپوزیت تغییر پیدا نکند. فاقد هر گونه مونومرهای آزاد سمی است. در نتیجه اجرای نمای کامپوزیت مناسب و نسبتا با کیفیت حدودا هر متر مربعی 220 تا 250 هزار تومان می باشد. قابلیت ضد فرسایش در برابر زنگ زدگی و خوردگی در برابر رطوبت و باران های اسیدی از دیگر ویژگی های کانکس با نمای کامپوزیت است. مقاوم در برابر لرزش و زلزله: به خاطر یك پارچگی این ورق ها و زیر سازی و پیچ و پرچ شدن این ورق ها به نما باعث ایجاد یك سیستم یكپارچه و یك دست می شود. امروزه به کارگیری نماهای سنتی از قبیل سنگ طبیعی در نمای ساختمان می تواند باعث بروز مشکلاتی همچون افزایش وزن ساختمان شود که که این وزن زیاد باعث بروز خطراتی در هنگام وقوع زمین لرزه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید